Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי להיפגש עם כמה חברים וכמובן שהגענו לנושא של המערכות

בחור אחד שישב איתנו שהגיע בב.מ.וו X6 חדשה התחיל לשאול אותי ולהתענין בנושא

לפי מה שהבנתי ממנו כסף זה לא בעיה ובקשר לתקציב הוא אמר שכל עוד שזה יהיה מרשים הוא מאשר תקציב מכובד

לקח לי קצת זמן עד שהוא הבין שצריך לדבר במספרים והגענו למסקנה ש 70 אלף עם חריגה עד 100 אלף כל עוד שיש הצדקה

 

הענין שהוא לא מחפש משהוא צעקני הוא פשוט מכור למוזיקה

ממש כמו נרקומן לסמים הוא ישב איתי וניהלנו שיחה רגילה לגמרי רק שהוא היה עם אוזניה אחת עם האייפוד

 

בקיצור עם תקציב כזה חשבתי להתחיל עם מחשב וכרטיס קול שזה כבר בטיפול

הבעיה שבתקציב כזה אין לי ידע כי כאן כבר מדובר עם רכיבים ממש יקרים והדבר הכי טוב שאני מכיר זה האוטופיה B 7

אז אם תוכלו לתת לי קצת מידע לגבי סט קידמי, סט אחורי חובה למרות שאתם לא אוהבים את הסיפור הזה וסאב

וכמובן מגברים להרים את העסק

בקשר לחיווט והתקנה זה כבר סוכם שהוא הולך ליוסי

 

הכי חשוב: מערכת SQ בלבד אבל היא צריכה להיות גם עוצמתית!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בתקציב כזה הוא יכול לרכוש סטאפ כמו של לאון

 

סט טזיס מלא ואפילו CAR PC HIGH END

 

זהו הסט האולטימטיבי, פשוט שואף לשלמות (ולדעתי ממש מגיע לשם!)

 

עם התקנה נכונה יכול להגיע לשחקים ממש.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

:-P לא הוא לא יעשה בניות ברכב, ידביק על השמשות!!

ברור שיצטרך לעשות בניות.

 

תמסור ד"ש לחבר שלך, ותגיד לו שאם הוא לא קורע את הדלת המקורית ובונה דלת חדשה במקומה ה- 70K יישמעו כ- 7K.

 

תשאל אותו קודם ואז יהיה טעם לנהל דיון.

 

בנוסף, למה CAR PC??!!! למה לא מגבר ?

יקח עוד המון שנים עד שאודיו בפורמט HD /DTS / TRUE HD יושק לשוק באופן שוטף, לבינתיים נשאר לנו להנות עם AAC ופורמטים בהזרמת PCM שהם גם לא רעים.

אצלי בבית אני שומע מוסיקה בפרמט DTS, והתענוג הוא עילאי. אך יש ציוד בסלון שתומך בפורמטים אלו. אבל ברכב לא נראה לי שחבר שלך יזרים מדיה דרך ממיר ואז למעבד ואז לרמקולים. לא יהיה לו זמן להתעסק עם זה

פורסם

זה המוצרים של AUDISON THESIS

זה הסט 3 חלקים

hifi-music.de/shop/Audison-TH-K3-Orchestra-Thesis

מגבר 4 ערוצים

hifi-music.de/shop/Audison-Thesis-TH-Quattro

מגבר 2 ערוצים

hifi-music.de/shop/Audison-Thesis-TH-Duo

מונובלוק

hifi-music.de/shop/Audison-Thesis-TH-Uno

סאב

hifi-music.de/shop/Audison_8

 

זאת גם אופציה נהדרת של BRAX

למגבר 4 ערוצים:

hifi-music.de/shop/Brax-Matrix-X4

סאב

hifi-music.de/shop/Brax_13

סט 3 חלקים

hifi-music.de/shop/Brax-Matrix-3-Wege-System-PP

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
:-P לא הוא לא יעשה בניות ברכב, ידביק על השמשות!!

ברור שיצטרך לעשות בניות.

 

תמסור ד"ש לחבר שלך, ותגיד לו שאם הוא לא קורע את הדלת המקורית ובונה דלת חדשה במקומה ה- 70K יישמעו כ- 7K.

