הג'אסטי נוסעת טוב אבל די מטונפת במנוע, כמו כל מכונית בת 17. החלפתי לה שמן ופילטר שמן, וניקיתי את המנוע מלמעלה עם אוויר ודיגריזר. הפילטר אוויר נראה סבבה. אני רוצה לשפץ אותה שתהיה ממש במצב מעולה. עד עכשיו היא עשתה 112K ק"מ בלבד, ואני לא רואה סיבה למכור אותה בחיים, בהחלט לא בזמן הקרוב. אני יד שלישית. החליפו לה כבר לא מזמן טיימינג וקלאצ'.
יש עדיין הרבה שמן על כל המנוע, הבנתי שהדרך הטובה היא לנקות עם סילון מים? זה לא יכול לגרום לנזק? כמה צריך לעלות? רצו בירושלים 180 שח.
יש למישו ספר רכב לגאסטי? חיפשתי באינטרנט ואין להורדה..
יש פלאגים אירידיום למכוניות? באופנוע שמתי וזה לשים ולשכוח, צריך לבדוק אותם כל 50K ק"מ, אז יש גם לגאסטי?
עוד המלצות יתקבלו בברכה.
תודה
אורי