Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית אני לא יודע מה זה

אם לא היה את הכתמי דם הייתי אומר שזה בדיחה גרועה של דוגלי זהירות בדרכים

אבל הכתמים האדומים על היד ימין ובאמצע הגוף גורמים לי לחשוב אולי זה אמיתי...

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

פרוייקט אומנותי של תלמידים מ"בצלאל".

 

חשבתי שמחקו את זה כבר...

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם
אישית אני לא יודע מה זה

אם לא היה את הכתמי דם הייתי אומר שזה בדיחה גרועה של דוגלי זהירות בדרכים

אבל הכתמים האדומים על היד ימין ובאמצע הגוף גורמים לי לחשוב אולי זה אמיתי...

 

אתה לא רואה שזה טיפה גדול לבנאדם?

רואים שזה בכוונה כדי שהנהגים יראו(זה מוארך כזה)

פורסם
אישית אני לא יודע מה זה

אם לא היה את הכתמי דם הייתי אומר שזה בדיחה גרועה של דוגלי זהירות בדרכים

אבל הכתמים האדומים על היד ימין ובאמצע הגוף גורמים לי לחשוב אולי זה אמיתי...

 

אתה לא רואה שזה טיפה גדול לבנאדם?

רואים שזה בכוונה כדי שהנהגים יראו(זה מוארך כזה)

 

המוארך זה בגלל זוית הצילום אני לא יכול לדעת במציאות אם זה באמת גדול מבן אדם

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

זה הרבה יותר גדול מבנאדם, זה בגודל של אוטו לפחות

שיערתי לעצמי שזה בגלל תאונות דרכים, כדי להזהיר או משהו כזה.

לגבי כתמי הדם, לא יודע אם זה באמת דם אבל היו שם עוד כמה ציורים כאלה "נקיים".

פורסם
זה הרבה יותר גדול מבנאדם, זה בגודל של אוטו לפחות

שיערתי לעצמי שזה בגלל תאונות דרכים, כדי להזהיר או משהו כזה.

לגבי כתמי הדם, לא יודע אם זה באמת דם אבל היו שם עוד כמה ציורים כאלה "נקיים".

 

אם זה גדול מבן אדם... אז דיי ברור לי שזה כדי להזהיר על תאונות דרכים או משהו...

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

סימון הגופות ללא כתמי דם הוא כנראה של אנשים שנפטרו במקום ממחלות או מוות טבעי.

 

סימון עם כתם דם - המלצה להורדת מהירות.

 

סימון ללא כתם דם - המלצה להפסיק לעשן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

או שישנתי כמה עשרות שנים או שאתה צריך לכוון את השעון במצלמה שלך.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

כל ציור כזה של גופה זה מקום שהתרחשה בו תאונה.

הוא בא לציין את מקום התאונה ולא את מקום הגופה (בטח כבר שמתם לב שהציורים גדולים מגודל של בנאדם).

מן שיטה פסיכולוגית שאמורה להפחיד אותך ולגרום לך להוריד מהירות שם.

פורסם
סימון הגופות ללא כתמי דם הוא כנראה של אנשים שנפטרו במקום ממחלות או מוות טבעי.

 

סימון עם כתם דם - המלצה להורדת מהירות.

 

סימון ללא כתם דם - המלצה להפסיק לעשן.

 

:lol:

 

ההודעה מעלי כבר די מסבירה את זה באמת (למרות ההשערות המשעשעות כאן :wink: )

 

ויפה מאוד שהצלחת לצלם את זה

כשנסעתי עם חברים שלי כל פעם ראינו אחת , עברנו אותה בכמה מאות מטרים

ולא היה לאף אחד כוח לחזור...

וואלק אתתתתה

פורסם
כל ציור כזה של גופה זה מקום שהתרחשה בו תאונה.

הוא בא לציין את מקום התאונה ולא את מקום הגופה (בטח כבר שמתם לב שהציורים גדולים מגודל של בנאדם).

מן שיטה פסיכולוגית שאמורה להפחיד אותך ולגרום לך להוריד מהירות שם.

זה רעיון לא רע, זה די הרתיע וגרם לחשוב קצת :idea:

פורסם
אני תמיד חשבתי שהציורים האלה הם מעשה ידם של צעירים משועממים בדרך לאילת שהחליטו להשתעשע.... :roll::shock:

 

אני בטוח שלא תמיד... אולי בפעם האחרונה שעברת שם... זה לא נמצא שם כל כך הרבה זמן

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...