Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בשעה טובה ומוצלחת הורדתי את הממיר הקטליטי.

במקומו פשוט שמו צינור שממשיך לדוד. עבודה של 20 דקות ו-200 שקל...

שאלה:האם אחרי הורדת הממיר יש לעשות כיוון מסוים או שאין שום צורך בשינויים?

האם כתוצאה מהורדת ממיר קטליטי יתכנו פיצוצים מהאגזוז? BACK FIRE??

תודה.

:evil:

:evil:

:evil:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

מזל טוב!

ביצעת את אחד מהשיפורים עם יחס עלות לסוסים הגבוה שיש.

שלא נדבר על הפשטות בביצוע...

ולשאלותיך, ברמה העקרונית, לאחר הורדת ממיר בלבד: לא, לא, ולא. :)

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

back fire נוצר כאשר לבוכנות נכנס יותר מידי דלק יחסית לכמות האוויר ואז הדלק נשרף באגזוז במקום בבוכנות ...

אז אין לך מה לדאוג בכלל ...

פורסם

אהמ...

 

קודם כל,כן.

 

יש לבצע שינויים. דבר שני - כן ייתכנו בקפיירים.

 

1השינוי פשוט להפליא - איפוס מחשב הזרקה. נתק את מצבר הרכב לחלוטין למשך שעה. הפרמטרים של לחץ נגדי וכמות דלק דרך המאפ סנסור יימחקו וייקראו מחדש ע"י הלמדה שלך (החיישן שלפני הממיר).

 

 

2 עקב העליה בווליום הפליטה אשר עוברת על פני הלמדה, יתאים מחשב הרכב את כמות הדלק, כלומר - יותר פליטה, יותר דלק (ויותר כוח).

כתוצאה מכך עלולים להיווצר בקפיירים. בעיקר במעבר בין ראשון לשני ושני לשלישי.

 

אל תיתן לזה להדאיג אותך. זה שום דבר.

 

 

 

אני מבקש- מי שלא בטוח במתן תשובה - שלא ייתן אותה! מתן תשובות שגויות עשוי לפגוע במכאניקה של הרכב המדובר . כאן זה רק בקפיירים, אבל על פי התשובות שניתנו כאן הבן אדם היה נוסע עכשיו חודשים עם מחשב מכוייל לרמת למדה ולחץ נגדי שמתאימה לרכב עם ממיר - ולא מבין למה אין כוח...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

כמה כ"ס לפי מיטב ידיעתך זה מוסיף?

אני אישית מרגיש טיפה הבדל בהילוך ראשון ושני.

ובקשר ל-BACK FIRE באיזה סל"ד הפיצוץ בדר"כ נוצר...ולמה נוצר מצב של יותר מידי דלק? ואיך מטפלים בזה?

כיוון לחץ דלק?

כיוון מנוע?

תודה

:evil:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

תוספת משוערת 1עד 2 כ"ס.

איך נוצר בקפייר? כשדלק בלתי שרוף נפלט דרך שסתומי הפליטה אל מע' הפליטה והחוצה אל האטמוספרה.

למה? תזמון הצתה לקוי ועודף דלק.

איך מכוונים? דרך הצ'יפ.

בשביל מה? לא יודע. לעולם לא תשיג רמת דיוק כל-כך טובה שתשרוף כל מולקולת דלק.

תהנה בינתיים מהאפקטים.

 

הסבירות הכי גבוהה היא בין שני לשלישי וראשון שני. 7400 סל"ד על המנתק. שם האוטו נותן הכי הרבה דלק. לחיצת המצמד וההרפייה מהגאז לצורך הע' הילוך משאירים עדיין המון (עאלק...) דלק במערכת שלפעמים יוצא מהאגזוז.

 

פעם נסעתי על מזרקים בקוטר ג'ורה של אלפא 164 (כנראה שוב פעם בקרוב) ותשאל את זרזיר איך כמעט הצתתי את הרגליים שלו כשהוא עמד מאחורי האוטו... :)

 

אם יש לך מע' פליטה מקורית ,מחשב הזרקה מקורי וללא כל שיפורים משמעותיים, הבקפיירים שתפיק כמעט ולא יהיו מורגשים,אם בכלל.

