Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 XS שנת 2001, מספר תקלות :(


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

לפני כחודשיים קניתי את הרכב , לאחר בדיקה נבדק ונמצאה נזילה מהגיר.

 

מפני שכדי לתקן אותה צריך לפרק את הגיר ... החלטתי על הדרך גם לעשות קלאץ'.

 

כשהגעתי למוסך הם החלו לטפל ברכב וכאשר פירקו את הגיר מצאו כי הנזילה היא של שמן ההגה כח ( וכן הייתי ביותר מ4 מוסכים כולל מוסך מורשה + מבדק וכולם ציינו שזאת נזילה מהגיר). בעבור הצינור של שמן ההגה הם דרשו 1200 ש"ח לפני עבודה :shock:

 

כמובן שלא הסכמתי והחלטתי להשיג את החלק בעצמי ביותר זול.

 

כאשר הרכב היה ביד הקודמת הוחלף לו אטם הראש. בזמן שהייתי במוסך הזה ביצעתי גם הידוק לאטם הראש כולל שטיפת שסתומים.

 

כשיאצתי מהמוסך .... לפתע לא עבר שעון הטמפרטורה של נוזל הקירור!! (אשכרה היה עדיף שלא תהיה סקאלה ושהוא כן יעבוד)

 

הם טוענים שהם לא קשורים לעניין וניסו כל היום לסדר זאת ללא הצלחה ( כולל החלפת יוניט) התקלה פשוט לא מסכימה להימחק מהמחשב.

 

מה דעתכם???? מה אפשר לעשות בנידון?

ואם אין מה לעשות איפה לתקן?

פורסם

זה שמכוני הבדיקה בחלקם הלא קטן הם כסת"חנים ולא מקצועיים בעליל-ידוע ומוכר.

המוסך נהג בחוסר מקצועיות משווע כאשר ישר החליט לפרק את הגיר בלי לבדוק, האם באמת הנזילה היא ממחזיר השמן או ממקום אחר.

לא מכיר את הרכב אבל צריך לבדוק, האם באמת היה צורך לפרק את הגיר בשביל להגיע לצינור הגה הכח התקול.

לגבי הסכום שחוייבת- אם זה כולל פירוק והרכבת גיר המחיר סביר רק על זה לוקחים 700-900 ש"ח עבודה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הסכום שחוייבתי היה 1000 שקלים על החלפת הקלאץ והידוק הראש

 

 

המחיר של הצינור הוא 1200 ש"ח לפני העבודה עליו

 

לא החלפתי את הצינור. ניראה לי ש1400 שקל לצינור חדש זה קצת יקר~ לא?

×
×
  • תוכן חדש...