Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אני רוצה ללכת השבוע לקנות סט חדש לסטאפ. התקציב לא בשמיים - עד 2000 שח.

עד היום נהניתי מסט של IMAGE DYNAMICS מצוין עם אופי צליל מאוד אגרסיבי וטוויטר חד. ( מזכירים K2P לדעתי ).

http://www.imagedynamicsusa.com/products.php?Family_Id=7&Product_Id=34

 

כשקניתי אותם חיפשתי סט למוזיקה אלקטרונית , אלטרנטיבית ורוק פסיכודלי.

אני שומע המון סגנונות מוזיקה והיום אני יותר נוהג לשמוע מוזיקה אקוסטית , רוק קל ואייטיס.

אני מחפש יותר את הדיוק של הצליל מאשר העוצמה שהיתה לי עד כה.

המגבר שלי הוא http://www.crutchfield.com/S-Ui0JH28bzK8/p_500MRPF600/Alpine-MRP-F600.html

וחשוב שיתאים לסט מבחינת השילוב. פה חשובה לי דעתכם והנסיון שלכם מהמגבר והיכולת שלו לסחוב סטים "קשים"..

עד כה חשבתי על הרץ היי אנרג'י , מורל הייבריד אוביישן ( פייבוריט ) .

הסאב כמו בחתימה - IDQ - אני מאוד מרוצה ממנו כרגע ואין לי כוונה לשדרג.

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
יש גם קלארוס. אהבת את הצליל של מה שהיה לך עד עכשיו ?

 

אהבתי את הצליל בסגנון שתיארתי. למוזיקה מסוימת כמו אלקטרונית וכו' זה סט מצוין.

היום אני מחפש סט רגוע. סט כמה שיותר מפורט לתקציב עם טוויטר כמה שיותר "חם". בקיצור הכי קרוב לצליל

מנורתי מלא בנפח. אני חושב שזה בדיוק ההפך הגמור מהסט שעד היום היה לי.. אבל זה כל הכיף , בגלל זה אני גם

לא מתכוון למכור את הסט הקיים. יכול להיות שעוד תקופה מסוימת יהיה לי חשק לחזור אליו לתקופה חדשה..

זה מה שמבאס ברמקולים , ( גם ביתיים ) אין רמקולים אבסולוטיים לכל הסגנונות. יש טובים יותר לסגנון מסוים.

אולי בתקציבים מטורפים יש , אבל גם ההגברה ושאר הרכיבים צריכים להיות ברמה שלהם. אז נעזוב את זה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

×
×
  • תוכן חדש...