Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יצא להתנסות במוצרים שלהם מהסדרה הנ"ל? הנתונים שהם מצהירים אליהם אכן כאלה?

 

S4_600_4S_lg_1.jpg

 

יש לי הצעת מחיר טובה על מגבר שלהם מדגם S4.600.4S והנתונים היבשים הם:

 

Front 60 Watts x 2 @ 4-Ohms / Rear 125 Watts x 2 @ 4-Ohms

Front 100 Watts x 2 @ 2-Ohms / Rear 200 Watts x 2 @ 2-Ohms

Front 200 Watts x 1 @ 4-Ohms (bridged) / Rear 400 Watts x 1 @ 4-Ohms (bridged)

 

 

 

המגבר מיועד להגביר P1 של רוקפורד וזוג רמקולים\קומפוננט.

אשמח לשמוע דעות של אנשים שהתנסו עם המגבר.

 

 

תודה!:arrow:

פורסם

היה לי פעם שני מגברים מהסדרה הזו.

 

המגברים יפים מאוד! יותר יפים מהרבה מגברים יקרים מהם :)

 

אבל זה כנראה לא מה שהכי חשוב. המרברים לא חזקים במיוחד אבל נותנים איכות מספקת. תכתוב לנו כמה הוא עולה לך אז נגיד

 

לך אם הוא שווה את המחיר.

פורסם

הנתונים שלו:

4-Channel Staggered Power Amplifier

RMS Power Output:

  • Front 60 Watts x 2 @ 4-Ohms / Rear 125 Watts x 2 @ 4-Ohms
  • Front 100 Watts x 2 @ 2-Ohms / Rear 200 Watts x 2 @ 2-Ohms
  • Front 200 Watts x 1 @ 4-Ohms (bridged) / Rear 400 Watts x 1 @ 4-Ohms (bridged)

CEA-2006 Compliant

 

לייטנינג אודיו היא חברת בת של רוקפורד ומייצרת מוצרים לא רעים בכלל

המגבר הזה ספציפי מורכב מ-2 מגברי 2 ערוצים בעלי הספקים שונים

הוא עומד בתקנות אירגון CEA2006 כך שאפשר להיות בטוח שההספקים אמיתיים

יכול להגביר בקלות P1 ועוד סט קומפוננט

לדעתי שווה 900 שח.

פורסם

היה לי לתקופה קצרה את ה S4.400.4S, שמוצהר על 50 וואט לערוץ, הוא היה בסדר גמור יחסית למחיר שלו, הגביר סט קומפוננט+ סאב לא פראייר (JL W1) והיה די איכותי (שוב ביחס למחיר).

 

גם אני חושב שהמגבר הספציפי שאתה מדבר עליו שווה 900 ש"ח.

בהצלחה! .

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

ב900 ש''ח אם הוא חדש ,אני מציע לך לרוץ ליקנות כי לי הציעו אותו ב1300ש''ח.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

×
×
  • תוכן חדש...