Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי(אבי) רכב מסחרי היילקס 4X2 אוטומט 2.4 משנת 2004.

לאחרונה הוא החל להיות "עייף", סוחב בכבדות ולוקח לו זמן להעביר הילוך, אפילו כשאני לוחץ את הדוושה עד הסוף, הוא מגיב באיטיות.

הרכב לא נטחן, עשה בערך 140 מאז 2004, החלפנו טיימינג. בדקנו מנן אוויר, צ'יפ אוויר, משאבת סולר.

אפילו שמנו אי אילו תוספים+ ניקוי מנוע.(לא אינג'קטורים.)

 

הרכב עדיין עייף, מה עושים?

 

 

במידה והמצב סופני, ואני בהחלט חושב להחליף לטנדר אחר(חדש), מה דעתכם על הרכבים הבאים, מי לדעתכם הכי טוב.

 

1. טויוטה היילקס ויגו 3.0 4X4.

2. איסוזו די-מקס.

3. מיצובישי האנטר

4. ניסאן ווינר.

5. מאזדה ביטי50.

 

כולם יהיו 4X4.

 

 

 

בתודה לכם מראש, בברכת כל טוב.

פורסם

יש לדוד שלי רכב עם נתונים זהים! :-o

 

אשכרה אחד לאחד,ההילקס במנוע הנ"ל רגיש מאוד לסולר לא איכותי.

 

בדוק את המזרקים.

 

החלף מסנן סולר,לך לפי הסדר.

פורסם
ברשותי(אבי) רכב מסחרי היילקס 4X2 אוטומט 2.4 משנת 2004.

 

שלום לך!

דבר ראשון תבדוק חיישן MAF המותקן בבית מסנן אויר.פשוט תפרק אותו ותנקה אותו עם ספרי מגעים(בפנים)

עוד מה שכן יכול להיום זה בעיה במערכת EGR.(שסתום המפעיל את EGR לא אוטם טוב ואז EGR כל הזמן פתוח גם בהאצה.

×
×
  • תוכן חדש...