Jump to content

אורי הברמן

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אורי הברמן

  1. גם אצלי תצרוכת אותו דבר. יש לי היסטוריה כך שאני יודע שזה 112K
  2. כן יש לי בדיוק אותו רכב, 93 1.2. טוב לא ידעתי שלפאגים כ"כ זולים! זה ממש משמח כי חיפשתי רכב שעלויות האחזקה שלו הם כמו רכב צעצוע. נראה לי שיש לי גם את התיקיה הזו שמקבלים, איפה שמפורט תדירות טיפולים וכו, אבל אני מחפש ספר טיפולים כמו שלי היינס לאופנועים, שמפרטים בדיוק איפה הכל נמצא ואת כל השלבי קדם לטיפול עצמו. מאיזה אזור אתה? יש לך 2 גאסטים לחלקים אבל אני מבין שאין לך כבר גאסטי?! טוב אני יודע למי לפנות אם אני שובר משו בטעות... אשקול את זה, אבל רוב השמן והטינופל הוא על חלקי פלסטיק וגומי, כך שזה לא שומר על כלום. אין למישו את הספר אחזקה לרכב? תודה
  3. הג'אסטי נוסעת טוב אבל די מטונפת במנוע, כמו כל מכונית בת 17. החלפתי לה שמן ופילטר שמן, וניקיתי את המנוע מלמעלה עם אוויר ודיגריזר. הפילטר אוויר נראה סבבה. אני רוצה לשפץ אותה שתהיה ממש במצב מעולה. עד עכשיו היא עשתה 112K ק"מ בלבד, ואני לא רואה סיבה למכור אותה בחיים, בהחלט לא בזמן הקרוב. אני יד שלישית. החליפו לה כבר לא מזמן טיימינג וקלאצ'. יש עדיין הרבה שמן על כל המנוע, הבנתי שהדרך הטובה היא לנקות עם סילון מים? זה לא יכול לגרום לנזק? כמה צריך לעלות? רצו בירושלים 180 שח. יש למישו ספר רכב לגאסטי? חיפשתי באינטרנט ואין להורדה.. יש פלאגים אירידיום למכוניות? באופנוע שמתי וזה לשים ולשכוח, צריך לבדוק אותם כל 50K ק"מ, אז יש גם לגאסטי? עוד המלצות יתקבלו בברכה. תודה אורי
  4. עדיף באזור ירושלים או באר שבע, מוכן להגיע לכל מקום. מוכן לשלם מחיר טוב לרכב שמור, בעל היסטוריה, ידיים נמוכות. אורי 0548131341
×
×
  • תוכן חדש...