Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי אפשרות לסים סאב אז מה כדי לסים גודל רמקולים קדמים ו אחורים 6.5 אני שומעה כל סגנונות מוזיקה ביקר ראפ, חיפ חופ, פופ, טראנס.

תקציב עד 3K

מגבר אפשר יד שניה

תודה.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

שום רמקול 6.5" אינו תחליף לסאב. מכנית, פיזית, רמקול כזה לא ישחזר תדרים נמוכים כמו שסאב יודע וצריך לעשות.

למרות זאת, ישנם וופרים שיורדים נמוך יפה מאד כמו הC6 שלי לדוגמא.

 

רק לא כ"כ הבנתי, אתה מבקש המלצה ל2 סטים של קומפ' קד'+אח'? ומגבר? והכל ב3K?

 

אני מתנצל מראש אם אני טועה, אבל זה נראה שהשגיעות מחוונות. אם לא - קבל את התנצלותי ותפרט מה בדיוק אתה מחפש.

פורסם

התקציב כולל התקנה וחיווט ? ואפילו סאב קטן אין מקום.?

כן

 

רק לא כ"כ הבנתי, אתה מבקש המלצה ל2 סטים של קומפ' קד'+אח'? ומגבר? והכל ב3K?

הבנתה נכון

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם
אולי תוותר על הקומפוננט האחורי, תביא סאב וקומפוננט טוב (יחסית)לקדימה ומגבר יד שניה ?

אין לי אפשרות לסאב

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

גן, אם אין סאב ה6X9 ייתנו באס סביר(יחסית).

איזה hu H יש לך ?

ההתקנה היא חלק חשוב במערכת, אם אתה לא יודע מה אתה עושה עדיף שלא תיגע.

אם אתה מחליט לעשות את זה לבד הייתי הולך על קומפוננט גבוהה יותר ביד 2 או על מגבר טוב יותר

פורסם

HU AUDIOVOX 9512TS

איזה מגבר לדוגמה?

אכשיו חשבתי לקנות מגבר טוב וסאט כדמי ו שיהיה כסף לקנות סאט אחורי.

רמקולים אני לא רוצה יד 2 מגבר אפשרי

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

תקשיב בנאדם לי יש את GTO1004 אחלה מגבר אני שלם עם הקנייה שלי.

בקשר להתקנת רמקולים אחוריים כתחליף לסאב זה כמעט אפשרי.

אצלי כרגע זה עובד ככה.יש לי אפלאוז עם באג'ז ענק והרמקולים פשוט מפצצים בתדרים נמוכים (כולל הרעדות)

אבל קח את זה בערבון מוגבל. לא תוכל להפיק מרמקול 6/9 באסים גם בוולים ממש ממש גבוה באיזה שהוא שבל הוא יתחיל להפליץ

השאלה מה אתה מחפש?

אם אתה רוצה לשמוע באסים חזקים רק בחלל הרכב ואתה לא בחור של פוזה חלונות פתוחים פול ווליום אז תיהיה שקט אם הבחירה

אם אתה רוצה שגם מבחוץ ישמעו אותך וכל הרכב ירעד ברמה מטורפת את זה יוכל לספק לך רק סאב!

פורסם

יש לסאנדאון סאב של 8 אינץ שצריך תיבה של 9 ליטר אטומה. זה ממש לא יקח לך מקום והפיתרון הטוב ביותר בשבילך, יש אותו לאריק אם אני לא טועה

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...