Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב בצורה החדשה סיאט איביזה 2003 1400 ידני

רציתי לקבל בבקשה רעיונות לאיך לעצב אותה מבחינה קוסמטית נגיד זה האוטו:

(התמונה לא שלי נלקחה מהאינטרנט)

Seat_Ibiza_3-door_silver.jpg

 

שמתי לה מאחורה חלונות שחורים (לא 100 אחוז בערך 75-80%) קניתי לה מגנזיום שמתי סנפיר כריש על הגג ושמתי סופית של אגזוז..

מה אתם מציעים לעשות לה תנו רעיונות פנים חוץ מה שבא לכם אני זורם..

 

תודה לעוזרים

פורסם

אתה יכול להחליף את הפלסטיקים שמסביב לפתחי המזגן לניקלים יפים, יש לי חבר שעשה את זה בסיאט איביזה 08' שלו , הזמין מאיביי גרמניה בגרושים

פורסם

כל המוסיף גורע.

הסנפיר יראה זול ומודבק.

הסופית תראה זולה, מזויפת ומסכנה.

אני מתאר לעצמי שגם המגנזיום לא של חברה ידוע, תוצרת סין אולי?

אני ממליץ לצבוע את פסי הקישוט והפגושים בצבע הרכב.

הרכב בסדר גמור גם ככה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אתה יכול להחליף את הפלסטיקים שמסביב לפתחי המזגן לניקלים יפים, יש לי חבר שעשה את זה בסיאט איביזה 08' שלו , הזמין מאיביי גרמניה בגרושים

אשמח אם תוכל לארגן לינק למוכר שממנו הוא קנה את הניקלים לפתחי האוויר.

 

כל המוסיף גורע.

הסנפיר יראה זול ומודבק.

הסופית תראה זולה, מזויפת ומסכנה.

אני מתאר לעצמי שגם המגנזיום לא של חברה ידוע, תוצרת סין אולי?

אני ממליץ לצבוע את פסי הקישוט והפגושים בצבע הרכב.

הרכב בסדר גמור גם ככה.

לגביי מה שאמרת דווקא לא נראה זול נראה נחמד מאוד הייתי אומר נתנו לי הרבה קופלימנטים עליו.. גם על הסנפיר וגם על הסופית של האגזוז הוא נראה ככה מאוד דומה לו:

pipe%20egzoz%20007.JPG

 

 

אשמח לקבל עוד טיפים

פורסם

כדאי לך לדעתי להעלות תמונה של הרכב שלך, שנוכל לראות איך הוא ניראה עם הסנפיר כריש, המגנזיום והסופית של האגזוז.

שנוכל גם לראות את הצבע של הרכב וככה נוכל לתת לך תשובות שיהיו יותר מתאימות לרכב ולא תשובות כוללות שאולי לא יתאימו לרכב שלך.

פורסם

הסנפיר כריש לא ממש בולט בגלל איך שחתכת אבל לא נורא.

לדעתי המגנזיום הזה לא מתאים לאוטו. אם היית שם מגנזיום גדול יותר ושניראה אחרת זה היה יפה יותר.

המגנזיום יפה רק לדעתי לא מתאים לאוטו הזה.

בתור התחלה אתה יכול לצבוע את פסי הקישוט בצבע הרכב, לשים פנסים שקופים מאחורה [אם אתה אוהב, אני אישית חושב שזה אחד הדברים היפים שמוסיפים לאוטו].

פורסם

גודל הג'אנט הוא 14 ולא רציתי להעלות את המידה ובקר למתאים או לא אתה יודע טעם וריח.... אבל זאת דעתך

יש לקנות את הפסים האלה?

פורסם

תנמיך את האוטו עם קפיצי ההנמכה,בסביבות ה1000 ש''ח כולל הרכבה(אל תקח את זה שזה המחיר תברר עם PIT-STOP או עם E&A AUTOSPORT מהפורום).

תמכור את הג'אנטים שלך בסביבות ה1200 ש''ח,ותיקנה סט ג'אנטים איביזה FR/CUPRA,יש עכשיו באחד מהמוכרים בפורום ספונסרים,ג'אנטים של FR ב1500 ש''ח עם אני זוכר נכון.

צבע פסי קישוט בצבע הרכב.

פנסי קסנון מקדימה(עם תירצה קיט איכותי של בוש אמיתי לא חיקוי במחיר טוב דבר איתי).

נאונים(:lol:סתם שלא תעיז לשים את זה זה מכער את האוטו ברמות מטורפות).

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם
תנמיך את האוטו עם קפיצי ההנמכה,בסביבות ה1000 ש''ח כולל הרכבה(אל תקח את זה שזה המחיר תברר עם PIT-STOP או עם E&A AUTOSPORT מהפורום).

תמכור את הג'אנטים שלך בסביבות ה1200 ש''ח,ותיקנה סט ג'אנטים איביזה FR/CUPRA,יש עכשיו באחד מהמוכרים בפורום ספונסרים,ג'אנטים של FR ב1500 ש''ח עם אני זוכר נכון.

צבע פסי קישוט בצבע הרכב.

פנסי קסנון מקדימה(עם תירצה קיט איכותי של בוש אמיתי לא חיקוי במחיר טוב דבר איתי).

נאונים(:lol:סתם שלא תעיז לשים את זה זה מכער את האוטו ברמות מטורפות).

 

 

 

את כל האקססוריז שהבחור הנ"ל כאן הציע יש על אותה סיאט של נגד מהבסיס שלי אותה נפח מנוע אבל רק בצבע צהוב מונמכת גלגלים של FR מטורפים ,קפיצי הנמכה ,בקליות שקופות פסי קישוט בצבע האוטו , וזהווו! האוטו פשוט מדהים כל פעם שאני עובר ליידו אני פשוט רוצה לשרוטטט לו אותו! :twisted:

אבל רק מה, שיצאנו ביחד מהבסיס הוא בשלו ואני בשלי הוא אכל אותה ברייסים [: (פולו 97 1600 ידנית)

שיהיה בהצלחה .

×
×
  • תוכן חדש...