Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לאחר פעמים רבות שניסיתי להביא את המפלג למצב עבודה מושלם:lol: (טוב) גיליתי שלאחר כמה חודשים או בסלד גבוהה הוא לא באמת עושה את העבודה שלו.

לאחר חיפושים בנושא מצאתי מערכת הצתה אלקטרונית

http://www.pertronix.com/prod/ig/ignitor/default.aspx

המערכת עובדת על מגנט .

מה שתפס אותי זה צריכת דלק טובה ועבודת מנוע בסל"ד גבוהה, וגם אחזקה יחסית זולה של החלפה לא כל 5000 ק"מ כמו המערכת הקיימת כרגע.

מה שבעצם גורם לעבודת מנוע חלקה יותר.

מה דעתכם בנושא?

אשמח לדעת ממי שכבר יש לו את המערכת ומבעלי מקצוע

האם באמת יש שינוי?

ההשקעה יחסית נמוכה בסביבות ה 100$.

תודה רבה לכולם,

אלכס איצקוביץ 14083

פורסם

המפלג והפלטינות הניעו הרבה מכוניות הרבה לפני עידן ההצתה האלקטרונית.

מערכת בסיסית ביותר קלה לטיפול, ועושה נהדר את העבודה אם מתחזקים אותה

כראוי.

 

תוספי ההצתה האלקטרונים מצויינים, בתנאי שהותקנו כראוי ובצורה מקצועית

אולם יש בהם פגיעה במקוריות הרכב ובאוטנטיות שלו.

 

לרכב אספנות שנע מעט קילומטרים בשנה אין הצדקה אמיתית לעבור למערכת כזו

במחיר הפגיעה במקוריות. אני נוסע בחיפושית שלי יום יום ולמדתי להשלים

ואפילו לאהוב את סוג ההצתה הזה!

 

אם רוב הרכב שלך אינו מקורי, ואתה מחפש קצת יותר ריגושים בפחות טיפול

אוהב לרכב שלך, ישנו כר נרחב למשחקים בנושא וקיימים בשוק מס' רב

של הצתות כאלה לרכב, במחירים שונים, ולתפקידים שונים.

 

אגב. לא ציינת באיזה רכב מדובר, וחשוב לזכור התקנה איכותית אצל מומחה

אחרת צפה לבעיות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני לא מסכים איתך בכלל רן.

במיוחד עם המודולים האלה של פרקטרוניקס שמתלבשים על דיסטרבוטר מקורי לא רואים שום הבדל והשינוי הוא מרחיק לכת.

אין שום סיבה הגיונית להשתמש בפלטינות,אני שמח שלמדת לאוהב את זה.. אבל זה בערך כמו להגיד שלמדת לאוהב אישה מבוגרת משהו רק בגלל שאתה מסתדר עם האופי שלה...

במקום להכיר אישה צעירה ופעלתנית שאופה יותר טוב :wink:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

קובי קובי קובי.

 

ההשוואה אינה מתאימה בכלל, אמרתי שהצתה אלקטרונית טובה יותר

מהפלטינות, אבל אני דיברתי על האוטנטיות בנסיעה,

 

זה כמו להכניס מנוע V8 לרכב משנות הארבעים ולצבוע לו להבות על מכסה

המנוע, אתה מכיר משוגע שיעשה את זה? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני עברתי להצתה אלקטרונית והשינוי ניכר, ובגדול!

לא צריך לכוון כל הזמן פלטינות, המנוע עובד עגול יותר, לא מפספס אף פעם בסל"ד גבוה,

וצריכת הדלק השתפרה פלאים. (ניצוץ חזק ויציב, שורף טוב יותר את הדלק)

 

השתמשתי במפלג אלקטרוני מלא, ככה שאני לא יכול להגיד לך מה דעתי על ה"תחליפי פלטינות" האלה.

אני מחזיק בבגאז' קסטה נוספת לכל מקרה שלא יבוא, אם כי, הסיכוי שיקרה משהו, נמוך ביותר.

מומלץ בחום!

 

(מצורפת תמונה של הערכה שקניתי שכוללת הכל)

phpMZCLxbAM.jpg

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

מי הדביל שיעשה כזה דבר?! להרוס ככה קלאסיקה.

ובקשר לאוטנטיות שבנסיעה..

שמע,זה כמו שתגיד שברקסים עם דראמים קדימה הם שומרים על האוטנטיות ובפועל אתה תסיים באוטו מקדימה או במיקרה היותר אופטמי במדרכה.

יש דברים לפעמים שהאפטרמארקט נותן טאץ מודרני לרכב הקלאסי שלנו,מבלי לפגוע בחווית הניסעה וחדוות האספנות.

במיוחד בחיפושית או בכללי בארץ שאין תערוכות רכב פלנצניות של PRE WAR על הדשא עם מסיבת קוקטייל מחויוטת.

 

אם יש משהו שאני אוהב לראות זה את החברה של מועדון החיפושיות ,שיש להם אחלה אפטרמארקט ואיך הם מיישמים אותו ברכבים שלהם.

כל פעם שאני קופץ לבני באג אני נהנה מחדש.

לפני שאתה שולל תנסה,אולי זה יתן לחיפושית שלך יותר אויר וקלילות

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

בעד,בעד,בכול הרכבים שהיו לי הרכבתי מגבר הצתה(לא מבטל פלטינות),אבל מאז לא החלפתי פלטינות,הבלאי היחידי זה שחיקה של האוקולון שנוגע באקסנטר,הזרם על הפלטינות יורד למיליאמפרים בודדים ,וכיון אולי פעם ב50000ק"מ.

פורסם

הרכב המדובר הוא טריומף.

המפלג אצלי הוא עם ואקום.

אני שמח מאוד מהתגובות שלכם, בכול מה שקשור לאוטנטיות זה לא משנה כלום מכיוון שזה בתוך המפלג ולא רואים שום הבדל.

לא זוכר מתי שאלו אותי פעם אחרונה אם המפלג כולו מקורי.

גם הבולמים אצלי ברכב לא מקוריים כי המקוריים מהחברה הם חרא (סליחה על הביטוי) אפילו החברה מודה בזה.

אז הם הוחלפו.

 

מה עוד אתם ממליצים לשנות חוץ מאשר את המערכת שמתיישבת במקום הפלטינות?

האם כדי קבל חדש? ראיתי קבלים של 40,000V

ראיתי באתר של rimmerbros מערכת אופטית http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RR1113

אני מבין שהיא אמורה להיות יותר טובה.

אשמח לתגובות

תודה רבה,

אלכס איצקוביץ 14083

פורסם

שמע,אם יש חברה שמייצרת את הדיסט קומפלט מגוף בילט חרוט.

מה טוב.

עדיף לך למצוא דיסט אפטר מארקט.

ככה הכל מגיע עליו ואין חופשים בציר!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אצלי פרטרוניקס בתוך המפלג, עם קויל מקורי (בוש כחול) חדש. עובד מצויין, מנגן תמיד במקצב הנכון. בגלל שמדובר בהתקנה פנימית, הכל מסביב נשאר (ונראה) מקורי. פלטינות זה לא לעניין. יש רגע אחד שהן מכוונות כמו שצריך - ברגע שגמרת לכוון. אחרי זה, בהגדרה, תמיג לא מכוון.

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...