אל תיתן לשטויות כאלה להטריד אותך. מה זה בכלל משנה לך?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני אצל חברתי...לצערי חוברת "רב בריח" של מערכת הניתוק שהרכבתי בבית

לכן כרגע אני לא יכול לנתק את המצבר משום שאחר כך אני לא אוכל להניע את האוטו...(אני צריך את הקוד המקורי) אז בגגל שאני כזה חורני אני לא יכול לחכות למחר לכן אני נוסע עכשיו הבייתה לקחת את החוברת...70 ק"מ מיותרים...רבאק

 

בקשר למה זה מעניין אותי?

אני מרגיש ברכב כל שינוי קל לכן שאלתי..הרגשתי פיצוצון ממש עדין כשפתחתי ברמזור לבדוק אם יש שינוי לאחר שהורדתי את הממיר...אז שאלתי ..ואכן צדקתי

לשמחתי....

אגב כבר אמרתי לך שיש לי דוד של OMP.....

אתה מתכוון למערכת פליטה מלאה לא מקורית?

כי אצלי הכל מקורי חוץ מהדוד (וואסח רעש) שלא אני שמתי....אלא קודמי!!

 

אגב תומר....תודה על ההסברים...אתה השפיץ של הנעל :lol:

כל כך הרבה ידע....TEACH ME MASTER

:wink:

:evil:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

תומר,

בקפיירים מהורדת ממיר?

ממתי?

פעם ראשונה שאני שומע על זה.

וחוץ מזה אתה קורה לאיפוס מחשב "שינוי שחובה לבצע"?

אוקיי זה מבורך, נכון!

אבל מכאן ועד לדבר על נזק למנוע הדרך ארוכה.

בשביל שמחשב ידע לשנות את הפרמטרים שלו צריך הרבה יותר מאיפוס מחשב.

צריך ליסוע עם הרכב לפחות כמה ימים, זה הזמן שלוקח לו לאפיין את עצמו מחדש לנתונים החדשים שהשתנו.

חוץ מזה לפי דעתי התוספת סוסים שציינת אינה נכונה ופאסימית.

אני לא טוען ל50 סוסים מהורדת ממיר אבל ל5 סוסים אני דווקא כן טוען, שזה פי כמה מהנתון שאתה ציינת...

אם אתה חושב שאני טועה, לך דבר עם חמתי.

אה! וגם עם קומבני, כל הנ"ל זה מידע ממנו.

:roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

לפי אתרים של VTR וראלי אנשים מדוחים על שיפור של כ-3 כ"ס בממוצע עם שלושת השיפורים הקלאסיים פילטר דיקאט ודוד.

הגיוני שברכבים המדוברים הממיר הוא צוואר הבקבוק של המערכת אז מתוך ה-3 נגיד ש-2 נתן הדיקאט.

 

כמובן שממיר ישן וסתום שגרם לירידה של כ-3 כ"ס (לא נשמע לי סביר אבל נגיד) יכול במצב זה להוסיף 5 כ"ס.

 

לסיכום קח מערכת פליטה של OMP שים בה ביס........

פורסם

מעניין,

דווקא אני קורא באותם האתרים דברים אחרים...

 

להלן ציטוט מאתר http://www.106rallye.co.uk:

 

"We tested a standard RALLYE first to see how it compares to the official Peugeot flywheel power figures of 103bhp @ 6200rpm and 97lbs/ft of torque at 3500rpm. The standard engine produced 95.6 bhp, which compares very accurately to the official figures when you add the transmission losses into the equation. From the results below it can be seen that a typical de-cat exhaust or an induction kit provides approx 3-5bhp extra."

 

ידוע שמהדוד לא מקבלים שום תוספת כוח.

 

עכשיו השאלה שנותרה היא מה נותן יותר כוח, פילטר או הורדת ממיר.

 

לדעתי הורדת הממיר! (ואצלי גם אין ממיר וגם יש פילטר ככה שזה ממש לא נובע משיקולים אישיים למיניהם... :roll: )

 

זהו.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

טוב, אז אני נדחף גם לפה..

