Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני חודשיים לגאסי 1600 DL 1993 (נכון עגלה שאוכלת דלק- זה מה יש) במצב

שמור מאוד - אוטומטית ומאובזרת.

 

מכיוון שהלוח מחוונים של דגם ה-DL מאוד משעמם ופשוט למדי ( אני חייב שעון טורים)

חשבתי לשדרג את הלוח מחוונים לדגם ה-GL שמגיע בילד אין עם שעון טורים.

 

האם יש אופציה אפשרית לבצע החלפה שכזאת בהסתמך על שהשעון טורים מחובר חשמלית

ולא מכנית , ולחבר את כל הקונקטורים של שעוני הדלק , חום ,נוריות וכו' למקומם.

 

האם יש מצב לביצוע ?

פורסם

יש מצב לביצוע ויש גם כאלו שביצעו זאת, לדוגמה ג'רמי הוסיף שעון טורים ב-309 גרפיק שבמקור הוא לא קיים.

 

שעון טורים בלגאסי אוטומטית הוא בפירוש לא MUST, חבל על ההשקעה והיא בהחלט לא קטנה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
קניתי לפני חודשיים לגאסי 1600 DL 1993 (נכון עגלה שאוכלת דלק- זה מה יש) במצב

שמור מאוד - אוטומטית ומאובזרת.

 

מכיוון שהלוח מחוונים של דגם ה-DL מאוד משעמם ופשוט למדי ( אני חייב שעון טורים)

חשבתי לשדרג את הלוח מחוונים לדגם ה-GL שמגיע בילד אין עם שעון טורים.

 

האם יש אופציה אפשרית לבצע החלפה שכזאת בהסתמך על שהשעון טורים מחובר חשמלית

ולא מכנית , ולחבר את כל הקונקטורים של שעוני הדלק , חום ,נוריות וכו' למקומם.

 

האם יש מצב לביצוע ?

 

יש לי לוח שעונים קומפלט של אימפרזה ללא שימוש, עוזר לך ?

 

ולדוד: ההשקעה לא גדולה ב-כ-ל-ל (לוח שעונים קומפלט לאוטו הזה מפירוק עולה 300 שח, עם כל השעונים בפנים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה איציק על ההצעה המפתה

 

אולם רק פטיש קל ואיזמל קטן יצליחו להתאים לוח מחוונים של אימפרזה לדש-בורד

של לגאסי.

 

אם בסביביתך הקרובה ישנו כזה ללגאסי (רק GL) אשמח לשמוע.

 

אורן.

פורסם

ב-www.maagar.co.il הנ"ל עולה 660 ש"ח בלבד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תודה איציק על ההצעה המפתה

 

אולם רק פטיש קל ואיזמל קטן יצליחו להתאים לוח מחוונים של אימפרזה לדש-בורד

של לגאסי.

 

אם בסביביתך הקרובה ישנו כזה ללגאסי (רק GL) אשמח לשמוע.

 

אורן.

 

אז זהו - שיכול להיות שאולי רק השעון טורים יתאים (הוא מתפרק מאחור ע"י 3 ברגים - שהם למעשה גם החיבור החשמלי שלו).

 

היתה לי בעבר לגאסי DL - אבל היא היתה מודל 93 עם מנוע 1800 (בדגם הזה כבר בא הלוח שעונים של ה GL - יש מד טורים וחיווי ל 4 הילוכים אוטומטיים 1-2-3-D).

לא זכור לי אם השעון טורים הוא זהה - אבל אם בכיף שלך לפרק - אני יכול לצלם לך את התמונה של השעון טורים מפורק ואולי זה יתן לך אינדיקציה).

 

ב-www.maagar.co.il הנ"ל עולה 660 ש"ח בלבד.

אשכנזים הולכים ישר למאגר :wink: אחרים פשוט הולכים למכון ספידומטרים (להם מלאי חלפים עצום) וקונים בפחות מחצי מחיר 8)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יכול להיות שבאמת אשכנזים הולכים למאגר - אוסיף ואומר שגם פראיירים.

 

טרם הספקתי להתעמק בחיפושים אחר לוח מחוונים כזה , ואני בטוח שכמה טלפונים , וחצי יום שישי למטרה זו, יביאוני להעמיד לוח שעונים כזה.

התקציב הוא עד 300 ש"ח.

 

איציק : לגבי הצעתך השניה - נראה לי הרפתקאה לא קטנה לעשות שעטנז בין שעון טורים

של אימפרזה ללוח מחוונים לגאסי DL

 

אגב - לא חשבתי על העניין שבו אני קונה לוח מחוונים עם קילומטראז שונה ממה שביצע

הרכב עד כה?

 

האם זאת לא עבירה?

פורסם

אגב - לא חשבתי על העניין שבו אני קונה לוח מחוונים עם קילומטראז שונה ממה שביצע

הרכב עד כה?

 

האם זאת לא עבירה?

 

לא, זו לא עבירה להחליף לוח שעונים.

עבירה תהיה אם ובמידה תרצה למכור את הרכב ולא תעדכן את הקונה בשינוי שבצעת.

ד"א ישנה כמובן האפשרות לשנות את מד המרחק כך שיתאים למצב הנוכחי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

 

אגב - לא חשבתי על העניין שבו אני קונה לוח מחוונים עם קילומטראז שונה ממה שביצע

הרכב עד כה?

 

האם זאת לא עבירה?

 

מי אמר שמשאירים את השעון ה"חדש" בלוח ?

מפרקים את הספידומטר ה"ישן" ומעבירים ללוח ה"חדש" - סיפור של 2 ברגים / דקה עבודה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...