Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בסיטואציה דומה, (אצלי היה מדובר על חלק שמישהו גנב מהטמבון, כיסוי לפנסי ערפל באימפרזה)

 

והשופט קבע חד משמעית שאסור להוריד לי את זה מהמשכורת (אמר לו שאם הוא רוצה, שיתבע אותי בתביעות קטנות)

 

גש לבית דין לעבודה - הם יעזרו לך. לא צריך עו"ד ולא שום דבר.

 

בהצלחה

פורסם

הוא הפר הסכם עבודה ואני לא מוכן להמשיך לעבוד אצלו, ואם הוא היה מרביץ לי בזמן עבודה? אז גם הייתי אמור לתת לו את את הימים שאני מחוייב אלייהם?

פורסם

כמה שטויות.

 

אתה לא חייב לתת לו שום התראה מראש.

הוא יכול לנקות את ימי ההתראה מראש מהשכר.

 

כלומר, אם אתה עובד שם 3 חודשים, אתה יכול או לעבוד 3 ימים או שהוא יוריד לך 3 ימים מהשכר.

 

דבר שני,

 

אסור לו בשום פנים ואופן לגעת בשקל משכרך למעט המקרים הבאים:

בונוסים.

תמריצים.

מענקים.

עמלות.

 

וכו'.

 

משכר חודשי,שבועי,יומי או שעתי לא ניתן לגעת ואפילו לא בש"ח.

 

אתה לא תחזור לעבוד אצלו אפילו לא ליום אחד, ויפה שעה אחת קודם שתיגש להסתדרות העובדים, יש להם ייעוץ משפטי חינם לדיני עבודה.

מה גם שזה הליך מהיר.

 

לא רק שהוא יחזיר לך את עלות הצמיג שהוא קיזז, הוא גם יפצה אותך.

under construction..

פורסם

מנצל את השרשור לשאלה אחרת. האם המעסיק לכול לנכות משכרו של נהג קנס על עבירת חנייה? מחד הנהג נהג ברכב לצורכי המעסיק, ולעיתים בקרב נהגי שליחויות, עברות חנייה מתרחשות, מאידך המעסיק לא "הכריח" אותו לחנות שלא כחוק. למרות שבפעול במציאות אנחנו יודעים שבאזורים מסויימים פשוט אין חנייה.

פורסם

ומה עם עבירת מהירות? אור אדום?

 

מה זה קשור בכלל אם יש או אין חניה.

 

אף אחד לא מכריח אותך לעבור עבירות, חובת התשלום היא על הנהג,נקודה.

 

תחנה בכחול לבן עם תו חניה, ותלך ברגל.

יש חניונים.

 

מוריד סחורה?- יש עגלות,מלגזות,ג'ק וכו'.

 

אבל חובת התשלום היא על מי שמבצע את העבירה.

under construction..

פורסם

לפי חוק למעביד אסור לשלם עבורך את הקנסות. אם הוא רוצה הוא יכול לתת לך את סכום הקנס כבונוס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ומה עם עבירת מהירות? אור אדום?

 

מה זה קשור בכלל אם יש או אין חניה.

 

אף אחד לא מכריח אותך לעבור עבירות, חובת התשלום היא על הנהג,נקודה.

 

תחנה בכחול לבן עם תו חניה, ותלך ברגל.

יש חניונים.

 

מוריד סחורה?- יש עגלות,מלגזות,ג'ק וכו'.

 

אבל חובת התשלום היא על מי שמבצע את העבירה.

ניר מה שאתה אומר זה טוב ויפה,

אבל הכל בהתאם לחוזה, אם בהסכם עבודה שלו מזכירים נושא של התראה של יום לחודש

או התראה ככתוב בחוק

אתה מחוייב לתת התראה מראש, על מנת למנוע נזק אפשרי כתוצאה מעזיבה פתאומית.

אם בחוזה לא מוזכר כלום אתה יכול לא ללכת

וינקו לך את הימים

במקרה שלו 6 ימים עבודה, שווה לא להפסיד 6 ימים של עבודה ?החלטה שלו, זה לא מעט כסף לחלק מאיתנו

פורסם

לא נכון.

 

אין פה קשר לחוזה.

בחוזה אפשר גם לחייב אותך בקנס, בחוק אי אפשר.

 

במקרה הנ"ל, חובת התראה מראש היא עפ"י חוק, ואמורה גם להיות בכתב- שוב, עפ"י חוק גם על המעביד וגם על העובד.

 

מצד שני, במקרה הנ"ל הוא לא חייב כלום.

 

זה הקטע שמתייחס לזה מתוך דיני עבודה:

החובה למתן הודעה מוקדמת לא חלה על עובד שבנסיבות מיוחדות אין לדרוש ממנו כי יעבוד בתקופת ההודעה המוקדמת, או על מעביד המפטר עובד בנסיבות שבהן הוא אינו זכאי לפיצויים, בין מכוח הסכם קיבוצי או פסק דין ובין מכוח החלטת בית הדין למשמעת.

 

המקרה של הבחור, הוא נכנס בדיוק ל"נסיבות מיוחדות".

 

ואם מחר הוא יחליט שהוא מחייב אותו על הדלק? הוא עדיין יצתרך להמשיך לעבוד?

 

קצת הגיון..

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...