Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני בכלל כותב כאן בתחום האודיו אבל אני קורא הרבה בפורום של שיפורי מנוע.

 

כרגע יש לי טויוטה קורולה 96 GLI רגילה ומשעממת ואוטומטית, יש גם רכב ליסינג אבל זה כבר הסיפור על האיש מהכפר הירוק.

 

אני שוקל שנה הבאה להחליף את הרכב (טסט הקרוב במרץ) ואני מחפש רכב קטן ואמין וזול - יונדאי גטס נופלת היטב למשבצת.

 

אני רוצה לקנות רכב ידני 1.4 או 1.6 (אם יש) עד שנתון 2006 ושוקל ברצינות להפוך את הרכב למעניין יותר.

 

אני יודע שזה נשמע כמו בדיחה - אבל זו תופעה מאוד מוכרת בהרבה ארצות ואפשר למצוא גטסים מהממות ביוטיוב בשביל להבין על מה אני מדבר.

 

------- לנושא הטכני ------

 

אפשר למצוא באיביי המון רכיבים לרכב הזה למשל בנושא של שיפורי בודי, פנסים אפטר מרקט, טמבונים אפטר מרקט וכו' וכו'

 

אבל אפשר גם למצוא באיביי שבלול ייעודי ליונדאי גטס במחירים סבירים.

 

 

- השאלה שלי היא מה אני צריך בשביל לעשות שיפור שכזה ועל איזה תקציב מדובר - למיטב ידיעתי החלקים הבאים הם הנדרשים - אשמח אם תוכלו לציין מה חובה ומה לא:

 

1. טורבינה (שבלול).

2. צי'פ לניהול מנוע.

3. אינטרקולר כולל כל הצינורות הנלווים.

4. פילטר אוויר פתוח.

5. מוטות ייצוב לתא מנוע.

6. מתאם קוויק שיפט.

7. אגזוז לחץ כולל חיישנים מתאימים.

8. סעפת יניקה\פליטה.

 

מה מהדברים שציינתי חובה?

מה העלות המשוערת?

 

--- אילוצים ----

 

לא מוותר על מדחס המזגן, הרכב צריך להיות חוקי לכביש ולמעבר טסטים.

 

תודה :-P

 

נ.ב - יש חלופות שפויות יותר בשנתונים האלו? כמו למשל פיאט פונטו HGT, סיאט איביזה, פיג'ו ראלי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התנהלתי במשך כשבוע עם גטס ידנית מהשכרה.

ע"פ האינבנטר שרשמת אתה מדבר על מה שמכונה בפורום- קוד 20K, המלצתי החמה- רד מהעניין, הגטס הינה פחית מקרטעת מוכת כלבת.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
הרכב צריך להיות חוקי לכביש ולמעבר טסטים.

 

רכב שלא הגיע מוגדש במקור לא יהיה חוקי לכביש ולמעבר תקין של טסטים.

 

לא שזה מה שצריך למנוע ממך "ללכת על זה", אבל אם אלו האילוצים - בחר לך רכב אחר, או תסתפק בקיים.

 

מעבר לזה, אני בספק עד כמה המנוע של הגטס יחזיק גדישה לאורך זמן, אבל זה משהו שבטוח מכירים יותר בחו"ל.

 

יש מנועים שידוע שמחזיקים גדישות ללא שום בעייה, הגטס מעולם לא אוזכרה כנמנית על רשימת אותם מנועים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

:-D

 

אם כך אשאר עם הקורולה החמודה והמשעממת שלי :-P

 

אולי אעשה לה כמה נגיעות של קוסמטיקה (פנסים, ג'אנטים שלוש כבות חדשות של צבע וריפוד) ופשוט אומר תודה וזהו.

 

אם לעבור מטויוטה למשהו כמו גטס - לפחות שיהיה משעשע...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

או אולי משהו באמצע ??

 

איזו גולף GTI 2002 ?? גם נותנת בראש אם משקיעים בה קצת.., גם יש קיטים כמו זבל.. יש לה שם ועדת מעריצים עולמית

גם אמינה יחסית ותעבור טסט עם כל שיפור (הבוחנים כבר ראו הכלללל ב GTI..:-))

 

וגם, בונוס לאודיופיל החובב - היא אקוסטית להחריד !!! איכות בנייה..

 

בקיצור, למה ללכת רחוק כשהכל כל כך קרוב.

...CASKA for life

פורסם

אה.. לא

 

לי דווקא יש היכרות רעה עם כל דור 4 של גולף מכל מיני מקומות וגורמים.

 

אני אשאר לבינתיים עם מה שיש לי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ממליץ לך מאוד להישאר עם מה שיש לך - ולרדת מעניין של לשפר גטס.

לא נוחה, ביצועים סבירים בידני, ועוד משהו - לעולם לא הייתי נוהג בגטס עם שבלול, בכל מקרה האחיזה גרועה (בו נגיד שב130 כבר צריך דביל גמור בשביל להבין שקצב ההתנדנדות הולך וגובר, אין בכלל תחושת ביטחון ברכב) ההגה ממש לא מזמין, ובקיצור - זה לא הרכב, לדעתי בכל אופן.

 

 

 

משה

פורסם

או קיי - כנות זה טוב.

 

GTI לא מתאימה לי גם משיקולי אחזקה, רכישה של רכב זו רק ההתחלה, אחרי זה צריך גם לתחזק אותו.

 

זה לא הנפח שאני מחפש, זו לא רמת הרישוי שאני מחפש.

