Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיג'ו 106] רעשי רוח מהגג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה כשאני נוסע במהירות מסויימת (לא רלוונטי כמה) מתחיל לי רעשים בסאן רוף כאילו הוא לא סגור טוב ואם אני נוגע בזכוכית טיפה אז יש יותר רעש כאילו נכנס יותר רוח!

 

מה זה יכול להיות?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האם זה התחיל לאחרונה או שהתופעה היתה קיימת מאז קניית הרכב?

 

אם התופעה החלה לאחרונה, אז כנירה שהגומיות לא יושבות טוב.

תפתח את הסאנרוף ותנסה ללחוץ על הגומיות עם האצבע כדי שיכנסו למקום. אם זה לא עוזר כנס לזגג, כדי שהוא ישים לך דבק או שיחליף את הגומיות.

פורסם

לא יודע ממתיי זה התחיל

רק לאחרונה נסעתי במהירות שכזאת עם האוטו, זה כאילו אין אטימה אבל לא נכנס לי מים בכלל ככה שזה קצת מוזר

אולי הגומיה התייבשה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זאת פז'ו 106. זה לא שהיא שקטה במיוחד. על אחת כמה וכמה עם סאן רוף. שים לב למשל להבדל ברמת הרעש כשהכיסוי הפנימי סגור או פתוח (כאשר הסאן רוף עצמו סגור). בידוד הרעשים לא טוב במיוחד ובמהירויות גבוהות אפילו ממש לא טוב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תומר, אתה יודע כיצד מסירים את הגומיות? לוקחים קומפרסור ועם לחץ אוויר חזק שמים ליד הגומי, הגומי עולה מהרוח החזקה ואז מורידים אותו.

כניראה שאתה מגיע למהירויות ממש גדולות, שבהן הרוח נושבת בחוזקה, כמו מתוך קומפרסור ואז שום דבק לא יעזור. :lol:

 

*אל תקח ברצינות את התשובה הזאת.

פשוט גש לזגג ותתיעץ איתו. להתייעץ לא עולה כסף.

אם תשובתו של הזגג נשמעת חשודה או יקרה, אז גש לזגג אחר, תודה לאל שיש הרבה כאלה. 8)

פורסם

סתם רעיון.

יש לך 106 , נכון ?

החלפת לאחרונה אנטנה או משהו בסגנון?

 

אם לא , התכוונת שעדיין אין לך נזילות מים... :idea::twisted:

פורסם

לא נגעתי באנטנה, מה שכן יש קירקושים מהכיוון של המגן שמש של הנהג!

 

אתה מתחיל להפחיד אותי קצת בעניין האנטנה ושאני מקשר את זה לקירקושים זה לא נשמע טוב

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

השאלה אם הרעש מהסאן רוף או האנטנה ? אמרת שאתה נוגע בזכוכית של הסאן רוף הרעש משתנה.

 

בכל מקרה - האנטנה , אם אין חלודה - זה ממש שטויות.

הנזק הגדול הוא הפנס של התאורה הפנימית , המתוכנן במיוחד להישבר ברגע שתנסה להוציאו ממקומו. :?

אחרי פירוק הפנס יש שני אומים 9 או 10 מ"מ , המתפרקים בקלות בעזרת בוקסה .

השלב הבא - הסרת האנטנה , ניקוי השטח , וסגירה.

אם הגומייה של האנטנה התייבשה - אנטנה קומפלט עולה בערך 50 ש"ח.

פורסם

אני חשבתי לפרק את כל הגג (מבפנים כמו שאיציק עשה) אבל רק כדי לראות מה שם לא בסדר ואז להחזיר את הגג למקום.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני חשבתי לפרק את כל הגג (מבפנים כמו שאיציק עשה) אבל רק כדי לראות מה שם לא בסדר ואז להחזיר את הגג למקום.
:shock::shock:

 

למה?

פורסם

יש רעש מכיוון הגג, פותחים את הבפנים, רואים מה לא בסדר, מסדרים וסוגרים.

 

הפנס תאורה אצלי (זה שנדלק עם פתיחת הדלתות) חדש והחלפתי ב 2 דקות בדיוק ככה שלא ברור לי למה שהוא ישבר (2 קליפסים וקונקטור אחד זה מה שהוא מחובר)

 

ואני גם לא יודע איך לפתוח את הקונסולה של התאורה בגג.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...