Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת מערכת בקרת מנוע - EOBD פיאט פונטו ספייס 2005


mednik
שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

- דחוף - דחוף - דחוף - דחוף -

 

 

ברשותי פיאט פונטו ספייס 2005 (אוטומטית),

 

להלן,

1. הרכב עשה טיפול 10,000 לפני יומיים.

2. הרכב תודלק (בדלק הנכון) במיכל מלא כ-32 ליטר. לפני יום.

3. הרכב עוד הספיק לנסוע עוד כ- 70 ק"מ אחרי התדלוק.

 

התקלה:

הרכב מציג מנורה צהובה/כתומה מהבהבת/קבועה עם תמונה של מנוע.

הרכב מציג הודעה בצג הרכב "Engine Failure".

הרכב בעקבות זאת רועד ונכבה בעצירות ו/או בין מעבר בין הילוכים בעיקר בין D ל-R.

 

 

אני נמצא כ-300 ק"מ מהבית ומהמוסך שלי (מוסך מורשה של פיאט) אני כרגע בחופשה בצפון (קרוב לטבריה)

ואין לי מושג מה לעשות וכיצד ניתן לטפל בבעיה.

 

זקוק בדחיפות לעזרה.......

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה יש תקלה בזיהום האוויר וניהול המנוע. נסה את נוהל החירום שאציע.

 

כמובן חובה להגיע בהמשך למוסך פיאט מורשה ולהתחבר ל EXAMINER (סורק תקלות יעודי) על מנת לברר מה גורם לתקלה

ולטפל בה.

 

כעזרה ראשונה , נתק את המצבר לחצי שעה לפחות. בדוק היטב שהקטבים נקיים ומחוברים היטב. יש סבירות טובה

שלאחר ההנעה התקלה תיעלם לגמרי, או בסבירות גבוהה יותר שהנורית תדלק קבוע עם צפצוף ראשוני , אבל הרכב יסע באופן רגיל .

 

ומה צפוי במוסך ?

 

לעיתים ביצוע RESET ע"י ה - EXAMINER יפתור את הבעיייה , ולעיתים יש צורך בטיפול אמיתי - כגון החלפת חיישנ/ים ,

תיקון בבית המצערת , או הנזק הגדול החלפת מחשב.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו בעיה של חוטי הצתה שמאבדים ניצוץ. אולי אחד החוטים לא הוכנס כראוי לפלאג שלו במהלך הטיפול וברח משם אחרי 70 ק"מ.

תנסה לבדוק אם אחד החוטים בחוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית המון תודה על התגובות הרבות,

השאלה שלי האם כדאי לי להמתין לגרר מחר בבוקר או לנסות לקחת אותו בעצמי???

 

הרכב מניע ואם אני שומר על טוריים של 1500 סל״ד הרכב לא נכבה וברמזורים אני יכול לשלב לניוטרל ולשמור על טוריים גבוהים.

 

מה אתם ממליצים לי? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והרכב רועד במהלך הנסיעה אין להמשיך בנסיעה. גם אין טעם לנתק את המחשב או לבצע ריסט ע"י ניתוק המצבר כי זה לא יעזור.

במידה וחוטי ההצתה במקומם אין לך מה לעשות אלא לגרור את הרכב למוסך ולעדכן אותנו איך הסיפור הסתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית המון תודה על התגובות הרבות,

השאלה שלי האם כדאי לי להמתין לגרר מחר בבוקר או לנסות לקחת אותו בעצמי???

 

הרכב מניע ואם אני שומר על טוריים של 1500 סל״ד הרכב לא נכבה וברמזורים אני יכול לשלב לניוטרל ולשמור על טוריים גבוהים.

 

מה אתם ממליצים לי?

 

האם בדקת אם אחד מחוטי ההצתה ברח מהפלג שלו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...