Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוראל היבוריד פוקאלkp2 או קלארוס אלו שלושת הריכיבים שאני הולך לשמוע השבוע יוגברו על ידי סאנדאון100.4d

מה יותר יתאים למגבר

 

ואיך עדף לישמוע את הסטים האלו פאסיבית או אקטיבית ?...

 

עריכה:איזה חיוט אני יצטרף לצמערכת שברשותי

ר"ד אלפין 9887

סאבAA אבוק

100.4d+1000d

ואחת משלושת הקומפונטים המצונים למעלה תודה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלושת הסטים באותה הרמה

אני אישית מתחבר יותר לצליל של המורל מאשר של הפוקל

הכל עניין של טעם

שהאוזניים שלך יחליטו מה הכי טוב להם.

תגביר פסיבית / אקטיבית את שלושת הסטים ותחליט מה אתה הכי אוהב.

בהצלחה.

ספר לנו רשמים. :}

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

אני יגי לך אם אני בסוף יחליט אקטיבית אין לי צורך במגבר 4 ערוצים ואם אני יגיבר פסיבית כן יש לי הצורך אני רוצה לדעת מה יותר מומלץ ואיך אני ישמע יותר איכותי+חוזק

פורסם
שלושת הסטים באותה הרמה

אני אישית מתחבר יותר לצליל של המורל מאשר של הפוקל

הכל עניין של טעם

שהאוזניים שלך יחליטו מה הכי טוב להם.

תגביר פסיבית / אקטיבית את שלושת הסטים ותחליט מה אתה הכי אוהב.

בהצלחה.

ספר לנו רשמים. :}

 

+1

 

לפוקאל ולמורל יש גוון צליל שונה לגמרי.

הפוקאל מאוד חד, לי אישית הוא קורע את האוזן אך יש הרבה שאוהבים אותו. אם אתה שומע

אלקטרונית, מטאל ו"צעקות כאלו" זה הסט בשבילך.

 

המורל הרבה יותר רך צליל הרבה יותר חם ואני אישית מתחבר הרבה יותר אליו. אם אתה שומע מוסיקה וואקלית, גאז וכד' לדעתי הוא יתאים הרבה יותר.

 

אני הייתי בוחן במקומך את הDLS UPI6 הצליל הוא מעין שילוב בין המורל (טיפה יותר חד ממנו) לפוקאל (יותר רך וחם ממנו).

 

בכל מקרה, למרות האמור לעיל, תשמע אותם לפני הקניה, חבל על עוגמת הנפש שלך במקרה ולא ימצא חן בעיניך.

שלושת הסטים הנ"ל לא בין הזולים ביותר.

 

 

אלי

 

פורסם

חבר, זה לא נכון לשאול מה נשמע יותר טוב כי אז תגיע לשמוע את הסטים עם דעה קדומה של חוות דעת של אחרים.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לי יש קלארוס עם אותו מגבר, מוזמן לבוא לשמוע בת"א

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

האמת שיש לחבר שלי ברכב K2P הגרסא הכסופה חחח**נא שמור על רמת שיחה סבירה, הפורום אינו צ'אט** הקלארוס ממש אבל ממש לא מתקרב לא מסתכל על הK2פ

הקלארוס לדעתי בכמה רמות מעל.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם
+1

 

לפוקאל ולמורל יש גוון צליל שונה לגמרי.

הפוקאל מאוד חד, לי אישית הוא קורע את האוזן אך יש הרבה שאוהבים אותו. אם אתה שומע

אלקטרונית, מטאל ו"צעקות כאלו" זה הסט בשבילך.

 

המורל הרבה יותר רך צליל הרבה יותר חם ואני אישית מתחבר הרבה יותר אליו. אם אתה שומע מוסיקה וואקלית, גאז וכד' לדעתי הוא יתאים הרבה יותר.

 

אני הייתי בוחן במקומך את הDLS UPI6 הצליל הוא מעין שילוב בין המורל (טיפה יותר חד ממנו) לפוקאל (יותר רך וחם ממנו).

 

בכל מקרה, למרות האמור לעיל, תשמע אותם לפני הקניה, חבל על עוגמת הנפש שלך במקרה ולא ימצא חן בעיניך.

שלושת הסטים הנ"ל לא בין הזולים ביותר.

 

 

אלי

 

הפוקאל באמת קורע תאוזן ולדעתי הוא זוועתי במטאל.

 

פורסם
מוראל היבוריד פוקאלkp2 או קלארוס אלו שלושת הריכיבים שאני הולך לשמוע השבוע יוגברו על ידי סאנדאון100.4d

מה יותר יתאים למגבר

אין יותר מתאים זה עיניין של טעם אישי

ואיך עדף לישמוע את הסטים האלו פאסיבית או אקטיבית ?...

עדיף לשמוע אותם אקטיבית

עריכה:איזה חיוט אני יצטרף לצמערכת שברשותי

חיווט 2.5 ממ +כבל מתח 2 גאוג מפוצל ל 4+4 עם RCA איכותי

ר"ד אלפין 9887

סאבAA אבוק

100.4d+1000d

ואחת משלושת הקומפונטים המצונים למעלה תודה

 

דעתי בנושא

פורסם

אודיו קינג

יותר פרטים כמו איזה חברות .ואם אפשר לינקיםכיון ששאין לי מושג בכול הנושאה של החיוט והייתי מעונין לדעת כמה יוצא כול הסיפור הזה של החיוט ..

תודה

פורסם

בחר בחברות איכותיות

סטינגר,מונסטר כייבל,JL אודיו,קנוקונספט,אומגה אודיו, וכיוצא בזה.

לכול אחת יש המון דגמים ומחירים שונים

בנוסף כול מתקין עובד עם חברות שונות ומחירים שונים להתקנה בין רכב לרכב

עדיף להגיע למתקין עם המלצות שיודע מה הוא עושה ולברר עסקת חבילה להתקנה כולל

הכול זה בדרך כלל יוצא זול יותר.

התקנה איכותית מתחילה באזור ה-1000 שקל ומשם אפשר לעלות עוד הרבה מאוד

פורסם
הפוקאל באמת קורע תאוזן ולדעתי הוא זוועתי במטאל.

+1

לסגנונות האילו כמו אלקטרונית,מטאל,צריך טוויטר חד,מפורט ובהיר,אבל לא של פוקל

הרץ,ריינבו,מ.ב. קווארט מתאים יותר לסגנונות האילו.

 

למראת שמידבאס של K2P הוא ממש מצוין,וישמע טוב בשילוב עם טוויטר של הרץ H.E.,מורל 23,L1

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10


×
×
  • תוכן חדש...