Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

עברתי היום באור אדום, חזרתי מהעבודה אחרי 48 שעות שלא ישנתי דקה אחת, וכנראה שהעייפות השתלטה עלי וחשבתי שהאור ברמזור התחלף לירוק, אבל זה היה הרמזור ממול.

בכל אופן, הייתי בצומת בנתיב לפניה שמאלה, וכשהרמזור בנתיב לנסיעה ישר התחלף לירוק חשבתי שזה הרמזור שלי והתחלתי בנסיעה,

אחרי שראיתי מוכניות עוברות מולי, אמרתי לעצמי - מה לעזעזל אני עושה, ועצרתי קצת לפני אמצע הפניה ועשיתי רוורס.

הצומת מוקפת במספר מצלמות רמזור, אבל לא נראה לי שראיתי פלאש.. אני כמעט בטוח שלא, למרות שעברתי את פס העצירה במלואו.

 

האם זה הגיוני שהמצלמה לא צילמה אותי למרות שעברתי באדום מלא? אמנם לא השלמתי את הפניה, אם הייתי משלים לא הייתי כותב כאן עכשיו :|..

ונגיד שהמצלמה כן עשתה את עבודתה (ספק גדול), אני אקבל דוח על מעבר באדום למרות שלא השלמתי את הפניה?

 

אשמח לקבל את החוות דעת שלכם,

אני זז לישון עד יום ראשון - לילה טוב!

פורסם

אם היה פלאש, היית שם לב בוודאות כי פלאש כזה קשה לפספס.

 

למען עצמך ואחרים, תלמד לקח מהמקרה שקרה לך כי בפעם הבאה זה יכול להגמר אחרת (ואני לא מדבר על דוח).

פורסם

למה לקחת סיכון שכזה..

אתה עוד בא ושואל על המצלמה אם היא צילמה אותך או לא?

 

אני מאוד מקווה שהיא צילמה(רוב הסיכויים שלא).

פורסם
אם היה פלאש, היית שם לב בוודאות כי פלאש כזה קשה לפספס.

 

למען עצמך ואחרים, תלמד לקח מהמקרה שקרה לך כי בפעם הבאה זה יכול להגמר אחרת (ואני לא מדבר על דוח).

 

אם הוא לא שם לב שהוא נכנס לצומת ברמזור אדום, איך הוא ישים לב אם היה פלאש?

 

ולפותח השרשור - באמת שהדאגה האחרונה שלך צריכה להיות אם תקבל דו"ח או לא.

נהיגה במצב שתארת זה דבר מסוכן ביותר, וההוכחה לכך במקרה שקרה לך.

הדאגה שלך העיקרית עכשיו צריכה להיות הסקת מסקנות לגבי מתי לא בטוח עבורך לנהוג, ומשמעת עצמית לקבל את ההחלטה הנכונה ברגעים כאלה.

טוב שהפעם לא קרה כלום. אני משער שאתה מבין שהיה יכול להיות הרבה הרבה יותר גרוע.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

באמת חבל שהיא לא צילמה אותי כי עכשיו אני לא אוכל ללמוד את הלקח. אלו ממכם שרוצים לסקול אותי - אל תגיבו בבקשה, לא ביקשתי את עצתכם.

הנסיעה מהעבודה לבית שלי היא בדיוק 10 דקות, זה לא תירוץ ונכון שמספיקה נסיעה של דקה אחת ושל חוסר עירנות לעשות תאונה, אבל מההתנסחות שלכם זה נראה שאתם חושבים שעשיתי את זה בכוונה - בחייכם!

 

הלקח נלמד, ולמזלי לא שילמתי עליו בנזק גופני, אני לא אתפלא אם מישהו כאן ירשום "חבל שלא נכנסת ברמזור".

פורסם
באמת חבל שהיא לא צילמה אותי כי עכשיו אני לא אוכל ללמוד את הלקח. אלו ממכם שרוצים לסקול אותי - אל תגיבו בבקשה, לא ביקשתי את עצתכם.

הנסיעה מהעבודה לבית שלי היא בדיוק 10 דקות, זה לא תירוץ ונכון שמספיקה נסיעה של דקה אחת ושל חוסר עירנות לעשות תאונה, אבל מההתנסחות שלכם זה נראה שאתם חושבים שעשיתי את זה בכוונה - בחייכם!

 

הלקח נלמד, ולמזלי לא שילמתי עליו בנזק גופני, אני לא אתפלא אם מישהו כאן ירשום "חבל שלא נכנסת ברמזור".

תתרגל, יש פה מספר חברים בפורום שמחכים לאנשים כמוך בשביל הטפות מוסר.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

כנראה שלא צולמת, אז סאלאמתאק, הרווחת שיעור בחינם.

בכל אופן, למיטב זכרוני, העונש הוא 1000 ש"ח ו-10 נקודות.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כשאתה מספר את זה, נזכרתי שפעמיים קרה לי מקרה דומה.

פעם אחת אחרי לילה של חגיגות יום העצמאות באשדוד, ואני השלמתי את הפניה.

