Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור מערכת-קורסאובר..


R.C
שימו לב! השרשור הזה בן 7820 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם יש לי מערכת די טובה באוטו מגבר LANZAR 1000 וואט,קומפוננט LANZAR200 ואט ראש של סוני שאין בארץ...סאב וכו...העניין הוא שאני רוצה להשיג צליל קצת יותר נקי .כלומר בעוצמת שמע גבוהה מאוד לשמוע את הצליל יותר טוב ושהקומפוננט לא יצעק ....אז מה אתם אומרים על להוסיף קרוסאובר אקטיבי שניתן לכיוון מעת לעת...או שמא משהו אחר וכמובן מחירים של הציודים....תודה :roll:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מגבר של לנזר יש לך?

בכל אופן אני די בטוח שקרוס אקטיבי לא יעזור לך, במיוחד לא בגבוהים.

הקרוס שעל המגבר אמור להיות מספק ואתה צריך לחתוך איתו את הקומפוננט בסביבות ה70-110HZ ככה שהם ישמעו טוב ולא יתעוותו בבאסים. אם הגבוהים "צועקים לך" זה יכול להיות בגלל שאולי כיוונת את הGAIN של המגבר קצת גבוה ואז הוא נכנס לCLIPPING (שזו קטימה בקצוות של גל הסינוס ואז בעצם נוצר קטע שהוא גל ישר) וטוויטרים מאוד רגישים לCLIPPING ואז הם צורמים. תנסה להוריד את הGAIN קצת ותראה אם זה עוזר. סיבה נוספת אפשרית היא שאולי הסט שלך לא מתמודד טוב עם העוצמה שאתה נותן לו.

 

בכל אופן אם אתה רוצה לשפר במשהו לדעתי תתחיל מהקומפוננט (הכוונה להחליף אותם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך אני מכוון את זה הטויטרים באמת קצת צורמים אבל לא בכל הדיסקים רק בצרובים וגם בווליום גבוהה... :?

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק אם הם צורמים בגלל דיסקים הצרובים.

בכל אופן הGAIN נמצא על המגבר, זה פוטנציומטר שאתה יכול לסובב עם מברג שטוח קטן. פשוט סובב אותו קצת למטה (נגד כיוון השעון) ותראה אם זה עוזר, זה גם ינמיך את העוצמה אבל מכיוון שאתה כנראה נמצא בCLIPPING ששומעים את הדיסטורשיין שלו זה עדיף. דבר שני יש לך קרוס במגבר עצמו. תכוון את המתג בערוצים של הקומפוננט לHPF ותכוון את הפוטנציומטר שיהיה על בערך 80-100HZ זה חותך את התדרים הנמוכים מהקומפוננט ככה שהם לא יתעוותו. בערוצים שמחוברים לסאב תכוון את המתג לLPF ותכוון ל80HZ.

 

למקרה והGAIN שלך מכוון לגמרי לא בסדר, גש ל AUTOSOUND.CO.IL יש כתבה על כיול המערכת וזה יסביר לך אין ניתן לכוון את הGAIN. בעקרון אתה צריך לשים את הרדיו דיסק שלך על 75% מהווליום, ושים לפני זה את הGAIN על 0 ותתחיל להעלות אותו לאט לאט עד לשלב שאתה שומע דיסטורשיין ואז לסובב את הGAIN מעט חזרה ככה שלא ישמעו דיסטורשיין. תקרא שם אם אני זוכר נכון זה מוסבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7820 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...