 

תשאל אותו קודם ואז יהיה טעם לנהל דיון.

 

בנוסף, למה CAR PC??!!! למה לא מגבר ?

יקח עוד המון שנים עד שאודיו בפורמט HD /DTS / TRUE HD יושק לשוק באופן שוטף, לבינתיים נשאר לנו להנות עם AAC ופורמטים בהזרמת PCM שהם גם לא רעים.

אצלי בבית אני שומע מוסיקה בפרמט DTS, והתענוג הוא עילאי. אך יש ציוד בסלון שתומך בפורמטים אלו. אבל ברכב לא נראה לי שחבר שלך יזרים מדיה דרך ממיר ואז למעבד ואז לרמקולים. לא יהיה לו זמן להתעסק עם זה

 

יופי שהוא צריך בניות מן הסתם!! אני שאלתי אם הוא מוכן בכלל לעשות בניות! (בכל זאת רכב של 700 אלף שקל).

החבר שלו כנראה לא מבין כל כך באודיו לרכב ויפה שהוא מוכן להשקיע כזה סכום אבל הוא יודע במה זה כרוך?

 

לפותח השרשור , אנא שאל את חברך אם הוא מוכן לשנות את המראה המקורי של הרכב ואח"כ תוכל לקבל הצעות.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

לדעתי מערכת שאני הייתי שוקל להתקין (בתקציב וברכב המדהים הנ"ל )

 

:HU

אלפיין F1 (הפיונר ODR יגמור לבחור חצי מהתקציב לכן לא מתאים כאן)

סט קידמי:

פוקל אוטופיה BE 3 חלקים

הגברה למיד ריינג'+טוויטר (קידמיים):

סינפוני פרסטיג'ו

 

הגברה לוופרים (קדמיים):

סינפוני שאדו 100.2

 

sinfoni.com

 

סט אחורי:

פוקל אוטופיה BE 2 חלקים (5.25 או 6.5)

הגברה לסט האחורי:

סינפוני אמפליטוד 90.2

sinfoni.com/amplitude

סאבוופר:

פוקל אוטופיה BE 13 אינץ'

הגברה לסאב:

סינפוני שאדו 100.2 (בגישור)

sinfoni.com/shadow

 

הרכיבים הנ"ל יעלו 70K +-

נשארו 30K להתקנה וכל המסביב.

 

אופציה למערכת נוספת הינה:

 

:HU

אלפיין F1 או CAR PC + AUDISON BIT1

2 מגברים:

TRU BILLET 4-S

סט קידמי:

הורנים - של אימג' דינמיקס

מיד - היבריד אודיו L4 או סיז לוטוס 4"

וופר - היבריד אודיו L6 או סיז לוטוס 7"

סט אחורי:

טוויטר - L1 או L1 PRO של היבריד או סיז לוטוס

וופר - L6 של היבריד או סיז לוטוס 7"

סאבוופרים:

זוג סיז לוטוס 12"

 

יש לנו סה"כ 8 ערוצים הגברה של 200W RMS

זוג ערוצים להורנים + מידים קידמיים (פאסיבי)

זוג ערוצים על הוופרים הקידמיים

זוג ערוצים על הסט האחורי (פאסיבי)

זוג ערוצים על הסאבוופרים בסטריאו

 

ציוד סכום 60K להשקיע את השאר בהתקנה ובהמון חשמל בריא!

בהצלחה..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

חברת "אודיו סיסטם" היא היבואנית הרשמית והבלעדית של אודיסון בארץ.

 

אם אתה מעוניין במערכת הייאנד בסטנדרטים האלה אתה מוזמן לקרוא את השרשור שלי בנושא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=242629&highlight=italian+monster

 

 

במידה ותרצה פרטים/עזרה/השמעה נוספת אתה מוזמן לפנות אלי

 

ליאון

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

פורסם

חיים אל תדאג לישראל,הוא לא מתווכח.

הוא פשוט נתן את דעתו על הסט כמו שהוא יודע.

 

 

גמר חתימה טובה לכולם.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...