Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני שמעתי (באמת שמעתי) ההפך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואני דווקא הייתי ממליץ לך ללכת לשמוע גם הרץ היי אנרג'י - סט פנטסטי ללסגנון שלך וגם עולה פחות.

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

אני משתמש ב100.4 להגביר מידבאס של קלארוס וטוויטר של אומגה אודיו(מקביל ל MT23) נשמע מעולה.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אוקי שמעתי את הרץ.והDLS UPI6 והם לא ממש הטעם שלי מה שנישאר זה לשמוע את הפוקאל +הקרלוס מימה שהבנתי המוראל לא ממש יתאימו לי לסגנונות שאני שומע אלקטרו חפירות ומיזרחית הם יותר לכיון של הגא'ז וכ'ול

ואם יש עוד מישהו שיכול לעזור לי בחיוט מה אני צריך(מה שאודיו קינג כתב לגבי החברות וזה פשוט אין לי מושג)

פורסם

תפנה ליוסי alpine הוא מחזיק הרבה ציוד להתקנה גם חיווט של קנו אני מאמין שהוא יעשה לך מחיר טוב

ועל הדרך גם תקבל יעוץ לגבי החיווט וההתקנה.

 

 

אלי

 

פורסם

אוקי יש עוד המלצות לגבי מתקנים עוד שאלה אני מיתכונן לקנות את הקלארוס בזמן הקרוב

לפי מה שהרב המליצו לי זה ללכת על שליוב שלו עם סדרת הלוגיטה שזה אומר l1+l4 האם זה אומר שזה הופך אותו לסט 3 חלקים?. אני לא מעונין וגם מחר ומה סשט 3 חלקים דורש כסף לבניות מה שאין .תודה

פורסם

אם אתה לא מעונין ב3WAY אז אתה ממש לא צריך L3/L4

מה שכן, לדעתי תשדרג את הטויטר של הקלארוס לL1/L1 PRO.

לטעמי הטויטר של הקלארוס זוועתי והשדרוג לL1/L1 PRO יהיה מאוד משמעותי.

 

 

אלי

 

פורסם
אם אתה לא מעונין ב3WAY אז אתה ממש לא צריך L3/L4

מה שכן, לדעתי תשדרג את הטויטר של הקלארוס לL1/L1 PRO.

לטעמי הטויטר של הקלארוס זוועתי והשדרוג לL1/L1 PRO יהיה מאוד משמעותי.

 

 

אלי

חולק עליך :)

פורסם

L1 פרו עדיף לסט 2 חלקים,אבל גם יש אופציות אחרות,כמו MT23,הרץ HT25/HT28,

טוויטר של MB QUART סדרת פרמיום שאני אישית מאוד אהבתי

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

טוויטר זה עניין של טעם, אני לא סובל MT22. וזה טוויטר מצויין.

אלעד, שמעת את ה- UP6I אצלי ברכב ועל סמך זה אתה אומר שלא אהבת?

המערכת היתה מכוונת ? אחי השמיע לך אותה ! הוא אפילו לא יודע לפרק שני חוטים של סאב :)

תשמע במפגש כשאהיה, ואז תוכל לגבש דיעה.

אני מציע לך לשים לב טוב טוב למה אתה שומע ואיך אתה שומע. חבל על הכסף שלך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

קיבלתי srool שמעתי אצלך ברכ במשך כ5-7 דקות לא יודע אם הייהת מכונות לא מאמין שהייה מכונן

אני יצטרך לשמוע באמת זה כבר נייה הרבה כסף הדבר הזה

נ.ב

כולם להגיד מזל טוב לישראל נולד לו בן (רק חבל שהוא מסר אותו לאימוץ)

נ.ב.ב.

ישראל תתחיל לשחק אם אחיך מסירות בבית אולי זה יעזור לו .חח**נא שמור על שפה נאותה, הפורום אינו צ'אט**


×
×
  • תוכן חדש...