Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בהתלבטות בין ג'ימני ויטרה ופאג'רו


shmulik17
שימו לב! השרשור הזה בן 5352 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

 

בחיפושי אחר רכב כבישטח ראשון, הצטמצם החיפוש לשלושה הנ"ל.

 

לפי הקריטריונים הבאים, אנא עזרו לי להחליט:

 

אני גדול מימדים: 2 מטר על 100 ק"ג, האם הג'ימני יהיה מספיק?

ביטוח נהג חדש: הזול מביניהם

אמינות וחלקים זולים

 

תודב רבה לעוזרים  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקציב?

אתה מתכוון לרדת לשטח קל? בינוני? קשה? נוהג לפצלח את הרכב על כל הר קירח בכל הזדמנות?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב הוא עד 45K ,

 

דרגת הקושי היא בינונית קשה ,

 

ד"א, אני מתכוון לג'ימני 99' ויטארה 97' ו פאג'רו 96 +\-,

 

כאשר ישנה עדיפות לאוטומט בסוזוקים,

 

שמוליק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשני הסוזוקים אין נעילת דיפרנציאל מקורית והם דורשים מעט שיפורים כדי לטפס מעלות בעבירות קשה. לא משהו יקר, לא משהו שהיה מונע ממני לרכוש אחד כזה, אבל קח את זה בחשבון.

 

הג'ימיני באמת קצת קטן וצפוף, לא רק לנהג אלא לכולם. אני לא חושב שתיהיה לך בעיה להכנס למושב הנהג אבל אני גם ממש לא בטוח שזה יהיה נוח במיוחד. בכל מקרה בטוח תעשה נסיעת מבחן קצרה על הג'ימיני המיועד ומהר מאוד תדע לבד כמה זה גרוע.

 

בכל מקרה הג'ימיני והויטארה זולים יותר לאחזקה מהפג'ארו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

מאוד רצוי משופר" מכיוון שאלו לא שיפורים ש"הורסים "אלא רק מועלים לרכב בולמים והגבהה =נוחות וגובה יתרון בשטח.נעילה =פחות מאמץ ושבירה של מכלולי הרכב(בגימיני צריך להתרגל לנעילה בעיקר בגז בסיבובים אבל שווה את זה מנסיון)....

mosconi & gladen audio

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפורים זה באמת נחמד, כל עוד הם לטעמך.

נעילה אחורית בג'ימיני זה טוב ונחמד למי שרוצה לקחת אותו לטיולי עבירות, אבל לא ממש טוב למי שצריך רכב עירוני לאישה, שתחייה.

כמובן ששיפורי שטח הם רמז בעובי של פיל ליחס שקיבל הרכב בעברו, וזה אומר שברכב משופר צריך לבדוק היטב נזקי שטח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב עם עבירות בינונית קשה זה חד וחלק רכב עם נעילה אחורית נשלטת,

 

קיים בפג'רו, לא קיים בג'ימיני,

 

בד"כ מרכיבים בג'ימיני נעילה אחורית אוטומטית, היא זולה - 1500-2000 ש"ח, אבל מעצבנת, ובוודאי שאני לא הייתי מרכיב אותה ברכב בסכום של מעל 40,000 שקל, יגידו לך שלומדים לחיות עם הרעשים שלה ועם ההתנהגות שלה. אבל זה לא זה, זה פיתרון זול שגם לא מתאים לנשים טיפוסיות.

 

נעילה נשלטת כבר עולה פי 2-3, והיא בהתנהגות זהה לנעילה בפג'רו.

 

מבחינת מרווח, גם הפג'רו לוקחת,

 

שאר התשובות קיבלת,

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5352 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...