Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוסי פרץ הזה רודף אותי ...

יש ביוקנעם שלט שלו שאתה לא יכול לפספס ... של פרסומת של האלבום החדש שלו ...

 

אלוהים , נמאס לי לראות את הפרצוף קוף שלו כל פעם ...

ולמרות הסופה אף ארס יוקנעמי מצוי לא הכניס את ההונדה AWD שלו לתוך השלט הזה בטעות ...

 

אלוהים .. עשה צדק... תהרוג את קובי ( את התמונה לפחות ) .

פורסם

נמעס כבר מעטמטום של קעילת הערסים בעישרעל.

כולם חושבים שהונדה זה מרצדס.סך הכל,לאחר נסיעות מרובות שלי באקורד,הגעתי למסקנה:אקורד נוסעת ומרגישה כמו סיוויק,אבל...........עולה כמו שתיים!

כמו שערס בצבא היה מתווכח איתי על מכוניות והיה חייב תמיד להגיד את משפט הסיום:"קודם כל עונדה,עונדה זה בטופ,עחרי זה כל השער..."

פורסם
שימו לב להודעה ש VEYRON עמד לשגר לקובי פרץ:

"סחטיש ... קובי , חולה עליך ....חולם עליך בלילות .... "

 

את האמת, רציתי להשמע נחמד כדי שיענה לי, לא שאני אוהב אותו או משהו.

הייתי בטוח שיש לו איזו פיאט עונו בחניה...

רציתי גם לשאול אם היא משופרת, בטח הוא היה עונה לי - "כן אחי יש לה גז טורבו!"

 

:roflmao:

 

 

:fist:

172

פורסם
שימו לב להודעה ש VEYRON עמד לשגר לקובי פרץ:

"סחטיש ... קובי , חולה עליך ....חולם עליך בלילות .... "

 

את האמת, רציתי להשמע נחמד כדי שיענה לי, לא שאני אוהב אותו או משהו.

הייתי בטוח שיש לו איזו פיאט עונו בחניה...

רציתי גם לשאול אם היא משופרת, בטח הוא היה עונה לי - "כן אחי יש לה גז טורבו!"

 

:roflmao:

 

 

:fist:

 

תגיד את זה לשופט , לא לי.

תמיד ידענו שאתה מעריץ של קובי פרץ!!!

תודה שאתה מת שהוא יבלבל אותך!!!! :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שימו לב להודעה ש VEYRON עמד לשגר לקובי פרץ:

"סחטיש ... קובי , חולה עליך ....חולם עליך בלילות .... "

 

את האמת, רציתי להשמע נחמד כדי שיענה לי, לא שאני אוהב אותו או משהו.

הייתי בטוח שיש לו איזו פיאט עונו בחניה...

רציתי גם לשאול אם היא משופרת, בטח הוא היה עונה לי - "כן אחי יש לה גז טורבו!"

 

:roflmao:

 

 

:fist:

 

תגיד את זה לשופט , לא לי.

תמיד ידענו שאתה מעריץ של קובי פרץ!!!

תודה שאתה מת שהוא יבלבל אותך!!!! :wink:

 

שיבוא לבלבל לי ב...Eggs.gif

172

פורסם
מיזה קובי פרץ לכל הרוחות?

 

אתה לא יודע מי זה קובי פרץ :?::?::?::shock:

תזכיר לי לעשות לך היכרות איתו יום שישי במפגש (בצ'יינג'ר: דיסק 11, שיר 7).

תתבייש לך, אשקלוני לא מפותח שכמותך ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מיזה קובי פרץ לכל הרוחות?

 

אתה לא יודע מי זה קובי פרץ :?::?::?::shock:

תזכיר לי לעשות לך היכרות איתו יום שישי במפגש (בצ'יינג'ר: דיסק 11, שיר 7).

תתבייש לך, אשקלוני לא מפותח שכמותך ;-)

 

איציק

 

איציק אני סתם בוחן את הזכרון שלך

 

דיסק 6 שיר 7, מהר נו..... :lol::lol::lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
מיזה קובי פרץ לכל הרוחות?

 

אתה לא יודע מי זה קובי פרץ :?::?::?::shock:

תזכיר לי לעשות לך היכרות איתו יום שישי במפגש (בצ'יינג'ר: דיסק 11, שיר 7).

תתבייש לך, אשקלוני לא מפותח שכמותך ;-)

 

איציק

 

איציק אני סתם בוחן את הזכרון שלך

 

דיסק 6 שיר 7, מהר נו..... :lol::lol::lol:

 

אייל גולן הקודם, לא זוכר את שם השיר (באמת)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מיזה קובי פרץ לכל הרוחות?

 

אתה לא יודע מי זה קובי פרץ :?::?::?::shock:

תזכיר לי לעשות לך היכרות איתו יום שישי במפגש (בצ'יינג'ר: דיסק 11, שיר 7).

תתבייש לך, אשקלוני לא מפותח שכמותך ;-)

 

איציק

 

איציק אני סתם בוחן את הזכרון שלך

 

דיסק 6 שיר 7, מהר נו..... :lol::lol::lol:

 

אייל גולן הקודם, לא זוכר את שם השיר (באמת)

 

איציק

 

הופתעתי לטובה.

 

אני לא זוכר מה יש בדיסק אפילו אם אני רואה אותו מולי.

 

חכה חכה ביום שישי אני אשנה לך את הסדר :mm_tongu:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...