Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אנשים חכמים ונשים גם,

 

בעבר פרסמתי השאלה ואיש/ה לא ענה. (התעלמתם ממני!).

 

בימים רביעי עד שישי טיפלתי ברכב טיפול ראשוני אחרי קנייה, הוחלפו ברכב:

 

מסנן שמן, דיסקית נחושת, שמן מנוע, מסנן אוויר, מי קירור, מצתית, משאבת הגה משופצת, נוזל הידראולי, מסנן דלק, פקק ר. מנוע, סט צלחות בלם, רפידות ותותב לתומך מנוע תחתון.

 

ולקח 5000 ש"ח. צדיק או גנב??

 

אוהד

 

והיום נוסעת עם גרר למוסך כי התחממה בדרך הביתה

 

סיטרואן קסניה 2000 סמ"ק ידנית משנת 1994

פורסם

לא צדיק ולא גנב, שניכם לא בסדר.

זכותו של בעל מלאכה לדרוש כל מחיר עבור עבודתו וזכותך להסכים או לא. זה שוק חופשי.

שניכם הייתם צריכים לתאם מראש עלות משוערת של הטיפול ואם זה לא היה ניראה לך הייתה צריך לשאול במקומות אחרים.

אתה טעית בזה שנתת לו יד חופשית להחליט מה לעשות ומה יהיה המחיר ולא תאמת מראש.

גם אם אינך מבין ברכב זכותך וחובתך לדרוש מבעל המוסך עלות משוערת של הטיפול ולהודיע לו שבמידה וצפויה חריגה עליו לבקש את הסכמתך. ובמקביל לברר עלויות גם במוסכים אחרים.

הוא לא היה בסדר שלא יידע אותך מראש או במהלך הטיפול על עלות הטיפול ולא ביקש את הסכמתך מראש.

 

לאחר שנדע ממה התחמם הרכב נוכל לדעת לך אם זה רלוונטי לטיפול הנ"ל או לא.

פורסם

שלום שלום,

 

מצרף חשבונית.

האוטו התחמם כתוצאה מטרמוסטט סתום. לקח לי 108 ש"ח על חדש ועבודה עוד 142.

ועוד אמר שצריך לנקות רדיאטור. איפה מנקה בחיפה בזול??

מה דעתכם??

אוהד

 

נ.ב. ועכשיו המיזוג הפסיק לעבוד, לא יוצא אוויר מהוונטה ואני רגיש לחום

kabala.pdf

×
×
  • תוכן חדש...