Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחושה של תאונה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירים את הימים האלה..של "היום..היום אני לא צריך לירכב"..."היום..היום אני לא צריך לעלות על האוטובוס הזה"..

"היום..היום אני לא צריך לנסוע עם הפחית"...תחושות פנימיות, נבואות.. הנשיא יגיזים ויקרא לזה חזיונות.

 

לכל אחד יש את הרגע הזה שהוא מדמיין את עצמו בתאונה, הרגשת מחנק, את הפגיעה באספלט, את מגע הבשר באספלט,

לכל אחד את פעם אחת או פעמיים את המחשבה של "מה קורה אם הייתי עכשיו נכה ביגלל השטות הזאת..איך הייתי משחק עם הילדים בגינה?"

במיוחד שלנשיא יש חבר שמרותק לכיסא גלגלים, ולצערי אני יודע את כל ההשלכות של הנושא (לך תידחוף לעצמך צינור כל פעם שאתה רוצה להשתין).

אני לא אומר שהנשיא מכשף..אני לא טוען שהנשיא הוא בעצם נביא..אני רק טוען שהפעם זה היה ממש חזק...ריח של תאונה באויר..

היום הנשיא יוצא מהעבודה..אוירה של חג..חופש שבוע באופק..מתניע ויוצא לדרך..אבל ההרגשה הזאת..שמנקרת בתת מודע..ת-א-ו-נ-ה...

כל הזמן..רואה תאונה..בראש..תאונה..ואני בתוכה..מעין סרט כזה שרץ בראש..מתחיל לחשוב מה יקרה לנשיאה..איך היא תיסתדר...?!

נוסע בזהירות..80 קמ"ש בכביש המהיר..בודק כל שניה במראות...כל אוטו שמאיים להיכנס לנתיב מקבל צפירה..

הנשיא ממש מרגיש כמו חיה שיודעת שציידים אורבים לה...מעין הרגשה..של היום..זה היום.

 

המחשבות רצות..רצות רחוק..נסיעה קצרה..אבל הסרט שרץ לנשיא בראש..ארוך כמו "טיטניק"...הנשיא כבר הולך וסגור על עצמו..שהוא לא מגיע הביתה..

הנה..שרדתי את הכביש המהיר..אבל יש לי עדיין לחצות את העיר..רמזורים..בטח מישהו יכנס בי ברמזור...בטוח..הביתה..אני לא מגיע כבר..

לפחות אולי נוכל לתבוע את הביטוח...(אולי ניקנה אופנוע חדש)...

חוצה את רחוב הרב קוק..עבר בשלום..אבל עדיין בראש..תאונה...הנשיא מזמזם לעצמו מנגינות בראש..חושב חיובי....אולי ככה הסרט זוועה הזה ייצא לו מהראש...

המחשבות לא עוזבות..מגיע לצומת של אחד הרחובות..עוד 400 מטר ואני בבית...ואז ב-ו-ם!

 

הואטו שהיה לפני ניכנס לצומת ואחד שבא מצד שמאל לא ראה אותו...מעך לו את כל הצד של האוטו....רעש של פח מתקמט..זכוכיות שבורות...

ואני אומר..פששש...זה היה קרוב..האוטו מלפני..זה היה יכול להיות אני..יציאה של חצי דקה יותר מוקדם מהעבודה..והמחשבות שרצו לי בראש היו מצדיקות את עצמן.

 

מעיף מבט על שתי הרכבים..שתי הנהגים יוצאים וצועקים אחד על השני....הנשיא עוקף באלגנטיות ...וממשיך לדרכו....

 

הסרט בראש של הנשיא ניגמר.....הסדרנים הדליקו את האור..אפשר לצאת...

 

חופש נעים לכולם...סעו בזהירות...חג שמח... :wink:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

אז שאמרת לארלוזורוב לא ללכת לטיול רגלי לכיוון שפת הים בתל אביב..ידעת מה אתה אומר.

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם
אז שאמרת לארלוזורוב לא ללכת לטיול רגלי לכיוון שפת הים בתל אביב..ידעת מה אתה אומר.

 

כן כן ..בדרך כלל פוגע בול..אבל לרבין אמרתי "תישמע..היום יזרקו עלייך 3 כדורי טניס"..כמעט הצלחתי.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

שאמר לJFK.. "אל תסע באוטו פתוח אתה יודע איך העור שלך נשרף בשמש של דאלאס"

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם
שאמר לJFK.. "אל תסע באוטו פתוח אתה יודע איך העור שלך נשרף בשמש של דאלאס"

 

ושלא נשכח שהוא אמר לנו כשצחקנו על אוסוולד בגן שהוא "ילד נזלת"..את השם הזה עוד יזכרו לשנים רבות.

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

×
×
  • תוכן חדש...