Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Rockford P112S4 + Rockford P3001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צריך שהסאבים יהיו 2 סלילים של 2 אום כל אחד, ואתה תקבל התנגדות סופית של 2 אום

2 סלילים של 2 אום , בחיבור של דואל סאב יוצא אחד אום. (טועה?)

תהליכי שיפוצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שתי סאבים כל אחד בהתנגדות של שתי סלילים של 2 אום ,

מחברים כל סאב כך שההתנגדות תהיה 4 אום , ואז מחברים בין שתי הסאבים כך שההתנגדות תרד לשתי אום.

 

אפשרות שניה- שתי סאבים כל אחד סליל יחיד 4 אום וחיבור כך שההתנגדות תרד ל2 אום.

פורסם
לפי מה שאני יודע (וגם משמיעה),הקומפוננטים של רוקפורד בסדרות הפתיחה שלהם לא הכי טובים,כדאי לך לרדת מהעניין.זאת דעתי.

אוקי הבנתי.

ואם כבר מתחתי את התקציב שלי והגעתי לקומפוננט ב 700 שקל. אז יש משהו להציע במחיר הזה או שעדין הטמפו הכי טובים גם בתקציב הזה.? ( עד 700 לא יותר )

פורסם

יש שתי אפשרויות,או שאתה לוקח טמפו ב500,או שתמתח טיפה ואתה לוקח סט ברמה אחרת של מורל-דוטק אוביישן.

אם תדבר איתי בפרטי אני יגיד לך לאן להיתקשר שמוכרים אותו זול יותר מאשר בזאפ כדי שיהיה קרוב יותר ל700 שיש ברשותך.

פורסם
יש שתי אפשרויות,או שאתה לוקח טמפו ב500,או שתמתח טיפה ואתה לוקח סט ברמה אחרת של מורל-דוטק אוביישן.

אם תדבר איתי בפרטי אני יגיד לך לאן להיתקשר שמוכרים אותו זול יותר מאשר בזאפ כדי שיהיה קרוב יותר ל700 שיש ברשותך.

 

 

אבל אז אני לא הצתרך לשים גם מגבר אחר מזה שהצעת לי..?

פורסם

תזכיר לי מה הצעתי לך את ה CS60.4 נכון? בעיקרון אם כן אתה לא חייב מגבר חזק יותר אבל מומלץ מאוד לתת לדוטק "הגברה בריאה" מה שניקרא מגבר איכותי יותר או לפחות חזק יותר מבחינת RMSים שהוא מוציא,למרות שזה ממש לא בגדר חובה אבל אתה לא תנצל כמובן את הרמקול כמו שצריך.

פורסם
תזכיר לי מה הצעתי לך את ה CS60.4 נכון? בעיקרון אם כן אתה לא חייב מגבר חזק יותר אבל מומלץ מאוד לתת לדוטק "הגברה בריאה" מה שניקרא מגבר איכותי יותר או לפחות חזק יותר מבחינת RMSים שהוא מוציא,למרות שזה ממש לא בגדר חובה אבל אתה לא תנצל כמובן את הרמקול כמו שצריך.

 

 

כן זה המגבר שהצעת. לכן כמו שכבר אמרת אני לא ינצל את הרמקול ואז מה עשינו בזה..? זה כמו לקחת את הטמפו ולחבר אותם לרדיו דיסק :)

 

העיניין הוא שאותי לא מעניין עוצמה שכל בית שמש תשמע אותי ( זה מובן לי שהעוצמה תיהיה יחסית חזקה והכל ) אני מעניין אותי איכות לכן חשבתי ללכת על הרוקפורד 60 אר אמ אס אבל אתה אומר שעדיף לי ללכת על המורל טמפו שהם 120 אר אמ אס... מבלי שום קשר לחוזק שלהם אני חשבתי שהרוקפורד יותר איכותיים אבל מסתבר שלא....

 

תראה להגיד עוד ועוד את התקציב זה לא באפשרותי לכן אני מנסה לקחת את מה שיש לי שמדובר על 3000 תוריד מזה חוטים שזה בערך 300 עוד התקנה שהיא או עצמאית או אצל מתקין ואצל מתקין זה 100 שקל ( אני מעביר את החוטים באותו הוא רק בודק שזה בסדר במקומות הגלויים ומחבר למגבר ) הגענו כבר ל 2600 תוריד מזה את הסאב שהוא 374 ללא תיבה עוד תיבה הכי פשוטה זה 150 שקל נשארנו עם 2076 מתוך זה תוריד את המונו בלוק 820 שקל יצאנו עם 1276 נעגל ל 1300 שנארו גם לקומפוננט וגם למגבר שלהם שיהיה גם כ מגבר לרמקולים מאחורה פיוניר 6983 440 ואט 80 אר אמ אס

פורסם

טוב אז בקיצור,אם יש לך 1300 שקל לקומפוננטים ומגבר 4 ערוצים,לדעתי קח מורל טמפו והמגבר שהצעתי לך,לאיודע אם יש יותר טוב מזה,אם תרצה מגבר חזק יותר תתפשר עד יש שנייה...

