Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחירה חייבת ליהיות שלך , אתה בעל הממון , בעל "השגעון" (החיובי יש לציין כמו רובנו ),ולבסוף אתה זה שתחפש, תמצא, תייבא , תשפץ / או לא .

אבל המלצתי לך לבדוק זמינות חלפים ולבדוק מראש אתרים / חנויות ע"מ שלא "להתקע"עם רכב שקשה להשיג עבורו חלקים מקוריים , לקורבט מנסיון אני יודע כי ניתן להשיג כל דבר לפורד כנ"ל , קח זאת במסגרת השיקולים איזה רכב לבחור ו בהצלחה .

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

אווח מאיר, מאיר, מאיר...

לך עם הלב והשיגעון ידידי, יש, אין, חלקים, גירים, ממש לא משנה!

אם אתה נירדם בלילה עם קורבט בראש, חולם לפנות בוקר קורבט, ומתעורר שטוף זיעה קורבט,

אז לך על זה, אדום, צהוב, כסף, העיקר סטינגריי!

 

הכי חשוב מבית טוב, בדוק אפשרות לנהיגה פה בארץ על האוטומטית והידניית תיראה מה מתאים לך

וצא להגשים חלומות.

 

כשהיא תהייה בחנייה כלום כבר לא ישנה!

 

רק תיזכור מי שיכנע אותך לקנות אותה, ומת לסיבוב....

 

בהצלחה ידידי מכל הלב - רן

 

 

563046.1974.Chevrolet.Corvette.Stingray.jpg

 

1970%20Chevrolet%20Corvette%20Stingray.jpg

 

 

 

1973-Chevrolet-Corvette-Stingray-lg.jpg

 

 

אבל.....אם אתה מביא כזו אתה מלך:

 

1967-chevrolet-corvette-stingray-convertible-179900-usd.jpg

 

 

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שלום.

 

למה לא להביא כבר משהוא חריג ומיוחד שנעלם מהנוף בישראל?

למשל ריימבלר ג'בלין או פורד גרנד-טורינו או קרייזלר אים מנוע היימי.

למה להבי רכב נדוש?

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תגיד!!!!

האשה גם מאשרת תקציב לרכב שכזה?

 

דומני שצ'רג'ר וכאלו זה סכומים לא מבוטלים שהאשה יכולה לרכוש בהם הרבה ווילונות....

ראיתי גם ב 400.000$ בארה"ב. אולי מי שקונה רכב מעל 250.000$ זכאי לפתור ממיסים.

 

שלום בית חשוב יותר אם כי חברי הטוב טוען שבמרוצת השנים ערך הרכבים דווקא עולה ואילו ערך ה.... (לא נפרט)

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

לפני כל הקישקושים שאנשים זורקים פה עם מספרים ושנים, מה התקציב??

אחרי זה תחליט איזה מכונית אתה רוצה, מכוניות מ73 והלאה בערך זה כבר לא מכוניות שרירים ואפילו לא קרוב לכך, יותר מכך... מכל המכוניות שהעלת שאתה רוצה אין מכונית שרירים אפילו אחת לפי ההגדרה.

לפני 73 יש הבדלי מחירים מאוד גדולים בין שנה לשנה לכל דגם שתבחר...

לפי כמה ממון תוכל לקבוע מה אפשר להביא, באיזה מצב ואיזה דגם.

צ'ארג'ר לא עולה כמו סטינגריי ולא כמו קודה או צ'אלנג'ר... הקאמרו מהשנים שהעלת תהייה הכי זולה אבל זאת בהחלט לא מכונית שרירים.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אכן, עדיין לא קיבלנו ממך אינדיקצית תקציב, חשוב ביותר.

 

שאלה נוספת ומכרעת, האם אתה רוצה רכב מקורי עם מספרים תואמים(matching numbers) או שתסכים להתפשר על CLONE?

 

מחירי מכוניות השרירים ברובם גבוהים מאד, למרות שהם היו כבר בפיק גבוה יותר. כך למשל, מחירי דגמי דודג' למיניהם מרקיעים שחקים - וקורונט סופר בי אף תעלה לך יותר מצ'ארג'ר. עם יד על הלב, האם זה מוצדק? לא ממש. מאידך, ישנם גם צ'ארג'רים לא יקרים(הדור הראשון, למשל - ובמידה פחותה גם השלישי).

 

ואם בקרייזלר עסקינן, אינך חייב את ההמי היקר. 383 עם 4BBL ייתן לך מספיק ביצועים לנפנף את רוב המכוניות שיתחרו בך ברמזור. 340 עם 4BBL גם הוא אופציה מצוינת על דארטים וברקודות - ואילו 318 הוא מנוע מצוין שמצפה שיכניסו בו מעט כושר.

 

לאחר שתענה, אשמח לתת לך כמה כיוונים פחות צפויים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני בעד קמארו... אולי נדוש- אבל עדיין, אני אוהב את הצורה שלו הרבה יותר, מאופציות האחרות, שהבאת, וגם לדעתי זה יהיה הכי זול מכולן. אבל- כמו שכבר אמרו כאן, לך עם הרצון האישי שלך, ועם התקציב שלך, כי כל השאר באמת לא חשוב- יש או אין חלקים, וכ"ד- את מכונאי, אתה תסתדר עם הכל, וגם אם צריך לחכות לחלק- אז מה, יש לך עוד רכבים לנסוע! לדעתי- הבעיה שיכולה להיות- אך ורק התקציבית...

 

מעבר לזה- בהצלחה!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...