Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכה ממש חזקה ואז שמן התחיל לנזול, אחרי שעה לא נשאר שמן כלל.

בכל אופן לא נסעתי איתו מיד לאחר המכה הזמנתי גרר.

 

הגרריסט אמר לי שזה לא נראה לא מהקרטר זה נראה לא יותר אחורה,

 

מה זה עוד יכול להיות ??

יש שם צינורות או משהו?

או שדפקתי את כל המנוע?

 

מה הכיוונים, אני אגש למוסך רק בהמשך השבוע, עד אז הרכב מושבת.

 

?

 

תודה רבה ושבוע טוב..

פורסם

למרות מה שהגרריסט אמר אני עדיין מאמין שזה מהקרטר שמן, אני בטוח שזה החלק הכי תחתון של המנוע.

אני לא יודע איזה רכב יש לך אבל יכול להיות גם מסנן שמן, ששם יש הברגה אחת עדינה, ובכל מכה יכול להשבר.

 

אבל זה לא באמת משנה, במילא אתה חייב ללכת למוסך שם כבר יגלו מאיפה הנזילה.

בהצלחה.

Audi A3 2.0T 300HP

Kia Sportage Premium

פורסם

מצטער אבל לא הבנתי למה נתת לי לקרוא את כללי הפורום?..

 

בכל אופן מדובר ב:

VW PASSAT 2002 2.0 115hp (ESP) automatic AZM Benzine

 

* אין לי מגן מנוע למטה :(

פורסם
מכה ממש חזקה ואז שמן התחיל לנזול, אחרי שעה לא נשאר שמן כלל.

 

הגרריסט אמר לי שזה לא נראה לא "לו" מהקרטר זה נראה לא יותר אחורה .

 

אם התכוונת שלא נשאר שמן מנוע , במנוע , זה אומר שהקרטר נסדק , הגרריסט לא מוכנאי, הוא רק יודע לגרור.

 

מדובר באגן שמן פגום .

HONDA CIVIC LS

פורסם

זה היה קרטר, ריתוך אלומיניום פתר את הבעיה..

יש גם עיקום קל לגיר, אבל הוא תקין...

 

יצאתי בזול 700 ש"ח...

 

 

תודה לכם על העזרה!

פורסם

לדודה שלי הלך המנוע בגלל מכה בקרטר ,גם כן בפאסאט .

הבעיה שהיא לא הייתה ערה לזה שהמנורה של השמן נדלקה לה והיא המשיכה לנסוע עד שהרכב הגיע לרתיחה .

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

×
×
  • תוכן חדש...