Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשרות שנים עמדו שתי המשאיות האלה בחצר בית פרטי בקרית אונו

לאחת , ניתן היה עוד לראות בקבוקי סיפון מציצים מאחור,

נדמה היה שנהג החלוקה רק עצר בחצר אחרי יום עבודה ופשוט לא חזר...

 

זה היה נחמד לראות אותן מהרחוב

אבל הבוקר (שישי) במבצע זריז הועמסו שתיהן על משאיות גדולות יותר

כשהאינפורמציה היחידה שקיבלתי שהן בדרכן לשיפוץ עבור מוזיאון...

tr1.jpg

tr2.jpg

tr3.jpg

פורסם
attachment.php?attachmentid=103200&stc=1&d=1198345309

 

 

בקרית אונו בתוך גינה ישנם 2 משאיות,כבר כתבתי על זה.

עכשיו התמונה.מקווה שרואים משהו.

יוסי

 

נצפתה על הכרמל בחיפה: מי מכיר? מי יודע?

[ATTACH]122360[/ATTACH]

כולי תקווה שהן באמת הולכות לשיפוץ , דובר עליהן ועל חברה דומה בשירשור המשאיות .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בשעה טובה!!!

 

שנים חובבי המשאיות העתיקות מרחרחים סביב החצר הזו, אבל מחוסר יכולת לעשות משהו עם משאיות במצב כזה, אף אחד לא זז, ואולי מזל שכך.

 

מבלי לדעת, אני מצטרף למנחשים שהן נלקחו למוזיאון תעבורה, וניחוש נוסף - אני לא אתפלא אם אחת מהן תופיע פתאום במדי צה"ל (וכך יאה וכך נאה).

 

מי שמזהה דלתות של ויליס לא טועה, גם לוח השעונים היה של ויליס, המשאיות האלה, אם אני לא טועה, הן די "כחול לבן" - זאת אומרת שתא הנהג ותא המנוע הם מ"פיתוח" מקומי (לא ראיתי כאלה בשום מקום אחר בעולם, גם לא במגדיר של דודג'.

 

בגדול, זה האבא של ה- D400 שהורכב בארץ (גם האבא וגם המשך השושלת) עבור הצבא בעיקר.

 

כל מי שיודע יותר, כולל סתירת דברי, מוזמן!!!

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

נתקלתי בעבר במשאית החיפאית. חייב לציין שדלתות הוויליס(לא הצצתי ללוח השעונים) עוררו גם אצלי סימני שאלה.

 

עם זאת, לטעמי האישי בכל אופן, אני מוצא את המשאיות האלו מכוערות להחריד. לא מכוערות עם קסם(בנוסח סיטרואן אמי 6 או נאש "אמבטיה", לדוגמה), אלא פשוט מכוערות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אכן הכיעור בהתגלמותו, א ב ל, צריך לזכור שהן נולדו (אני מנחש!):

  • מצורך דחוף (קיבלנו שלדות מהאמריקאים והיה צריך מהר משאיות לצבא)

ו-

  • לא היה כסף (ארץ קטנה מוקפת אוייבים)
  • הג'נג'י שנתן את ההצעה הכי זולה לתיכנון וביצוע היה יצרן מרזבים וקרוב משפחה של אולמרט
  • כדי להוזיל את עלויות הייצור עשו את שאר הקאבינה (הדלתות כבר היו מוכנות לויליסים כאמור) מקופסאות שימורים ישנות?

ולמרות הכל, אי אפשר להכחיש שהן פרו ורבו ומילאו את כבישי הארץ בתחילת שנות השישים וכנראה עשו את העבודה?

 

שוב, אני מזמין את כל מי שיודע יותר דברים - או דברים יותר נכונים, לתרום את חלקו כאן.

 

דרך אגב, מישהו יודע אם זה כבר המנוע האלכסוני שהיה ב- D400, או מנוע שטוח?

 

תודה, דב

נתקלתי בעבר במשאית החיפאית. חייב לציין שדלתות הוויליס(לא הצצתי ללוח השעונים) עוררו גם אצלי סימני שאלה.

 

עם זאת, לטעמי האישי בכל אופן, אני מוצא את המשאיות האלו מכוערות להחריד. לא מכוערות עם קסם(בנוסח סיטרואן אמי 6 או נאש "אמבטיה", לדוגמה), אלא פשוט מכוערות.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

אני לא יודע על איזה כיעור אתם מדברים .

היא אומנם לא מאוד מעוצבת אבל אני מכיר לא מעט דגמים מעוצבים מאוד שיצאו מכוערים מאוד .

היא לא מכוערת היא פשוטה.

 

מולטיפלה זה מכוער , אמי 6 זה מכוער , אחמדינג'ד משש מכוער , המשאית הזאת מגניבה בפשטותה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
דוביק שלום מתניה מנוע 6 שטוח

חברים - חגיגה לעיניים - אם לא שמתם לב - מתניה עלה לפורום - ראשית אני מברך אותו, כל הכבוד.

שנית - זו הוכחה שלא כל כך קשה להיכנס ולכתוב - ועל כך אני מברך את מתניה על היוזמה שלקח - ברכות רבות

שלישית - מקווים לראותך ממשיך ומגיב בפורום - בהצלחה

מצא משה

פורסם

לפני זמן מה צילמתי מעבר לגדר את המשאית ופירסמתי בשרשור המשאיות.

אתמול היתי וראיתי את העמסה על המשאיות הגרר,היתה התרגשות מסוימת לאור העובדה שבילדות שלי ראיתי את המשאית הזאת נוסעת ועובדת ואף נסעתי בה מספר פעמים.

אני שמח שסוף סוף יצאו מהגינה ומקווה שיזכו לכבוד מסוים.

כבר פחדתי שישארו בגינה לעולמים ולבסוף יהפכו לאיזה עמוד בסין.

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...