Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, עוד שבועיים אני טס לארה"ב ועל הדרך אני רוצה להביא לי מישם מונובלוק נחמד שיתאים להגברת סאב רוקפורד P2 (250 RMS שני סלילים של 4 אום)

 

והאפשרויות שלי הם:

 

MRP-M500 Alpine

 

http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=8699358&type=product&id=1202649210874

 

רוקפורד R500-1

 

http://www.ultimateelectronics.com/product.php?id=ROKR500-1

 

או - רוקפורד P300-1

 

http://www.ultimateelectronics.com/product.php?id=ROKP300-1

 

 

מה הייתם ממליצים לי לקנות שיוצא מהסאב את הכי טוב שלו ועדיין לא ישרוף/ יהרוס אותו? אם אפשר גם להסביר לי למה אתם ממליצים לי על דגם מסויים זה אפילו יותר טוב.

 

תודה!

פורסם

אם תהיה עדין וזהיר עם הגיין, אתה לא תשרוף את הסאב.

אני ממליץ בטווח המחירים של 250$ על פיניקס גולד קסנון 600.1 או ארק אודיוFD600.1.

מגברים איכותיים שיאפשרו לך גם שדרוג עתידי וגם ורסטיליות גדולה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

זה כבר מתחיל להציק , עם כל הכבוד סרול לאן אתה נסחף? הוא רוצה 250 RMS אתה מציע מגברים שלא יביישו L7? לא ריאלי ההצעה שלך.

היה לי את הP3001 , אחלה מגבר מומלץ גם אני חושב הכי זול מבניהם .

תהליכי שיפוצים

פורסם

מה מתחיל להציק ?

זה נכנס לו בתקציב אז למה לקבל משהו פחות טוב ?

אתה קורא את מה שאתה כותב בכלל ???

למה לו לקנות מגבר פחות טוב באותו כסף ?

אתה היית קונה ב- 400 שקל מורל פולס אם היית יכול לקנות באותו סכום ומצב את המורל דוטק למשל ?

אתה יודע איזה הבדל יש בין ארק אודיו לרוקפורד שהמלצת עליו ? למה סתם לכתוב?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ה P3001 הוא מונובלוק עלוב .

 

במחירים של ארה"ב אתה יכול להתפרע על דברים שאין פה , ה XENON 600.1 הוא מונובלוק אכזרי במיוחד ושווה כל שקל .

לא לקח את התרופות שלו.

×
×
  • תוכן חדש...