Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא עדיף לקנות GPS ב-ebay? אצלנו כל העובדים רכשו GPS מעולה דרך ebay. מערכת הפעלה פתוחה, אנטנה star sirf iv, איכות הרכבה מעולה, ערכה מלאה לרכב, דיבורית BT, משדר FM וכל זה ב-100$.

 

אפשר למצוא גם בdealextreme כאלה בשפע, אבל בסופו של דבר זאת לא מערכת OEM, היא לא אינטגרלית ברכב וכו'

זה פשוט שני דברים שמדברים לקהלי יעד שונים

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

אני בחרתי KUFATECH משום שהיא מדברת עם יותר פלאפונים, ולא הופכת את הטלפון ל- SLAVE (חשוב מאוד, לטעמי).

מצד שני, היא נחשבת לפחות איכותית (אבל לי לא היו בעיות איכות לקיים דרכה שיחות ועידה עם חו"ל). בנוסף, לאשתי יש טלפון סוני, ומשום מה הוא לפעמים משתלט על הרדיו ומתחיל לשדר אליו מוסיקה דרך BT. לא קורה ב- NOKIA שלי. לך תבין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מה ההבדל בין ה-KUFATEC ל-VW? מה עדיף?

 

בנוסף לכל מה שרשמו עד עכשיו, הKUFATEC אמורה להכיל גם תצוגה של חיישן BOOST

לפחות זה מה שרשום באתר שלהם ובפורומים שונים בחו"ל.

אני אומר אמורה כי אצלי זה לא המצב ואין לי את הפיצ'ר הזה, יש כאלה שטוענים שזה רק ברכבים עם מחשב דרך מורחב (למשל השירוקו 2 ליטר)

 

ד"א, אצלי יש בעיה עם סינכרון של הCONTACTS באייפון, כך שאם יש לך אייפון אתה צריך לבדוק את זה.

בגרסאות ישנות יותר של הקופאטק הסינכרון עבד טוב אבל הקול היה מתכתי (בעיה שמאד מוכרת בפורומים בחו"ל)

שששששששששירוקו אדומה

פורסם
לא עדיף לקנות GPS ב-ebay? אצלנו כל העובדים רכשו GPS מעולה דרך ebay. מערכת הפעלה פתוחה, אנטנה star sirf iv, איכות הרכבה מעולה, ערכה מלאה לרכב, דיבורית BT, משדר FM וכל זה ב-100$.

 

אי אפשר בכלל להשוות GPS ג'אנק של חברה סינית שיושב על שקע מצית ועם ואקום על החלון , לרכיב אינטגרלי ומקורי ברכב.

 

אם כבר GPS חיצוני, תשקיע עוד כמה שקלים ותקנה מוצר של MIO ולא של חברת שקר כלשהי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה רבה על העזרה וסליחה על ההקפצה(רק עכשיו חזרתי מהצבא)

 

אני מדבר אבל על גאדג'טים ואפליקציות לא חוקיות שאפשר להוסיף,בחינם.

דברים שאפשר להוריד באינטרנט.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אני בחרתי KUFATECH משום שהיא מדברת עם יותר פלאפונים, ולא הופכת את הטלפון ל- SLAVE (חשוב מאוד, לטעמי).

מצד שני, היא נחשבת לפחות איכותית (אבל לי לא היו בעיות איכות לקיים דרכה שיחות ועידה עם חו"ל). בנוסף, לאשתי יש טלפון סוני, ומשום מה הוא לפעמים משתלט על הרדיו ומתחיל לשדר אליו מוסיקה דרך BT. לא קורה ב- NOKIA שלי. לך תבין.

 

אני מתלבט בין BT מקורי לבין Kufatech. האם תוכל בבקשה לחדד את הנקודה שציינת, הפיכת הטלפון ל-slave. לא בטוח שאני מבין את כוונתך. לי יש אייפון (דור 1) האם אמור להיות בדל כלשהוא בביצועים בין שתי המודולים, או שפשוט ללכת על הזול יותר.

פורסם

אין לי מושג לגבי תאימות לאייפון. תתקשר ל- A Class ותשאל.

לגבי SLAVE: הכוונה שתוכל להמשיך ולהשתמש בטלפון גם כשהוא מחובר לדיבורית (למשל לחייג או לשלוח טקסט - כמובן לא בזמן נהיגה!), ולא שהדיבורית תשלוט בו לבדה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אי אפשר בכלל להשוות GPS ג'אנק של חברה סינית שיושב על שקע מצית ועם ואקום על החלון , לרכיב אינטגרלי ומקורי ברכב.

 

אם כבר GPS חיצוני, תשקיע עוד כמה שקלים ותקנה מוצר של MIO ולא של חברת שקר כלשהי.

 

חד משמעית לא ג'אנק. הזמנו GPS מ-dealextreme ו-ebay (מכשירים שונים). שני המכשירים עם מסך גדול, איכות הרכבה מעולה, מערכת הפעלה פתוחה (הופך למחשב כף יד בלחיצת כפתור), ערכה מלאה לרכב, זרוע איכותית ו-igo 8 מעודכן עם מפות כל העולם. המכשירים מתעלים על Mio בכל פרמטר אפשרי (במיוחד התוכנה) ואני מדבר בתור אחד שמכר Mio כמעט שנתיים.

פורסם
אין לי מושג לגבי תאימות לאייפון. תתקשר ל- A Class ותשאל.

לגבי SLAVE: הכוונה שתוכל להמשיך ולהשתמש בטלפון גם כשהוא מחובר לדיבורית (למשל לחייג או לשלוח טקסט - כמובן לא בזמן נהיגה!), ולא שהדיבורית תשלוט בו לבדה.

 

תודה על ההבהרה. שוחחתי עם שמוליק מA Class ומסתבר שיש 2 סוגי מודולים מקוריים: בסיסי ומורחב. המודול שהופך את הטלפון לslave הוא המורחב. לדבריו המודול הבסיסי של VW עדיף על fiscon/kufatech מבחינת איכות השמע.

פורסם

אני מציע שתגיע לשם ותבדוק היטב את ההבדלים ומה הם נותנים לך מבחינת תפעול (זכרונות, חיוג, וכו') וכן מבחינ תתאימות למכשירים, סנכרון עימם וכו'.

לגבי "איכות שמע": זה גם מה שאמר לי הבעלים, אבל בפועל, אין לי שום בעיות שמע בקופטק, כמו שכתבתי לעיל, גם בשיחות ועידה עם ארה"ב...

אם הפונקציות זהות והמחיר זהה - תבחר מה שמתאים לך. אם לקופטק יותר פוקנציות, הייתי הולך עליה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...