Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן קארספורום!

 

חפרתי הרבה בפורום בנושא ולא מצאתי תשובה לשאלה שלי.

 

אני רוצה לקנות רביעיית צמיגים לאוטו שלי, יונדאי אלנטרה 2005.

כרגע מותקנים באוטו ALLIANCE. בגודל 185/65R15.

 

האליאנס עומדים עוד מהבעלים הקודמים של הרכב. זה לא שחפצתי בצמיג ישראלי :)

 

אני מחפש איכות, ונוחות נסיעה. רכב משפחתי נטו- שום ביצועים יוצאים מן הכלל לא צריך.

אני מחפש רק צמיג איכותי ושאני ימשיך לסוע בשקט ובטוח.

 

התקציב הוא מוגבל לסביבות 1000~1200. אבל אם צריך לחרוג עוד קצת בשביל מה שאני מחפש אז אפשרי.

 

 

 

תודה לכווולם על העזרה!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב, חיפוש בפורום היה חוסך לך שלושה שבועות של המתנה לתגובה.

המלצה על צמיגים היא המלצה על צמיגים בלי קשר ליצרן ודגם הרכב, אם מזה חששת.

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם

כמו שכתבתי בהודעה הראשונה לא מצאתי כלום. אבל לא משנה בוא נמשיך לנושא שלנו.

 

הנה מה שמצאתי, מה הכי כדאי לקנות?

 

KLEBER:

 

185/65 R 14 86T DYNAXER HP2-

 

185/65 R 14 86H DYNAXER HP2-

 

או קצת יותר יקר של מישלן 325 שקל לצמיג.

 

185/65 R 14 86T ENERGY SAVER GRNX

 

דעתכם בנושא אנשים?

פורסם

הדגמים למעלה לא מתאימים, התבלבלתי במידה. לא משנה..

טוב אז יש לי קצת מחירים מהפנצ'ריות באזור שלי.

 

קלבר 350 שקל.

קונטיננטל 325 שקל.

פלקן 275 שקל.

 

מה דעתכם? אני חושב על הקונטיננטל.

פורסם

טוב אז התחדשתי ברבייעית מישלן במחיר שאין לו תחרות.

רציתי גם לתת מילה טובה על צמיגי ז'אנו בבאר שבע.

איכות ושירות ומחיר שאין לו תחרות.

 

יצאתי לקוח מרוצה. ועם צמיגים מאוד טובים.

 

תודה לכולם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...