Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו זוג +2 ילדים קטנים

עד עכשיו היה ברשותנו דייהטסו סיריון 2005

נהנינו ממנו מאוד -

מכונית קטנה וזריזה ומרווחת בגובה (בנזוגי 1.87 מ')

היא נוסעת כל יום בערך 40 קמ כשכחצי מהם בפקקים

בערך פעם בחודש נסיעה ארוכה של 200 קמ

 

הגיע הזמן להחליף אוטו בליסינג ואנחנו גם חושבים על הרחבת המשפחה בשנים הקרובות

 

האפשרויות הן כדלהלן:

 

מאזדה 3 החדשה

טויוטה קורולה גיר רובוטי

מיצובישי לאנסר החדשה

יונדאי i30

ניסאן טידה

פורד פוקוס סטיישן

 

הדרישות שלנו:

מרווחת לגובה (עדיף מושב גבוה יחסית מעל פני הכביש)

מקום ל-3 כיסאות בטיחות מאחור

עומדת בדרישות בטיחות

נשמח אם תהיה יחסית זריזה ונוחה לנהיגה ולחניה

אנחנו אוהבים לנהוג במהירויות גבוהות יחסית כשהכבישים פנויים...

 

נשמח מאוד לקבל המלצות ממביני דבר

 

תודה מראש

פורסם
אנחנו זוג +2 ילדים קטנים

 

הגיע הזמן להחליף אוטו בליסינג ואנחנו גם חושבים על הרחבת המשפחה בשנים הקרובות

 

הדרישות שלנו:

מרווחת לגובה (עדיף מושב גבוה יחסית מעל פני הכביש)

מקום ל-3 כיסאות בטיחות מאחור

עומדת בדרישות בטיחות

 

פורד פוקוס סטיישן, ללא ספק , תהיה אופציה עדיפה לדרישות הנ"ל.

תחשבו , אולי בעתיד הקרוב תצטרכו גם להכניס עגלת תינוק+תיקים לבגאז' .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הייתי מתלבט בין הפוקוס סטיישן שתהיה עדיפה בתא המטען אך נחותה בביצועים לבין הקורולה עם גיר אוטומט (יש רכב כזה בליסינג, תבקש הצעה מחברת הליסינג שלך, יש סיכוי שתאלץ לחכות מעט בגלל שיש לרכב כרגע דרישה מאוד גבוהה בליסינג).

אופציות נוספות שהייתי שוקל שלא נמצאות ברשימה: יונדאי מטריקס ורנו מגאן.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קורולה אוטומטית נמצאת בקבוצה 3.

ממה שהבנתי, אפשרויות בחירה הן רק מקבוצת 2.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש גם בקבוצה 2 אבל רק בליסינג (זו שנמכרת באולמות תצוגה היא קבוצה 3), יש לי אחת בחניה אם אתה רוצה לבוא לבדוק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מאזדה 3 לא מאוד מרווחת, במיוחד מאחור.

קורולה רובוטית לא מומלצת בגלל הגיר.

לאנסר החדשה מאוד מרווחת ובטוחה ועשויה להתאים.

i30 מגיעה במרכב האצ'בק ותא המטען עשוי להיות בעייה עבור עגלות וציוד לילדים קטנים.

טידה מרווחת מאוד במימד הגובה אבל לא במימד הרוחב - אולי תהיה בעייה לשלושה מושבי בטיחות מאחור.

פוקוס סטיישן נעימה, מרווחת ובעלת מקום רב בתא המטען ובמושב האחורי, הבעיה היא שלמיטב זכרוני אין איזופיקס למושבי בטיחות - צריך לבדוק. בנוסף היא קצת איטית מדי.

 

אני חושב שבין האפשרויות הלאנסר והפוקוס הכי מתאימות, כאשר צריך לבדוק תאימות איזופיקס ומקום לשלושה מושבי בטיחות מאחור בשתיהן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה לכולם על התגובות

 

כרגע אלו המכוניות שנמצאות במלאי

 

אם נחכה עד נובמבר אולי התנאים ישתנו אבל אולי גם לרעתנו

 

ולעניין:

 

בפוקוס יצא לי לנהוג והיא איטית מאוד. הסטיישן בכלל בעייתי כי אני רוצה לחנות בקלות כל יום

ואם עד עכשיו הסתדרנו עם שני ילדים + עגלות ומטען רב פעם ב.. אז תא המטען הוא לא מה שישבור אותי. אני דווקא חובבת 5 דלתות

 

המאזדה 3 היא חדשה וזה בטוח

קורולה אוטומטית כרגע לא מוצעת

 

