Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני התקנתי ממיר ספורטיבי אצל אפי אגזוזים , לא יקר ומעולה - הבדל מורגש בכח ובצריכת דלק בינו לבין ממיר אוניברסלי לא ספורטיבי שהותקן בטעות, מרגיש זבב לממיר הכפול המקורי (היקר מאד) של הקליאו ספורט (אולי קצת יותר טוב מהמקורי).

מומלץ.

נתן.

 

בטוח שממיר מאפי אגזוזנים קצת יותר טוב מהממיר המקורי הכפול :lol:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני התקנתי ממיר של MAGNA FLOW אצל אפי אגזוזים בבני ברק

אחד הסיבות הייתה השקטה של הצנרת 2.75 שהרכבתי ימים ספורים לפני וזיהום אוויר וכ"ו

אני יותר ממרוצה! הרכב נהיה שקט כמעט כמו מקורי ובלחיצה נותן יותר אפקט בס יפה מאשר רעש חופר

חוצמזה לא הרגשתי שום ירידה בביצועים,אפילו לא קצת :-D

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

בלאון 4 יש שני ממירים במקביל

בין שניהם עובר הדרייב-שאפט לציר האחורי

אי אפשר לשים ממיר אחד גדול באמצע

 

מציע לך לחפש מערכות כאלו בחו"ל \ איביי \ גם של אאודי TTQ דור קודם, אבל רק אחרי שתוודא שהממיר אכן סתום, ולא חיישן הלמדה האחורי (הזול, כי יש לו תחליפי, לקדמי - היקר - אין)

 

ליאור (לאון-4)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
בטוח שממיר מאפי אגזוזנים קצת יותר טוב מהממיר המקורי הכפול :lol:

 

אתה יכול ללעוג (זה נפוץ פה בפורום ומאד בוגר דרך אגב לקרא לאפי אגזוזים, אגזוזנים- ממש לא הפסקתי לצחוק) אבל זה כנראה לא עוזר לפותח השרשור.

הממיר הוא לא של אפי, אפי התקין אותו.

מדובר בממיר High flow ספורטיבי של מגנה-פלו שבעצם מהווה צינור חלול שהחלק האקטיבי הוא מסביב.

אני לא בטוח הוא עושה את העבודה לטובת הסביבה כמו הממיר המקורי (לא מדדתי) אבל מבחינת ביצועים וצריכת דלק הוא לא פחות טוב (צינור זרימה חופשי בקוטר גדול מהמקורי).

הוא חד משמעית משמעותית טוב יותר ממיר לא ספורטיבי של CATCO שהורכב לכמה שבועות על הרכב וסירס אותו משמעותית.

לא עלה הרבה (קשה להגיד בדיוק זה היה חלק מעסקת חבילה) אבל ממש לא נורא.

פורסם

מי אמר 2000 שקל?

יותר דומה לחצי מזה כולל עבודה.

עלה לי בדיוק כמו ממיר לא ספורטיבי קטן יותר.

חוץ מזה האויר שאנחנו נושמים יותר חשוב מלי מהטסט.

פורסם

אם אפשר לשאול מה יש לשפר בממיר קטליטי??

אני קראתי באיזה ספר שהממיר קטליטי אחראי לצמצם את הגזים הרעילים שיוצאים מהרכב

מישהו יכול להסביר לי?תודה..

פורסם

הממיר, תוך כדי פעולתו המבורכת לצמצם את זיהום האוויר, חונק גם קצת את המנוע.

ממיר ספורטיבי בעצם ,מאפשר פליטה מהירה יותר של הגזים הנפלטים מהמנוע, מה שגורם לביצועים טובים יותר.

ושומר על רמת זיהום אוויר נמוכה יחסית.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

כמו שנאמר ממיר HI-FLOW הוא ממיר שבמרכזו ישנו צינור מחורר (בדומה לדודים מסויימים) ובמעטפת שמסביב לצינור נמצאים הלוחות הקרמיים בשונה מהממיר הסטנדרטי שהלוחות נמצאים במרכז כמחיצות והגזים נבלמים בינהם

המחיר אגב כמו שאמר פומפה בסביבות ה1000 ש"ח

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
אביחי ,כשאתה אומר עידכון תוכנה ב900 שח,הכוונה לציפ?

כי אם 900 שח זה הנזק שיעלה לי את הגדישה מ1.3 ל1.5-1.4 בכל הילוך,אז שווה.

 

אתה יכול להשים ברז גדישה ולגדוש כמה שאתה רוצה (בתקווה שהטורבו יחזיק).

פורסם

כן אבל כל החוכמה זה לגדוש בחוכמה, ועידכון תוכנה משנה מפות גדישה ביחס לדלק,להצתה,שנילקחים בחשבון בשונה מברז גדישה שמעלה גדישה בלי להתייחס לפרמטרים האילו.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...