Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'אסטי נוסעת טוב אבל די מטונפת במנוע, כמו כל מכונית בת 17. החלפתי לה שמן ופילטר שמן, וניקיתי את המנוע מלמעלה עם אוויר ודיגריזר. הפילטר אוויר נראה סבבה. אני רוצה לשפץ אותה שתהיה ממש במצב מעולה. עד עכשיו היא עשתה 112K ק"מ בלבד, ואני לא רואה סיבה למכור אותה בחיים, בהחלט לא בזמן הקרוב. אני יד שלישית. החליפו לה כבר לא מזמן טיימינג וקלאצ'.

 

יש עדיין הרבה שמן על כל המנוע, הבנתי שהדרך הטובה היא לנקות עם סילון מים? זה לא יכול לגרום לנזק? כמה צריך לעלות? רצו בירושלים 180 שח.

 

יש למישו ספר רכב לגאסטי? חיפשתי באינטרנט ואין להורדה..

 

יש פלאגים אירידיום למכוניות? באופנוע שמתי וזה לשים ולשכוח, צריך לבדוק אותם כל 50K ק"מ, אז יש גם לגאסטי?

 

עוד המלצות יתקבלו בברכה.

 

תודה

 

אורי

פורסם

שים פלאגים רגילים...

אתה יכול אפילו להחליף אותם בכל טיפול! לפי מה שאני זוכר מהג'אסטי שהייתה לי (93 1.2L), כל פלאג עלה בסביבות 8 שקלים (ויש רק שלושה!! :lol: ). מבחינת עלויות חלפים, הרכב הזה ממש כמו רכב צעצוע :wink:

אגב, יש לי כאן את ה"תיקיה" הזו של סובארו שהגיעה עם הרכב מהחברה ובה הספרים המקוריים שלו במצב חדש.

(ויש לי גם 2 ג'אסטי שמשמשות לחלקים אז יש לי כמעט כל חלק אפשרי למכירה...) אם תרצה את הספרים - אשמח לתת לך אותם בתמורה לסיבוב נוסטלגיה על הרכב :wink:

פורסם

תשאיר את השמן והטינופת שדבוקים לך על המנוע, אם אין לך נזילות ושלוליות קטנות מתחת לרכב אל תגע בכלום, הלכלוך הזה והשמן רק שומרים חיצונית על המנוע מנזילות וחלודות.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
שים פלאגים רגילים...

אתה יכול אפילו להחליף אותם בכל טיפול! לפי מה שאני זוכר מהג'אסטי שהייתה לי (93 1.2L), כל פלאג עלה בסביבות 8 שקלים (ויש רק שלושה!! :lol: ). מבחינת עלויות חלפים, הרכב הזה ממש כמו רכב צעצוע :wink:

אגב, יש לי כאן את ה"תיקיה" הזו של סובארו שהגיעה עם הרכב מהחברה ובה הספרים המקוריים שלו במצב חדש.

(ויש לי גם 2 ג'אסטי שמשמשות לחלקים אז יש לי כמעט כל חלק אפשרי למכירה...) אם תרצה את הספרים - אשמח לתת לך אותם בתמורה לסיבוב נוסטלגיה על הרכב :wink:

 

כן יש לי בדיוק אותו רכב, 93 1.2. טוב לא ידעתי שלפאגים כ"כ זולים! זה ממש משמח כי חיפשתי רכב שעלויות האחזקה שלו הם כמו רכב צעצוע.

נראה לי שיש לי גם את התיקיה הזו שמקבלים, איפה שמפורט תדירות טיפולים וכו, אבל אני מחפש ספר טיפולים כמו שלי היינס לאופנועים, שמפרטים בדיוק איפה הכל נמצא ואת כל השלבי קדם לטיפול עצמו. מאיזה אזור אתה? יש לך 2 גאסטים לחלקים אבל אני מבין שאין לך כבר גאסטי?! טוב אני יודע למי לפנות אם אני שובר משו בטעות...

 

תשאיר את השמן והטינופת שדבוקים לך על המנוע, אם אין לך נזילות ושלוליות קטנות מתחת לרכב אל תגע בכלום, הלכלוך הזה והשמן רק שומרים חיצונית על המנוע מנזילות וחלודות.

 

אשקול את זה, אבל רוב השמן והטינופל הוא על חלקי פלסטיק וגומי, כך שזה לא שומר על כלום.

 

אין למישו את הספר אחזקה לרכב?

 

תודה

פורסם
מאיזה אזור אתה? אני מאיזור רחובות יש לך 2 גאסטים לחלקים אבל אני מבין שאין לך כבר גאסטי?! הייתה לי ג'אסטי מאוד מאוד מושקעת שממש אהבתי ואת השניה הבאתי כרכב לחלפים בלבד. לילה אחד מישהו נכנס בי והפך אותי לנתיב הנגדי (בכביש מהיר). יצאתי חי בנס. והג'אסטי (שנוסעת כאילו חוץ מעיקומים בגג וחלונות שבורים כלום לא קרה) מתפקדת כבאגי לשטח בימים שיש זמן (ואין הרבה זמן, 99.9% מהזמן עומדת).

 

12345

פורסם

תצרוכת הדלק נעה אצלי בין 13 ק"מ לליטר ל 16.5 ק"מ לליטר. תלוי איך נוהגים.

 

לגבי הק"מ סביר להניח שאם אין לך היסטוריית טיפולים מלאה אז הק"מ האמיתי של הרכב 212K ק"מ או 312K ק"מ.

פורסם
תצרוכת הדלק נעה אצלי בין 13 ק"מ לליטר ל 16.5 ק"מ לליטר. תלוי איך נוהגים.

 

לגבי הק"מ סביר להניח שאם אין לך היסטוריית טיפולים מלאה אז הק"מ האמיתי של הרכב 212K ק"מ או 312K ק"מ.

 

גם אצלי תצרוכת אותו דבר. יש לי היסטוריה כך שאני יודע שזה 112K :)

×
×
  • תוכן חדש...