יצא לי לנהוג במאזדה 3 לא חדשה

בסה"כ היא נעימה לנהיגה

הפריע לנו שהיא נמוכה ולכן צריך להתכופף כדי להתיישב וכדי לחגור את הילדים. בעניין זה למשל הסיריון מצויינת - יושבים גבוה על הכביש ואנחנו אוהבים את זה

חוץ מזה באמת נראית מעט צפופה מאחור

 

אני אשמח לשמוע על מה שאני לא מכירה: טידה ויונדאי:

מרחב פנימי, נוחות נהיגה, זריזות, וגובה ובטיחות

 

ככל הנראה הקורולה נפסלת בגלל הגיר

פורסם

בהנחה שכל אחד מהרכבים הנ"ל יספק את צרכיכם במידה טובה (ודאי שיש הבדלים בין כל אחד מהרכבים, אך אם נהניתם מהסיריון אין סיבה שלא תיהנו מכל אחד מהם גם כן), אני ממליץ לשקול בחיוב את הסטיישן.

 

באופן אישי, לא הייתי חובב סטיישן עד שיצא לי לרכוש אחת במקרה (סובארו אאוטבק). יש לי שני ילדים קטנים ואין תחליף לנוחות של תא מטען גדול עם נפח הטענה עצום ונוח המייתר את הצורך "להנדס" את העגלות והמטען בתוך תא מטען סטנדרטי (וגם יכול לשמש כמשטח החתלה בנסיעות ארוכות...).



 

האמת היא שלאחר הניסיון שיש לי עם רכב סטיישן אני לא מבין את הנהירה של הישראלים לעבר הסדאן. זה פשוט הרבה פחות פרקטי (ולא בהכרח יותר יפה).

 

בהצלחה.

פורסם

היום בליסינג מקבלים מזדה 3 חדשה, אבל לא מהדגם החדש

היא אמורה להיות זמינה רק בעוד חודש וחצי

Tubes Rule

פורסם

שוב תודה על התגובות

 

ציינתי שמדובר בנובמבר כך שמדובר על מאזדה מהדגם החדש. אנחנו צריכים לשריין אותה עכשיו כדי שלא יהיה מחסור

 

לגבי הסטיישן, יש לי ניסיון מנהיגה של כמה שנים על סובארו אימפרזה סטיישן של ההורים שלי כשהיא הייתה חדשה.

היה מאוד כיף ונוח

אבל אני עדיין זוכרת סירבול קל בכל הנושא של חניה

החניה שלנו בבית די צרה וקטנה ובכלל אחרי שהתרגלנו ליכולת תמרון של הסיריון יהיה קשה להתרגל אפילו להאצ'בק

 

לגבי ההנאה מהסיריון: היה כיף בסה"כ לנהוג בה ולשבת בה

יש לי בעיה מבחינה בטיחותית

ובאוטו הבא היינו שמחים גם לטיפטיפה יותר פינוק מבחינת איכויות החומרים והנדסת אנוש של מרחב הנהיגה

 

מה היתרונות של הטידה? נשמח לשמוע

פורסם

אם הסתדרת עם סיריון נראה לי שI30 תהיה בדיוק השדרוג שאת מחפשת.

אולי תשאלו לגבי אחותה קיה סיד. יותר יפה לדעתי

פורסם
היום בליסינג מקבלים מזדה 3 חדשה, אבל לא מהדגם החדש

היא אמורה להיות זמינה רק בעוד חודש וחצי

 

נו, מגיע לעם הליסינג שידפקו אותו עוד קצת. רכב חדש שבדיוק הגיע לא נמכר כי יש מלאי מהדגם הישן, אז אותו דוחפים לליסינג ועם החדש- מחכים.

 

מה היתרונות של הטידה? נשמח לשמוע

 

הטידה לא ממש מפנקת מבפנים מבחינת איכות ואבזור, אבל היא נעימה ונוחה מספיק ומאוד מרווחת לארבעה. לחמישה פחות - בגלל מימד הרוחב הצר. מעבר לזה - היא מכוערת בטירוף, יש לה רק 4 כריות אוויר ובדגם הליסינג אין בקרת יציבות למיטב ידיעתי - כך שהבטיחות לא מרשימה ביחס למתחרות.

 

אם הפוקוס סטיישן לא מתאימה לכם, אני ממליץ לחזור ולבדוק את הלאנסר שעשויה להתאים יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אנחנו עברנו ברכב הליסינג שלנו ממאזדה 3 לפוקוס, די מאכזב.

הפוקוס אוטו טוב אבל איטי וכבד מה 3.

וס"הכ בנסיעות ארוכות ה 3 היתה טובה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...