Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתנצל מראש אם השאלה נדושה מידי, אני לא מבין גדול ברכבים ואין לי עם מי להתייעץ.

אני מחפש רכב (שני בבית) שיענה על הקריטריונים הבאים:

קבריולט ; 4 מושבים; אמין; טווח מחיר כ – 80,000 ₪ , שנת יצור עולה על 2003.

 

הרכב שמצאתי העונה על קריטריונים אלה הוא פיז'ו 307.

 

וכעת לשלב השאלות: האם פיז'ו 307 עונה על הקריטריונים או שיש לו בעיות אמינות ורצוי להתרחק ממנו?

האם יש רכב אחר שעונה על הקריטריונים?

 

אודה על כל עצה שתוכל לעזור לי.

תודה מראש

פורסם

אני חושב שזו באמת האופציה היחידה. בישראל לא נמכרים רוב דגמי הקבריולה, רק דגמים בודדים וזה בעיה עוד יותר גדולה למצוא רכב כזה משומש.

 

בהצלחה!

פורסם

בתקציב שנתת הוא היחידי אאל"ט (אם לא מחשיבים את המושב האחורי התאורטי לחלוטין ב206CC).

מודל 05 הוא די חדש וניתן למצוא רכבים עם נתונים טובים מבחינת יד וק"מ.

אם זאת, המבחר די מצומצם מסיבות מובנות.

אצלינו במשפחה היו 2 307 שונות על פני 5 שנים וההינו מרוצים מאוד מרמת האמינות המופגנת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן - תודה על התשובה . אבל מה פירוש - אאל"ט?

התקציב הוא אכן כ 80,000 ואני יכול למתוח בעוד 10,000 הבנתי שהמכוניות האלו נמכרות קצת מתחת למחירון (עובדה שנראית לי די מוזרה לאור ההיצע הקטן יחסית).

כמו שכתבתי בהודעה הראשונה אני לא בקי בתחום ואני מפחד שאני מפספס משהו שאגלה אותו רק כשיהיה מאוחר מידי (אין סוף תקלות עם הגג, נזילות מים בגשם, עלויות ביטוח מטורפות, וכו וכו) ואשמח לשמוע מכאלה שמכירים את התחום.

 

תודה,

דני

פורסם

אאל"ט - אם אם לא טועה.

 

עלויות ביטוח - אתה יכול לברר כבר עכשיו ולגלות. פשוט תתקשר לסוכן הביטוח/ לחברה בה אתה מבוטח, ותשאל.

 

לגבי היתר - אני לא מכיר, אתן לבעלי ניסיון להשיב.

פורסם
אאל"ט - אם אם לא טועה.

 

עלויות ביטוח - אתה יכול לברר כבר עכשיו ולגלות. פשוט תתקשר לסוכן הביטוח/ לחברה בה אתה מבוטח, ותשאל.

 

לגבי היתר - אני לא מכיר, אתן לבעלי ניסיון להשיב.

 

 

אאל"ט- אם אני לא טועה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...