Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר אוטמטי - ניסאן אלמרה פרפקט 2002


כרמל דוכס
שימו לב! השרשור הזה בן 2223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מבין, אבל עדייין מעניין שבשני המקרים, הוצע לבדוק את חיישן המהירות.

 

הסיפור מסתבך כי יש שניים כאלה...

כל מי שדיברתי איתו, טען שאי אפשר סתם ככה להחליף. צריך לעשות את הדיאגנוסטיקה הממוחשבת. עד כאן הכל טוב ויפה.

הבעיה מתחילה כאשר התופעה היא לא קבועה ואז מגיעים למוסך וכמובן שלא מוצאים שום דבר, כי מחשב הרכב לא מדווח על תקלות; ובלי שהמחשב יגיד מה לא בסדר, המכונאים לא יכולים לאבחן את הבעיה...:?

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זו אכן בעיה מרגיזה וצריכים מוסך עם "הגדלת ראש", כדי לפתור אותה.

 

אומנם אני מטפל במוסך מורשה יבואן מקצועי, אך בענייני "הגדלת הראש", הוא לא הכי חזק, לצערי.

 

מקווה שתמצא פיתרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אכן בעיה מרגיזה וצריכים מוסך עם "הגדלת ראש", כדי לפתור אותה.

 

אומנם אני מטפל במוסך מורשה יבואן מקצועי, אך בענייני "הגדלת הראש", הוא לא הכי חזק, לצערי.

 

מקווה שתמצא פיתרון.

 

מסכים לגמרי לגבי "הגדלת ראש"! עכשיו, כשאני חושב על זה, זה אפילו ממש מעצבן!!

 

לדוגמה, המוסך שהייתי בו היום, הסתמך אך ורק על הפלט שהוציא מחשב הרכב, והוא אפילו לא עשה נסיעת מבחן עם הרכב...

יותר מזה, הייתי מצפה מבעל מקצוע שיפתח לפחות את תא המנוע ויסתכל בעיניים על הגיר, החיישנים (או מה שזה לא יהיה), יגע ויחוש בידיים... אולי יש שם מגע רופף, או קורוזיה, או חלודה (או סתם עכבר מת שמקצר... :shock:). אבל את כל אלו הוא לא עשה, וחבל!

לבוא ולהגיד לי "כשזה קורה לך שוב, מיד תבוא" זה מאד קל, כי לא צריך להתאמץ ולעבוד קשה. (וגם כאשר זה יקרה, ואני ארצה לנסוע למוסך, אני אצטרך לנסוע 30-40 ק"מ על הילוך ראשון...)

הסיפור הזה ממש מתסכל, איך שלא מסתכלים על זה!!! :-(

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מתחיל,בכל בעיה בגיר,בהורדת הקרטר החלפת המסנן אם קים

ואם לא קים, בנקוי רשת הכניסה ורק אחר כך אם הבעיה נשארת ממשיך הלאה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה ניקוי אתם מדברים בדיוק?

 

זוהר בחושך, אני מציע לך לפנות אל חבר הפורום ספי, מתמחה בגירים, נמצא באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, הייתי אצלו פעמיים, בחור מאוד נחמד, מאוד מקצועי, הבעיה אצלי הייתה שהרכב היה כבר חם והתופעה נעלמה (רק כשהרכב קר הבעיה קיימת)

אז אי אפשר היה לעשות אבחון.

אבל המצב שלך הוא ינסה "להגדיל ראש" אני מאמין גם כשהבעייה אצלך לא קיימת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה ניקוי אתם מדברים בדיוק?

 

זוהר בחושך, אני מציע לך לפנות אל חבר הפורום ספי, מתמחה בגירים, נמצא באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, הייתי אצלו פעמיים, בחור מאוד נחמד, מאוד מקצועי, הבעיה אצלי הייתה שהרכב היה כבר חם והתופעה נעלמה (רק כשהרכב קר הבעיה קיימת)

אז אי אפשר היה לעשות אבחון.

אבל המצב שלך הוא ינסה "להגדיל ראש" אני מאמין גם כשהבעייה אצלך לא קיימת.

 

כבר הייתי שם, פעמיים... יניב (השותף של ספי), בדק את הרכב ועשה דיאגנוסטיקה בזמן נסיעה. הוא ראה שמשהו בפיקוד של הגיר לא עובד טוב, אבל בגלל שהם מתמחים יותר בצד המכני, הוא המליץ לי לגשת למישהו שמתמחה בניסן, ושידע לאבחן את הבעיה בצורה הרבה יותר טובה.

דיברתי עם המומחה הזה, והוא טען כי יכול להיות שבעיות כאלה מוזרות בגיר (בדגמים האלה של הניסן) יכולות לנבוע ממצבר לא תקין. בהמלצתו, הלכתי לחשמלאי שבדק את המצבר ואת הטעינה. הבדיקה יצאה תקינה.

אני מקווה שאולי אצליח לנסוע אליו מתישהו בשבוע הקרוב ולקוות שבדיאגנוסטיקה שלו, הוא יגלה/יראה משהו שאחרים לא ראו/פיספסו.

 

ולגבי המוסך של ספי ויניב: כל המחמאות שנכתבו כאן בפורום - מוצדקות ונכונות! אכן בעלי מקצוע רציניים ומקצועיים!

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לך להשתמש בו?

 

אני עדיין מחכה להמלצה באותו שרשור אגדי :).

 

אגב, בחודשים הקרובים, המכונית צריכה לעבור טיפול 10000, אולי זה יהיה רעיון טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לא מצבר אז סיבות אפשריות שיכולות להיות בחיישן מהירות רכב על הגיר חיישן טמפ שמן גיר או שסתום תפוס במוח

 

ולשאלת מיליון הדולר - איך אפשר לאבחן מי מהרשימה שציינת עושה את הבעיה, אם בזמן הדיאגנוסטיקה מחשב הרכב לא מראה שיש תקלות?

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הבעיה שאין תקלות רשומות במחשב ולכן צריך לתפוס את זה שזה קורה או בשיטת הניסוי

יש בסורק תקלות של ניסאן אפשרות לחבר רקורדר כזה לרכב רק אני לא בטוח שזה מתאים גם לרכב ישן

כנס למוסך מורשה ותבדוק את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

אחרית דבר (מעדכן כאן למען הדורות הבאים :wink:):

רק לפני כחודש, לאחר הרבה תלאות ובמצב שבו התופעה החלה לחזור על עצמה בתכיפות הולכת וגדלה (לפעמים יותר מפעם ביום!) נסענו שוב למוסך י.ס.גירים אוטומטיים בסגולה, והפעם יניב (השותף של ספי) הצליח בשעה טובה לתפוס את הבעיה בזמן נסיעת המבחן! (וזאת היתה נסיעת מבחן מאד ארוכה...)

הבעיה: חיישן מהירות יציאה על הגיר. שלפעמים, ככה סתם באמצע הנסיעה, מראה מהירות אפס (= האוטו עומד) ואז המערכת לא מעבירה הילוך...

התיקון: החיישן הוחלף ומאז חלפו כבר 3 שבועות שאנחנו "נקיים". :-D

ה"נזק": 950ש"ח החיישן + 100ש"ח עבודה (לא כולל מע"מ). פחות משעה עבודה.

 

ולגבי המוסך: היחס, המקצועיות, האמינות והמחיר - אין הרבה כאלה! ישר כח!! ממליץ בחום. תודה יניב! :mm_yeah:

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...