 

לגבי הגטס מובן.

 

מה לגבי רכבים אחרים כמו פונטו HGT או 106SX או XSI

 

השאלה שלי היא - איזה רכבים ידניים זולים יחסית ניתן לרכוש היום בשנתון שהוא בין 2003 ל2006 שמכילים מנוע שניתן לשפר במידת הרצון\צורך?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם המטרה היא קניית רכב בעל פוטנציאל שיפורי מנוע,

 

אפשר לקנות רכב בעל מנוע שידוע כאמין תחת גדישות (הונדה סיויק בשנתונים מסויימים, מיאטה, ב.מ.וו בחלק מהדגמים),

 

או לקנות רכב שמגיע מוגדש במקור (איביזה, ליאון T, ועוד) ואז אפשר לצ'פר אותו מאוד בקלות ובעלות נמוכה יחסית.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אם גולף GTI לא מתאימה לו משיקולי אחזקה,רכישה,נפח וקבוצת רישוי, איך איביזה או לאון מוגדשות יפתרו לו את הבעיה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא רוצה לעבור את ה1.8 ליטר

 

פאסאט 1.8T נשמעת לי מעניינת אבל אני יודע שקשה מאוד למצוא אחת ידנית.

 

מה לגבי רכבים כמו הHGT - נפחי מנוע, אמינות

 

אני ממש לא מחפש רכב להשתולל איתו אני גם לא הטיפוס, אבל שיהיה בעל נתון מיאוץ קצת יותר מהנורמה והגיר הידני זה פשוט בגלל שזה משהו שאני מתגעגע אליו, אחרת, באמת אין לי בשביל מה להתאמץ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאנוס, אתה ממש חייב לעצמך מנוע טורבו - אני אישית לא מאמין שאוכל אי פעם לחזור אחורה. הזמינות, אוי הזמינות..

 

ועם הבונוס של רכב גרמני חזק, אטום יחסית ובנוי כהלכה.

...CASKA for life

פורסם

אני לא ממש חייב לעצמי רכב טורבו.

 

מצטער לאמר לך את זה אבל אני נמצא פה ושם בארה"ב ויוצא לי לנהוג על רכבים כמו אינפיניטי G35X ופונטיאק G5 או G8 (כן הדגם הספורטיבי) ניסאן מקסימה, אודי A6 4.2 ליטר, פורשה 911 משופרת, לקסוס 450...

 

ודווקא מכל הרכבים האלה הכי אהבתי את האינפיניטי בכלל בגלל הנוחות ואת הG5

 

כמו שאמרתי אני לא טיפוס של השתוללות, אני רק מחפש להאיץ ישר קצת יותר מהר וגיר ידני בשביל הכיף כי כל המכוניות שרשמתי למעלה למעט הפורשה של בן דוד שלי - אוטומטיות בעעך.

 

חשבתי כבר לפני כמה חודשים לשדרג לפאסאט אבל מה עשיתי בזה? נשארתי בגיר אוטומט.

 

יכול להיות שאני בסוף או אשאר עם הקורולה או שאשדרג לרכב ידני קטן וזריז באותה מידה רק בשביל הידני וזהו.

 

אני רק יכול לאמר לך שבין הG5 עם כל ה172 כוחות סוס שלה על מנוע 2.4 ליטר מגודש לבין הקורולה 2007 שיש לי מהליסינג - אני מוצא את הטויוטה נוחה יותר לנהיגה.

 

אל תשכח ששם אפשר לנסוע בהרבה מקומות גם 90 מייל בלי לפחד מקנס, בייחוד בRUSH HOUR אבל פה בארץ אני נוהג גג 120 ובשביל זה אני לא ממש זקוק לרכב עם נפח מנוע שיכול לסחוב 90 מייל בלי לסכן את עצמו.

 

אבל גיר ידני ונתון מיאוץ קצת יותר טוב מהסטנדרט יכול להיות מעניין - השאלה היא מה החלופות הזולות והאמינות שאני יכול למצוא אם בכלל...

 

אני אוסיף עוד משהו - לא מזמן חזרת מחופשה בכרתים - שכרתי שם טויוטה AYGO (האחות התאומה של פג'ו 106 החדשה - מנוע של טויוטה בבודי צרפתי) בנפח 1.0 ליטר, רכב קטנטן, ממש פצפון, לא נוח אחרי שעה של נסיעה, רועש ברגע שאתה עובר את ה100 אבל מאיץ למאה ממש יפה, בוקשי אוכל דלק ואם כל הפחנוע המקרטע הזה - אחד הרכבים שהכי נהניתי בהם מהנהיגה אי פעם - זה כמו לעשות קארטינג :-)

 

מה אני מנסה לאמר בזה? שאני מחפש את המנוע המגודש והגיר הידני בשביל לקבל קצת יותר ערך מוסף - בלי להסחף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז למה אתה לא שוקל להסב את הקורולה שלך לידני ?

עד כמה שאני יודע הנתון שלה היה טוב לזמנו, משהו כמו 110 (או 115? לא זוכר) כח סוס ומומנט די מכובד (לא זוכר מספרים), הרכב יהיה זריז יותר, מהיר יותר ומי יודע - אולי מהנה יותר :shock:

עלויות האחזקה (למעט ההסבה כמובן) אפילו ישתפרו לטובה (דבר שישתלם "לימים")

 

 

משה

×
×
  • תוכן חדש...