Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!

לחבר שלי יש בעיה עם האודי שלו (כמצויין בכותרת) והיא כדלקמן:

כאשר חום המנוע מגיע ל 90 מעלות (מרכז הסקאלה), המאווררים עובדים כמו שצריך, ואז לפתע מד החום בלוח השעונים מראה על מנוע קר - יורד ל60 מעלות לערך. אחר כך, הרכב שוב מתחמם, מגיע ל 90 מעלות וחוזר חלילה. הדבר בא לידי ביטוי גם בחימום ברדיאטור הפנימי - פעם חם, ופעם קר.

האם יש למישהו השערות ברכב זה?

אודה על התייחסותו של רון !!:wink:

seat leon 1.8 20v

פורסם

תראה עקרונית המנוע אמור להתחמם להגיע ל90 לערך ואז לרדת אבל ל-80 לא 60 כמו שאמרת אולי יש בעיה במאווריים שהם עובדים יותר מידי?

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

בהתחלה חשדתי בטרמוסטט אבל מאחר והמאווררים מפסיקים לעבוד רק ב60 אני חושד ביוניט שלהם.

 

מאחר ואני לא מכיר את הרכב הזה ספציפית, אני ממליץ שתחכה למישהו כמו רון שיתן תשובה סופית.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

  • ספונסר פורום
פורסם

בעיות כאלו שמגיעות פתאום בחורף מקורם בדרך כלל בווסת החום

של המנוע ,שזהו הטרמוסטט .

אם עוצמת החימום הפנימי יורדת באותו יחס של ירידת המחוג לכיוון הקר

אז בוודאות שהרכב הזה סובל מ "קרור יתר" הדבר קורה בעיקר כשמתחילה תנועה

רציפה של הרכב ללא עצירה ,ואז האויר שזורם בחזית הרכב מושך את החום בעוצמה

מהמקרן ומוליך אותו לאויר הקר .

תפקידו של ווסת החום הוא להפסיק את זרימת נוזל הקרור אל המקרן מתחת

לטמפ מסויימת שנקבע מראש ,במקרה הזה 87 מעלות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לא מחליפים שום חלק לפני שמבצעים איבחון ממוחשב לרכב וניטור הטמפ' של נוזל הקירור ובדיקת תפקוד של יוניט חום והמאווררים.

איזה כייף לי :)

פורסם

דווקא קראתי על בעיה בדיוק כמו שלך.

תבדוק מה צבע החיישן טמפ' שלך הוא ממוקם בצידו הימני של המנוע בתוך פלאנג' ותופס אותו קליפס.

אם הוא בצבע שחור זה מקור הבעיות שלך.

תחליף לחיישן מקורי בצבע ירוק, ולא לשכוח לחבר למחשב ולראות אם יש תקלות.

פורסם

אני חושב שגם התרמוסטט תקול וגם החישן.

לפני כמה ימים החלפתי את התרמוסטט באודי שלי וזה פתר את הבעיה שהיתה לי."הרכב מגיע ל90 מעלות רק בעצירה"

אם לא בא לך לחבר את הרכב למחשב אני ממליץ להחליף טרמוסטט ואז לראות אם החישן תקול.

במורשה יעלה לך רק חלקים כ 560 שקל כולל מיים G12 ו או רינג ותרמוסטט. או שאתה יכול לבקש חלופי מהם ב 260 שקל כולל כל החומרים הנלוים.

זה העלות שעלתה לי. אני החלפתי לבד אז אני לא יודע כמה עולה העבודה עצמה.

  • ספונסר פורום
פורסם
רון תודה רבה!!

אם כך , להחליף תרמוסטט?

 

האבחון כאן דרך המחשב הוא לא מדוייק ,

אני נתתי לך כיוון לתקלה וגם הסברתי את התאוריה שמכוונת לכך

אבל אל תמהר להחליף אותו ,זה כפוף לבדיקה על הרכב על ידי אדם מקצועי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

זה בידיוק מה שהתחיל אצלי בגולף מנוע 1800 שנת, 99

החלפתי את היוניט חום, עכשיו לפעמים זה יורד מ 90 מעלות ל 80 מעלות בנסיעות ארוכות בכיביש מהיר,בעצירות זה חוזר ל 90 קבוע וגם בעיר.

מקווה שזה בגלל המזג אוויר:)

×
×
  • תוכן חדש...