Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C5 שנת 2002 1.8 דגם PK.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על הרכב הנזכר לעיל ?

איך הוא ביחס למחיר ?

איך הביצועים שלו ?

רמת האמינות ?

איכות הנסיעה ?

איכות הרכבה ?

שוק ?

בטיחות ?

 

אופציות נוספות בתג מחיר הנ"ל יתקבלו בברכה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מה אתם אומרים על הרכב הנזכר לעיל ?

איך הוא ביחס למחיר ?

איך הביצועים שלו ?

רמת האמינות ?

איכות הנסיעה ?

איכות הרכבה ?

שוק ?

בטיחות ?

 

אופציות נוספות בתג מחיר הנ"ל יתקבלו בברכה.

 

דניאל.

 

הביצועים שלו גרועים. 112 כ"ס + AL4 על 1.3 טון - תדמיין לעצמך.

 

איכות הנסיעה מעולה!

 

רמת האמינות - חלק ממכריי מרוצים על אף הבעיות , לחלקם נמאס.

פורסם
מה אתם אומרים על הרכב הנזכר לעיל ?

איך הוא ביחס למחיר ?

איך הביצועים שלו ?

רמת האמינות ?

איכות הנסיעה ?

איכות הרכבה ?

שוק ?

בטיחות ?

 

אופציות נוספות בתג מחיר הנ"ל יתקבלו בברכה.

 

דניאל.

 

הייתי מציע לך לשים את השאלה הנ"ל באתר מסויים.

יש שם מישהו , הוא עונה בדיוק על השאלות האלה...

פורסם

וואו זה המון...

 

רק רציתי להוסיף שזה רכב ספציפי שאם יקנה אז הוא יקנה מחברת ליסינג במחיר ממש טוב.

 

המחירון שלו הוא 113K לפי יצחק לוי.

 

כנראה שלא,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מה אתם אומרים על הרכב הנזכר לעיל ?

איך הוא ביחס למחיר ?

איך הביצועים שלו ?

רמת האמינות ?

איכות הנסיעה ?

איכות הרכבה ?

שוק ?

בטיחות ?

 

אופציות נוספות בתג מחיר הנ"ל יתקבלו בברכה.

 

דניאל.

 

הביצועים שלו גרועים. 112 כ"ס + AL4 על 1.3 טון - תדמיין לעצמך.

 

איכות הנסיעה מעולה!

 

רמת האמינות - חלק ממכריי מרוצים על אף הבעיות , לחלקם נמאס.

 

 

 

 

תיקון : ייתכן ומדובר ב116 כ"ס - עדיין ביצועיה פושרים מאד.

פורסם
מה אתם אומרים על הרכב הנזכר לעיל ?

איך הוא ביחס למחיר ?

איך הביצועים שלו ?

רמת האמינות ?

איכות הנסיעה ?

איכות הרכבה ?

שוק ?

בטיחות ?

 

אופציות נוספות בתג מחיר הנ"ל יתקבלו בברכה.

 

דניאל.

 

הייתי מציע לך לשים את השאלה הנ"ל באתר מסויים.

יש שם מישהו , הוא עונה בדיוק על השאלות האלה...

אתר מסויים ?!

 

יצחק לוי ?!

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אתר מסויים ?!

 

יצחק לוי ?!

 

דניאל.

 

לא , ואפילו לא קרוב.

 

האתר ששמר התייחס אליו חינמי :roll:

ממממממ......

 

CarsForum ?! :roll:

 

אני לא יודע למה התכוונת שמר... תן הסבר

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
וואו זה המון...

 

רק רציתי להוסיף שזה רכב ספציפי שאם יקנה אז הוא יקנה מחברת ליסינג במחיר ממש טוב.

 

המחירון שלו הוא 113K לפי יצחק לוי.

 

כנראה שלא,

דניאל.

 

עצה קלה,

 

שלא תעיז לקנות מאופרייט ליס.

פורסם
מה אתם אומרים על הרכב הנזכר לעיל ?

איך הוא ביחס למחיר ?

איך הביצועים שלו ?

רמת האמינות ?

איכות הנסיעה ?

איכות הרכבה ?

שוק ?

בטיחות ?

 

אופציות נוספות בתג מחיר הנ"ל יתקבלו בברכה.

 

דניאל.

 

הייתי מציע לך לשים את השאלה הנ"ל באתר מסויים.

יש שם מישהו , הוא עונה בדיוק על השאלות האלה...

אתר מסויים ?!

 

יצחק לוי ?!

 

דניאל.

 

ראשי התיבות של שמו של האדם הן ר.א.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אבא שלי בזמנו התעניין ב C5 שנת 2002. החיפושים שלי באינטרנט גילו כי בקבוצת דגמים מסויימת מאוד יש בעיה עם מע' המתלים - אז כדאי לך לבדוק את הנושא לפני הקניה. סה"כ האוטו לא רע, אתה מתיישב כמו בכורסא של FIRST CLASS. מנסיעת המבחן שערכנו על ה1.8: הכוח לא הספיק לנו. ההרגשה היתה כמו בפג'ו 307. פשוט מכוניות שחסר לה כוח. (אני לא מדבר על גרסת 3 הליטר, V6, שהיא אמורה להיות משהו חזק....)

אמינות? לא ידוע. מכונית יחסית חדשה.

סחירות? רק הזמן יגיד.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...