Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :-P

יש ברשותי מצלמת ווידיאו JVC GR-D30 שנרכשה בעבר בMDK.

אם אני לא טועה בעבר היה לי בעיה דומה אבל לא זוכר מה עשיתי בשביל לפתור אותה.:oops:

בקיצר,שאני מחבר את המצלמה עם חיבור firewire למחשב המחשב לא מזהה את המצלמה ישר.

וברשימת ההתקנים יש ליד ההתקן סימן שאלה צהוב. כמה שניסתי להתקין מחדש לא הצליח.

מה שגם דריברים לא מצאתי ברשת,בעבר תמיד שהייתי מחבר את המצלמה ישר המחשב זיהה אותה ללא שום קושי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אתה צריך להתקין ווינדוס 7.. אם יש לך כוח לפרמט אני יביא לך לינק..

אם לא, תתקין את התוכנה הזאת:

 

http://www.drivermagician.com/DriverMagician.exe

 

user: Giveawayoftheday serial: 1AL0CdFf58-C878A

 

התוכנה מחפשת איזה דרייברים צריך לעדכן במחשב שלך.

בהצלחה

Stay Dirty

פורסם

בדוק האם ניתן לחבר כבל USB מהמצלמה למחשב ואם כן עלותו לא יקרה ותחסוך הרבה כאבי ראש מיותרים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא הצלחתי לעשות עריכה שוב, אבל אני לא מצליח להתקין מחדש את הישום עבור המצלמה

זו ההודעה שעולה לי מתי שאני מנסה- לא ניתן להתקין רכיב חומרה זה. אירעה בעיה בהתקנת חומרה זו: JVC GR-D30

אירעה שגיאה במהלך התקנת ההתקן פעולת הפלט /קלט בוטלה מאחר שקיים הליך משנה thread או מאחר שקיימת בקשת יישום.

 

ובהתקנים כתוב שזה סוג ההתקן : AVC DEVICE CLASS מקווה שזה עוזר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אתה צריך להתקין ווינדוס 7.. אם יש לך כוח לפרמט אני יביא לך לינק..

אם לא, תתקין את התוכנה הזאת:

 

http://www.drivermagician.com/DriverMagician.exe

 

user: Giveawayoftheday serial: 1AL0CdFf58-C878A

 

התוכנה מחפשת איזה דרייברים צריך לעדכן במחשב שלך.

בהצלחה

 

אתה רציני בתגובה שלך?! נראה לך שהבחור צריך לשדרג את מערכת ההפעלה בכדי להתקין מצלמה?!

פורסם

טוב לי בנתיים עם הXP עכשיו עובדת לי התוכנה שנתת תודה.:-)

לא הבנתי מה היא עושה התוכנה הזאת,מורידה דרייברים שהמחשב זקוק להם?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בדיוק.. תעדכן אותה קודם, liveupdate

ואז תעשה חיפוש ע"י update רגיל.. זה ימצא לך בטח כמה דרייברים שאתה צריך לעדכן, אבל תחפש ביניהם את זה של המצלמה

 

עוד דבר, חיפשתי בגוגל קצת על הבעיה שלך.. תנסה להוריד את זה גם:

 

http://www.jvc-victor.co.jp/english/download/vc31_vp20/index.html

 

תרד שם עד למטה, תלחץ YES ויפתח עוד חלון שאתה צריך להכניס את המספר סידורי של המצלמה

ואז זה ייתן לך להוריד..

Stay Dirty

פורסם

תודה על העזרה.:wink:

הורדתי את התוכנה לא עזר לי. כנראה שאני צריך להתקין את הfirewire מחדש.

הבעיה,שאין לי את הדיסק שלו דריבר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בעיה שאין עריכה..:oops:

 

בדקתי במנהל ההתקנים שלי,החיבור firewire שלי הוא של חברת texas instruments ieee 1394

כמה שחיפשתי בגוגל לא מצאתי דרייבר. :roll: אני חושב לנסות להתקין את הדיירבר שלו ואולי לנסות אם זה יעזור.

וגם שאני מנסה לעשות עדכון באתר של מיקרוסופט זה לא נותן לי אלא נותן כול הזמן שגיאה, מספר שגיאה: 0x800704DD

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם תחליט שנמאס לך, והמחשב שלך מה-3 שנים האחרונות, דבר איתי בפרטי ואני יתן לך וינדוס 7..

זה בטוח יפתור את הבעיה.. אם אתה מאזור נתניה אני אפילו יבוא להתקין לך..

Stay Dirty

פורסם

תודה אסף :idea: סליחה על הבורות,אבל ווינדוס 7 זו הגירסה האחרונה של ווינדוס? והאם זו הגירסה המלאה?

לצערי אני מבת-ים אבל תודה! :-P

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בכיף.. זה גרסה אחת מעל ווינדוס ויסטה.. וכן היא מלאה.

בת ים רחוק לי, אני ידבר איתך בפרטי לגבי הלינקים.. תצטרך לצרוב ולהתקין לבד.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...