Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז קראתי עכשיו את הנושא של הבחור עם הפג'ו שנתנו שמן מנוע 26-40 צבאי ,

גם אני בדעה שרכוש צבאי מקומו בצבא ועלתה לי שאלה בקשר לסוג השמן הזה ..

 

אם זכרוני אינו מטעה אותי בצבא משתמשים כמעט לכל סוגי הרכב בשמן זה, מנגמש ועד אופל אסטרה דיזל

ג'י אמ סי ספארי(אסטרו) ואפילו רכבים שכורים כמו יונדאי אקסנט/גטס.

ברור לי שלא עושים להם טיפולים עם השמן הנ"ל אבל בהחלט משלימים חוסרים גם ברכבים "לבנים"

 

השאלה שלי היא כזו ...

מה הנזק שנגרם לרכבים כמו: גטס, אקסנט, פורד מונדאו, VW פסאט וטויטה קאמרי

שבוודאות לגמים לא מעט מהשמן הלא איכותי הזה ובסופו של דבר חוזרים לחברת הליסינג/השכרה ?

אני מבין שזה נעשה מתמימות של חיילים שלא בדיוק מבינים מה הם עושים אבל בכל זאת ..

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

לא יודע לגבי 26-40 ספציפי אבל מהמידע שיש בפורום,שימוש בשמן לא איכותי/לא מתאים יגרום לאורך זמן לנזק למנוע.

הנזק הוא בגלל הצטברות בוצה ופיח בשסתומים,ולסתימת מעברי השמן מה שעלול להוביל להחלפת מנוע בדיוק כמו שקרה בטויוטה קורולה 2003-4.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
בצה"ל רוב השמנים איכותיים הם אני משוכנע שלא נגרם שום נזק.

 

אז מה אם הם איכותיים אבל צמיגות 26-40 לא מתאימה ליונדאי גטס ועוד שאר הרכבים.

פורסם

ניתן כן .. אבל שרכב חוזר לחברת השכרה או ליסינג לא בדיוק מספרים לחברה שחצי מהשמן מנוע הוא רגיל 15-40 או 10-40 וחצי הוא 26-40 ..

ולשאלה שלי היא מה הנזק שניגרם למנוע ?

הרי אתה לא הייתה ממלא ברכב שלך 26-40 במקרה של חוסר (ליטר או חצי) נכון ?

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

זה לא 26-40 זה 15W-40 (לפי דיון קודם בפורום)

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

×
×
  • תוכן חדש...