Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח,

אני מחפש רכב ראשון בתקציב של עד 25k.

 

בעיקרון אני מעדיף רכבים יפנים כמו המאזדה 3 המדהימה שיש לאבי, אבל אין לי תקציב כמו ששמתם לב.

 

חשבתי על פיאט פונטו ספייס או יונדאי אקסנט.

 

אני מחפש אמינות, צריכת דלק סבירה, ותחזוקה לא יקרה.

 

מה אתם ממליצים לי?

 

תודה מראש :-)

פורסם
מאזדה 3 המדהימה

אישית לא רואה שום דבר מדהים במכוניות הזאת, אבל אם אתה חסיד של מזדה, יש את מזדה לנטיס.

 

לא רשמת מה דרישות שלך מרכב מבחינת מרווח פנימי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אישית לא רואה שום דבר מדהים במכוניות הזאת, אבל אם אתה חסיד של מזדה, יש את מזדה לנטיס.

 

לא רשמת מה דרישות שלך מרכב מבחינת מרווח פנימי.

מדהימה כי היא לא רואה מוסך ומאד מהנה לנהיגה וזריזה... אבל אני צריך רכב משלי.

 

ולא משנה לי מרווח... אני רזה והרכב ביום יום ישמש רק אותי.

 

לגבי הלאנטיס יש רק את הישנות בתקציב הזה ואני מעדיף רכב משנת 2001 ומעלה.

פורסם

אני יכול להמליץ לך על יונדאי אקסנט 03 , אתה יכול להביא אחת מליסינג בעבר ויש הרבה .

מנוע 1.5 מצוייד ב91 כ"ס מתים יחסית , הם מתעוררים בסל"ד גבוה כשהמנוע עובד חזק .

מערכת ABS , 2 כריות אוויר , חלונות חשמל , נעילה מרכזית , מראות חשמליות .

בשביל נהג חדש ורכב ראשון הרכב מצויין , הרכב אמין , פשוט , בלי בעיות מיוחדות

צריכת דלק 1:12 + - , תלוי איך אתה נוסע

הטיפולים והביטוח שלו זולים יחסית גם כן , לדעתי תמצא אחת עם ספר טיפולים מתועד (לא בעיה למצוא) ואתה תהנה ממנה .

אבל שוב - אם אתה מחפש אחיזת כביש , ביצועים , לתקוף פניות במהירות גבוה , אז לא לא הרכב בשבילך

אני עשיתי לרכב כזה טוטל לוסט בגלל זירקת תחת והאוטו נכנס ל360 לאחר בריחה מהפניה ונכנסתי ב-X .

חבל , חוץ מזה שהאוטו מרגיש טיפה חלש , אחלה רכב שבעולם .

פורסם
אני יכול להמליץ לך על יונדאי אקסנט 03 , אתה יכול להביא אחת מליסינג בעבר ויש הרבה .

מנוע 1.5 מצוייד ב91 כ"ס מתים יחסית , הם מתעוררים בסל"ד גבוה כשהמנוע עובד חזק .

מערכת ABS , 2 כריות אוויר , חלונות חשמל , נעילה מרכזית , מראות חשמליות .

בשביל נהג חדש ורכב ראשון הרכב מצויין , הרכב אמין , פשוט , בלי בעיות מיוחדות

צריכת דלק 1:12 + - , תלוי איך אתה נוסע

הטיפולים והביטוח שלו זולים יחסית גם כן , לדעתי תמצא אחת עם ספר טיפולים מתועד (לא בעיה למצוא) ואתה תהנה ממנה .

אבל שוב - אם אתה מחפש אחיזת כביש , ביצועים , לתקוף פניות במהירות גבוה , אז לא לא הרכב בשבילך

אני עשיתי לרכב כזה טוטל לוסט בגלל זירקת תחת והאוטו נכנס ל360 לאחר בריחה מהפניה ונכנסתי ב-X .

חבל , חוץ מזה שהאוטו מרגיש טיפה חלש , אחלה רכב שבעולם .

 

ממש אין לו אחיזה? יצא לך או למישהו כאן לנהוג בפונטו ספייס ובאקסנט שיכול להגיד לי מה יותר עדיף?

 

תודה

פורסם

הייתי ממליץ על הפונטו ספייס, את האקסנט הזו אני לא כל כך אוהב (וכן יצא לי לנהוג על שתיהן)

 

לא דיברת על גיר, ולא הבנתי מה ההעדפה שלך מבחינת הגודל.

אם אתה לא זקוק לבגאז' גדול אז הייתי הולך על הספייס, ידנית או אוטומטית - שתיהן די חסכוניות.

ידנית תוכל למצוא משנת 2003 בתקציב שלך, אוטומטית 2002.

קח רק בחשבון שהן נחטפות, השירות SMS של יד 2 יכול מאד לעזור.

טיפ נוסף - תימנע מאלו שהיו בהשכרה, תקרא קצת על ההבדלים בדגמים (מבחינת גימור הכוונה) ותבין איך מבדילים.

 

בהצלחה.

פורסם

גם אני מעדיף ספייס

באקסנט ב40 אתה עף מהמושב בפניה הראשונה ביציאה מהחניה .

כל פס האטה אתה קופץ מהמושב

נשמע מצחיק אבל זה אמיתי , לאחר האקסנט נהגתי בI30 מהחברה עם 20 ק"מ - הרגשתי שאני נוהג על BMW לאומת האקסנט .

ולגבי האחיזת כביש , לקחתי פניה על 70 בפניה לא חדה במיוחד - 140% .

התחת של האוטו התחיל להיסחף ולברוח , כתגובה היגוי לכיוון הפניה וגז והצי האחורי חזר .

כשהרכב כבר הייישר לאחר הפניה , הוא עף לכיוון השני והתנגש במשהו ( עזוב, פאדיחות )

אבל חוץ מזה - אוטו מעולה :-D

×
×
  • תוכן חדש...