Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדרך היחידה להיות בטוחים, זה או לחכות לטסט ולראות מה יהיה.

 

או לבצע לאחר ההחלפה בדיקת 4 גזים , כדי לוודא שכל הערכים תקינים.

 

הקיצר , בואו נחכה שפומפה יגש לטסט ונראה מה קורה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

ברכבי יש ממיר של Magnaflow Hi-flow כבר שנתיים ואני עובר טסט מבחינת בדיקת 4 גזים. עברתי פעמיים כבר.

שימו לב שיש לי את ה hi-flow הרגיל, ולא גירסת ה off-road הפתוחה, שלדעתי יותר מזהמת אבל אולי זה עדיין בתקן של ישראל.

 

הממיר עלה לי 500 ש"ח ביבוא אישי.

גירסת off road תעלה בערך 1000 ש"ח ביבוא אישי.

אני לא יודע איך זה הולך עם אישורי משרד התחבורה שצריך עכשיו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הייתה לי בעבר פונטו HGT בלי ממיר, עברה בדיקת גזים אחרי שימוש בתוסף כלשהו, שאני לא זוכר את שמו.

 

וכן הריח בעיקר בבוקר די מרגיז...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

בוא תשמע מה אני עשיתי,

יש לי אימפרזה GT בלי ממיר,

קניתי דוד חלול והעברתי דרכו את צינור הפליטה,

לפני כל טסט אני שם תוסף להפחתת זיהום האויר ב-30 ש"ח ועובר את הטסט ללא שום בעיה!

 

ההבדלים בין נסיעה עם ממיר לבין נסיעה ללא ממיר היא אדירה!

גם בביצועים וגם בצליל המטמטם!

 

בהצלחה,

פורסם

אני בלי ממיר,אצלי בישביל הקטע,שמנו תוסף K44 לראות אם האוטו יעבור 4 גזים ,לא עבר .

לא יודע אתם החברה שנוסעים בלי ממיר,אומרים שאתם עוברים בעזרת תוסף שמביא את הרכב שלכם לעבוד עם איכות הסביבה וקרן קיימת לישראל..

בכל אופן אל תתנו לבחור לחיות בסרט שתוסף לפני טסט יחולל פלאים ברכב ללא ממיר.לא סתם יש דוד אבן שניקרא ממיר-יש לו תפקיד.

 

ואגב עם הממיר המקורי שמגיע ברכבים שלכם ,לעומת בלי ממיר,אכן יש הבדל ,אבל הוא מינורי ולא צריך להיסחף.[בהנחה והרכב לא משופר קשות ושאר הצנרת והדאונפייפ מקוריים]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הבעיה דור, היא ששחררת צוואר בקבוק אחד, רק כדיי שהוא ייתקל באחד אחריו בשרשרת .הכי אופטימלי יהיה ממיר ספורטיבי אך הכי יקר .

מברר הזמנה מחו"ל . השאלה אם ייתקל בקשיי משרד התחבורה . :roll:

פורסם
אני בלי ממיר,אצלי בישביל הקטע,שמנו תוסף K44 לראות אם האוטו יעבור 4 גזים ,לא עבר .

לא יודע אתם החברה שנוסעים בלי ממיר,אומרים שאתם עוברים בעזרת תוסף שמביא את הרכב שלכם לעבוד עם איכות הסביבה וקרן קיימת לישראל..

בכל אופן אל תתנו לבחור לחיות בסרט שתוסף לפני טסט יחולל פלאים ברכב ללא ממיר.לא סתם יש דוד אבן שניקרא ממיר-יש לו תפקיד.

 

ואגב עם הממיר המקורי שמגיע ברכבים שלכם ,לעומת בלי ממיר,אכן יש הבדל ,אבל הוא מינורי ולא צריך להיסחף.[בהנחה והרכב לא משופר קשות ושאר הצנרת והדאונפייפ מקוריים]

 

 

אסף התוסף K44 מיועד לניקוי פיח במערכת, לדעתי אפילו עם התוסף K44 הזיהום יכול לעלות בגלל התרכובת של המוצר (שווי ערך למדללי צבע)

 

אני מדבר על תוסף ייעודי להפחתת זיהום האוויר,

 

התוסף הוא של חברת Liqui Moly המפורסמת והוא מגיע בבקבוקון בצבע סגול,

הרעיון של התוסף הזה הוא לשימוש קבוע ברכב (לכל בחורי ה-Green Peace למינהם וכאלה שרוצים לשמור על הסביבה באופן קבוע)

פשוט אנחנו הישראלים כרגיל מחפשים לקמבן ומשתמשים בזה רק לפני הטסט.

פורסם

מברר הזמנה מחו"ל . השאלה אם ייתקל בקשיי משרד התחבורה . :roll:

שמעתי על מישהו שייבא מחו"ל מוצר ב-1000$, במכס קנסו אותו בעוד 2000$.

כדאי לבדוק את העניין לעומק, לפני שמתחילים לחפש באיביי.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

הרכבתי היום ממיר ספורטיבי מגהפלו להונדה,אין שום דבר ספורטיבי בממיר :evil:,פקק כמו ממיר מקורי:oops:. יש לי טסט השבוע אני מקווה שיעבור מבחינת זהום אויר,אחרת יצאתי פראייר מכל הכוונים.:?:

פורסם

אתה אומר את זה כי הרכב נוסע פחות טוב? תפרט קצת מה ההשלכות. כי אני ללא ממיר כרגע ושוקל להרכיב.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אצל מי התקנת אצל הספונסר בפורום שמשווק אותם?

מה הכוונה לא הרגשת הבדל?

בין הממיר החדש לממיר המקורי?

או בין הממיר החדש לצנרת שהייתה נטולת ממיר?

פרט יותר?

 

 

אגב אם אתה לא עובר איתו טסט ,יש דרכים לטפל בעיניין מול הסדנה בה הרכבת את הממיר המדובר!

 

בכ"א לפני שאתה מתלהט ישר,בוא תסביר יותר לגבי מה שאני וקודמיי שואלים אותך על הממיר הספורטיבי החדש שלך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...