בדיוק אותו הדבר, הייתי בנתיב פניה שמאלה וכשהאור הירוק נדלק לנתיב נסיעה ישר

אז נסעתי גם אני :oops: גם לאבא שלי במהלך השנים קרה אותו דבר פעמיים, אחרי משמרות לילה.

צודקים כל אלה שאומרים שבמצב כזה אסור לנהוג, אבל מה לעשות, לזרוק את האוטו באזור תעשיה

של עיר אחרת ולקחת מונית ב-500 ש"ח? ולחזור יום למחורת ולגלות שפירקו חצי מהאוטו.. ?

לא נראה לי.. מה שכן, לשטוף פנים ולנסות להקפיד להיות כמה שיותר ערניים.

אגב, בכל המקרים הללו לא היו דו"חות, כנראה שהמצלמות לא מכוונות לעבירות כל-כך בוטות :oops:

פורסם
באמת חבל שהיא לא צילמה אותי כי עכשיו אני לא אוכל ללמוד את הלקח. אלו ממכם שרוצים לסקול אותי - אל תגיבו בבקשה, לא ביקשתי את עצתכם.

הנסיעה מהעבודה לבית שלי היא בדיוק 10 דקות, זה לא תירוץ ונכון שמספיקה נסיעה של דקה אחת ושל חוסר עירנות לעשות תאונה, אבל מההתנסחות שלכם זה נראה שאתם חושבים שעשיתי את זה בכוונה - בחייכם!

 

הלקח נלמד, ולמזלי לא שילמתי עליו בנזק גופני, אני לא אתפלא אם מישהו כאן ירשום "חבל שלא נכנסת ברמזור".

 

חס וחלילה, שלא תבין אותי לא נכון, אני לא בא לסקול אותך, פשוט חבל לי על ידידה בשנות ה20 לחייה שאיבדה את אמה לפני שנתיים בדיוק מנהג כמוך!

 

על אנשים כאלו באמת חבל לי.

 

פעם הבאה פשוט כשאתה לנהוג, תחשוב קצת קדימה מה יכול לקרות ואל תחיה בבועה.

 

לייילה טוב שיהיה לך.

פורסם
באמת חבל שהיא לא צילמה אותי כי עכשיו אני לא אוכל ללמוד את הלקח. אלו ממכם שרוצים לסקול אותי - אל תגיבו בבקשה, לא ביקשתי את עצתכם.

הנסיעה מהעבודה לבית שלי היא בדיוק 10 דקות, זה לא תירוץ ונכון שמספיקה נסיעה של דקה אחת ושל חוסר עירנות לעשות תאונה, אבל מההתנסחות שלכם זה נראה שאתם חושבים שעשיתי את זה בכוונה - בחייכם!

 

הלקח נלמד, ולמזלי לא שילמתי עליו בנזק גופני, אני לא אתפלא אם מישהו כאן ירשום "חבל שלא נכנסת ברמזור".

איזה תגובות חשבת שתקבל?

אם צולמת תקבל דו"ח ותצטרך לשאת בתוצאות, אם לא צולמת זכית מן ההפקר.

 

לא עשית אומנם כלום בכוונה, אבל בהחלט לא הפעלת שיקות דעת, והבעיה היא לא נזק גופני שלך (חס וחלילה) דברים יותר גרועים מזה יכולים לקרות.

פורסם
באמת חבל שהיא לא צילמה אותי כי עכשיו אני לא אוכל ללמוד את הלקח.

הנסיעה מהעבודה לבית שלי היא בדיוק 10 דקות, .

 

קראתי מחקרים שביצעו לפני מספר שנים על תאונות דרכים בהשפעה לקרבת הבית, רוב התאונות מתרחשות בקרבת הבית של אותו נהג שהיה מעורב בתאונה.

התחושה של הקרבה ומקום שאותו אנו מכירים מקרוב מאוד גורמת לאנשים לנהוג אחרת פחות בערנות, והתאונה היא התוצאה בסופו של דבר.

תוסיף לזה את חוסר שעות השנה שלך, ויכלת לקבל תוצאה קטלנית.

 

יצאת מכל הדבר הזה בזול מאוד, סע בזהירות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

גם אני קראתי את המחקרים של' כותבת עליהם.

כשאתה קרוב לבית יש ירידה משמעותית של המתח והרגשת הקלה שאוטוטו מגיעים. הירידה הזאת גורמת לחוסר עירנות בעיקר אצל אנשים עייפים ולכן סטיטיסטית אצל העייפים התאונות מתרחשות קל"ב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כנראה שלא צולמת, אז סאלאמתאק, הרווחת שיעור בחינם.

בכל אופן, למיטב זכרוני, העונש הוא 1000 ש"ח ו-10 נקודות.

 

 

אכן זהו העונש על העבירה .

 

ואני יודע זאת בוודאות כי אתמול קיבלתי את הדו''ח הזה :evil:

×
×
  • תוכן חדש...