האם ההשפעה של הוספת סוסים, בעקבות הורדת ממיר, היא בכל מכונית?

דבר שניניני, אם אני מחליט שאני רוצה להוריד את הממיר אצלי באלפא (הוא בטח כבר אטום..!), והיות וזה לא רכב חדש. יש סיכוי שיכשילו אותי בטסט בגלל CO?.

אם כן מתנפלים עלי בגלל ה-CO, מה אני נדרש לעשות??

 

Xודה!!, וגלעד, מזל טוב!!..

פורסם
מעניין,

דווקא אני קורא באותם האתרים דברים אחרים...

 

ידוע שמהדוד לא מקבלים שום תוספת כוח.

 

עכשיו השאלה שנותרה היא מה נותן יותר כוח, פילטר או הורדת ממיר.

 

לדעתי הורדת הממיר! (ואצלי גם אין ממיר וגם יש פילטר ככה שזה ממש לא נובע משיקולים אישיים למיניהם... :roll: )

 

זהו.

 

לגבי נושא "האתרים" אני ראיתי מספרים שונים באתרים שונים וע"פ רוב התרשמתי שהשיפור הוא כ-3 כ"ס אבל בסה"כ אין לנו ויכוח, גם לדעתי הורדת ממיר היא הגורם החשוב בין השלושה (כמו שכתבתי קודם)

פורסם
טוב, אז אני נדחף גם לפה..

האם ההשפעה של הוספת סוסים, בעקבות הורדת ממיר, היא בכל מכונית?

דבר שניניני, אם אני מחליט שאני רוצה להוריד את הממיר אצלי באלפא (הוא בטח כבר אטום..!), והיות וזה לא רכב חדש. יש סיכוי שיכשילו אותי בטסט בגלל CO?.

אם כן מתנפלים עלי בגלל ה-CO, מה אני נדרש לעשות??

 

Xודה!!, וגלעד, מזל טוב!!..

 

הממיר היחיד שעשוי להיות לך באלפא זה ממיר של "ערוצי זהב" או "תבל" :twisted:

 

לגבי ה-CO ,גש לקרבורטוריסט ,2 דקות עבודה.

פורסם

בקפיירים מהורדת ממיר?

ממתי?

:roll:

 

אף פעם לא חשבתי על זה באמת אבל....

 

השינויים ברכב שלי התבצעו ב 3 שלבים

1. שינוי תוכנה מנוע אצל פירלינג

2. החלפת דוד אחורי ווסת דלק ופליטר פתוח

3. הורדת ממיר

 

בשלב 1-2 בוצע איפוס המחשב ולא היו בק פיירים אבל אחרי שלב 3 שבוצע אצל אגזוזן מבלי לאפס את מחשב הרכב ירה בק פיירים חופשי, לאחר מספר ימים זה עבר.

 

עד היום לא חשבתי שזאת הסיבה, עכשיו אני מבין

 

דווקא היה כייף שאנשים עצרו ואמרו לי שיוצא לי אש מהאגזוז :lol::lol::lol:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
טוב, אז אני נדחף גם לפה..

האם ההשפעה של הוספת סוסים, בעקבות הורדת ממיר, היא בכל מכונית?

דבר שניניני, אם אני מחליט שאני רוצה להוריד את הממיר אצלי באלפא (הוא בטח כבר אטום..!), והיות וזה לא רכב חדש. יש סיכוי שיכשילו אותי בטסט בגלל CO?.

אם כן מתנפלים עלי בגלל ה-CO, מה אני נדרש לעשות??

 

Xודה!!, וגלעד, מזל טוב!!..

 

הממיר היחיד שעשוי להיות לך באלפא זה ממיר של "ערוצי זהב" או "תבל" :twisted:

 

לגבי ה-CO ,גש לקרבורטוריסט ,2 דקות עבודה.

:roflmao:

אתה רציני? אין ממיר באלפא?? חח...

בקשר לקרב'יסט, הוא יסדר את זה ע"י כיוון??

×
×
  • תוכן חדש...