Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דעה לגבי HU


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מה אתם אומרים על המכשיר קנווד 8022 (רדיו דיסק DVD 2DIN)

 

המטרה היא למערכת "SQL" איכותית עם המון באס ...

הוא יכל לספק את המטרה ?

 

תודה ויום טוב

פורסם

איך עורכים את ההודעה אני לא יודע ...

 

עוד משהו

 

אני צריך המלצה לקומפוננט + מגבר לקומפוננט

וסאב גדול אפילו שניים (ללא צורך במגבר )

היה לי פעם הרץ הי אנרגי ואני מאד אהבתי אותם

 

תקציב 5000

+ -

פורסם

אהבת הרץ היי אנרג'י לך על זה 1500 שקל



מגבר סאן דאון 50*4 1000 שקל

פאנל חפש ביד 2 יש פיונר 880 הוא ברמה גבוהה מאוד אם אתה רוצה יש גם אלפיין 9855 וגם קלריון 785 יעשו את העבודה

שלושתם בסביבות ה 1000 שקל

3500

נשאר לך 1500 שקל להתקנה חיווט וסאב

אתה אומר שאתה לא צריך מגבר לסאב כי יש לך ?

 

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

אני לא צריך לא HU ולא מגבר לסאב

 

קומפוננט + מגבר וסאב\ים

 

חשבתי עכשיו אולי לשים שני סטים של הי אנרגי בשתי דלתות הקדמיות וב"דלתות האחוריות" (הרכב קופה )

יכל להיות מעניין

 

לא כדאי אולי להתקדם מההיי אנרג'י למשהו קצת יותר טוב ? היה לי הי אנרגי שנה וחצי + -

פורסם

תקנה ביד 2 HAVOC - כ 2000 שקל

תנסה קלאורוס - 2100

sundown 50.4 - 1000 שקל במבצע

 

אתה רוצה 2 סטים מקדימה + 1 אחורה?? אתה נורמלי?

לסאב כזה תצטרך הגברה חזקה מה יגביר אצלך את הסאב?

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

תתפלא למה שהקטנצ'יק הזה מסוגל לעשות.

 

הוא אמר שיש לו מגבר לסאב והוא רוצה SPL מקווה שהיה לו משהו שיכול להחזיק 1250RMS :twisted: ב 1 אום.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם
תתפלא למה שהקטנצ'יק הזה מסוגל לעשות.

 

הוא אמר שיש לו מגבר לסאב והוא רוצה SPL מקווה שהיה לו משהו שיכול להחזיק 1250RMS :twisted: ב 1 אום.

 

 

יצא לך להגביר פעם קלארוס עם כמה מגברים בהספקים שונים?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לא, אבל יצא לי לשמוע אותו על 50.4 והוא נתן תוצאה מפתיעה מאוד ביחס להספק שלו.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

הכוונה היתה סט קידמי וסט אחורי

 

מה יכל להגביר את הסט של ה 2100 ?

 

מגבר יש לי של סיירה (אני יודע ...) בעבר הוא הגביר שני ES300 הרץ ב4 אום ועבד טוב מאד

ב1 אום הוא מוצהר 1200

 

 

יש למישהו פה את הסט קלאורוס ?

פורסם
הכוונה היתה סט קידמי וסט אחורי

 

מה יכל להגביר את הסט של ה 2100 ?

 

מגבר יש לי של סיירה (אני יודע ...) בעבר הוא הגביר שני ES300 הרץ ב4 אום ועבד טוב מאד

ב1 אום הוא מוצהר 1200

 

 

יש למישהו פה את הסט קלאורוס ?

 

יש לי קלארוס, מניסיון איתו ו- 4-5 מגברים שונים, הוא נותן תוצאה לא רעה גם עם מגברים פשוטים יחסית (המגבר הכי פשוט שהגברתי אותו איתו היה קיקר)

אך ככל שתעלה באיכות המגבר ובעוצמת המגבר, הסט ישתפר באופן ניכר, אם זה בפירוט הטוויטר ואם זה בעוצמת הבאס, שליטה באלמנט, פירוט המיד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מה אתה אומר על הסאב (אני רואה שיש לך אותו)

והאם לדעתך המגבר שלי יצליח להגביר אותו

אגב אני רואה שאתה מוכר תוכל לתת לי את המחיר בפרטי ? (כל מה שאתה מוכר )

פורסם

אני זוכר שישבת אצל רוני (P, עם המאזדה 323F) ונהנת מהבאס והרעידות באוטו. אז למה אתה שואל אותו איך הסאב? :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...