פורסם

לדעתי קח מגבר 4 ערוצים טוב , תגביר את הקומפוננט ואת הסאב בגישור, את האחוריים על הרדיו דיסק (לאיכות הם לא יוסיפו, אם הם לא יגרעו) ככה זה יחסוך לך את הכסף למונו ותוכל להביא קומפוננט \מגבר טוב יותר.

אם אתה הולך על p1, ג'יביאל 1004 יוכל להסתדר איתו בגישור .

פורסם
טוב אז בקיצור,אם יש לך 1300 שקל לקומפוננטים ומגבר 4 ערוצים,לדעתי קח מורל טמפו והמגבר שהצעתי לך,לאיודע אם יש יותר טוב מזה,אם תרצה מגבר חזק יותר תתפשר עד יש שנייה...

 

 

אין לי בעיה לקנות יד שניה חוץ מהקטע שזה מרטיע קצת.

 

אגב איך המגברים של לאנזר?

פורסם
לדעתי קח מגבר 4 ערוצים טוב , תגביר את הקומפוננט ואת הסאב בגישור, את האחוריים על הרדיו דיסק (לאיכות הם לא יוסיפו, אם הם לא יגרעו) ככה זה יחסוך לך את הכסף למונו ותוכל להביא קומפוננט \מגבר טוב יותר.

אם אתה הולך על p1, ג'יביאל 1004 יוכל להסתדר איתו בגישור .

 

מוטי הסאב גם ככה לא כזה חזק רק 150 אר אמ אס אז אני רוצה לנצל אותו עד הסוף ואין לי בעיה לשים כסף על המונובלוק הזה הוא יהיה שימושי גם במידה ואני יחליף סאב.

 

ואני לא בדיוק רוצה שרק מקדימה ישמעו טוב אני רוצה שגם מאחורה במיוחד שחברה שלי נוהגת באוטו היא לא שומעת גבוהה אז לפחות אם היא לוקחת מישהו והוא יושב מאחורה שגם הוא יהנה קצת. ואם האחוריות לא יהיו מוגברות והקומפוננט כן אז תמיד הקומפוננט יהיו יותר חזקים מהאחורייים

פורסם

המגברים של לאנזר לא איכותיים בעליל אך עושים את העבודה,אישית לא ממליץ עליהם,יש במחירים שלהם את ה JBL/INFINITY/MAC AUDIO שטובים מהם בהרבה.

 

אם אתה כבר לוקח אחוריים-נסה להימנע מפיוניר,שמעתי כמעט כל דגם אפשרי שלהם בגודל 6X9 והם פשוט זוועה!

JBL או MOREL אחוריים עושים טוב את העבודה.אבל זה כבר מעבר לתקציב שלך,לדעתי תתחיל ממגבר טוב משהו כמו ה GTO1004 ב1000 שקל,תחסוך ממש עוד קצת ותביא קומפוננטים של מורל טמפו.זה יוצא 1500 שקל בלי בהתקנה,התקנה של שני אלו כולל חיווט לא פחות מ500 שקל.

פורסם
המגברים של לאנזר לא איכותיים בעליל אך עושים את העבודה,אישית לא ממליץ עליהם,יש במחירים שלהם את ה JBL/INFINITY/MAC AUDIO שטובים מהם בהרבה.

 

אם אתה כבר לוקח אחוריים-נסה להימנע מפיוניר,שמעתי כמעט כל דגם אפשרי שלהם בגודל 6X9 והם פשוט זוועה!

JBL או MOREL אחוריים עושים טוב את העבודה.אבל זה כבר מעבר לתקציב שלך,לדעתי תתחיל ממגבר טוב משהו כמו ה GTO1004 ב1000 שקל,תחסוך ממש עוד קצת ותביא קומפוננטים של מורל טמפו.זה יוצא 1500 שקל בלי בהתקנה,התקנה של שני אלו כולל חיווט לא פחות מ500 שקל.

 

 

תראה לדעתי עם הפיוניר שומעים מעולה אבל שוב פעם אני לא איזה מומחה וגם לא מתיימר להיות אני פשוט רוצה לשמוע באיכות מעולה גם שאני מגביר ומגביר מעבר לזה הם הרמקולים הקיימים ברכב שלי אני לא ישנה אותם עכשיו ואני צריך אותם אך ורק בשביל לעשות פיניש למין " סראונד " שגם אילו מאחורה ישמו טוב את המוזיקה

 

ואם וכבר ניכנסו לזה אז באמת בוא נחסוך עוד פוסט.

 

איזה חיווט אתם ממליצים בוא נגיד לא משהו מטורף אלה עד 350 400 ש"ח

 

שזה לא הרבה למה שאני רוצה כי זה אומר.

 

שני חוטי מתח לשני המגברים אחד למונובלוק והשני למגבר 4 ערוצים

איזה אר סי איי לקנות.?

ובטח אני הצתרך גם מפצלים כי זה שני מגברים.

וחוטים לקומפוננט שהיתחברו מהמגבר לקומפוננט.

וכמובן חוט לסאב.


×
×
  • תוכן חדש...