Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שלא חיברת את הכבלים כמו שצריך.

 

יכול להיות שהאלטרנטור הלך - ולקח איתו את המצבר בדרך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש אימבולייזר באוטו אבל ניתקנו אותו...

ובקשר לרעש של הסטארטר ,שאלתי את אבא שלי והוא אמר שאין רעש..

מה זה אומר?

 

יכול להיות שלא חיברת את הכבלים כמו שצריך.

 

יכול להיות שהאלטרנטור הלך - ולקח איתו את המצבר בדרך.

 

לא,זאת לא הבעיה.

8)
פורסם
ובקשר לרעש של הסטארטר ,שאלתי את אבא שלי והוא אמר שאין רעש..

מה זה אומר?

 

אין רעש? כלומר הסטרטר לא מסתובב בכלל?

 

 

אם אין שום מנתק הצתה שנשאר (והאוטו כמובן לא בהילוך D :lol: ) אין הרבה מה לעשות חוץ מהסטרטר.

 

תנסה לבדוק אם מגיע מתח לסטרטר. אם מגיע - סימן שהוא מקולקל.

 

קרה לי מקרה דומה לפני יותר מחצי שנה... אצלי פשוט הלך הסטרטר :( (900 שקל)

פורסם

קודם כל בדוק אם יש אורות,צפצפה,רדיו.

אולי השארתם אורות דולקים?

בשלב הבא יש לבדוק שמגיע מתח אל הסטרטר .

אם לא - מתח מוצא מהסוויץ'.

אח"כ , כמובן אימובילייזר ,אזעקה ושאר ירקות (מי ניטרל את האימובילייזר? הוא ידע מה שהוא עושה?)

אם כן - סטרטר ככל הנראה.

מה רמת הידע שלך ? אתה יודע לבדוק מתחים וכו'?

×
×
  • תוכן חדש...