Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וחבר כבר הרבה זמן מתכננים להשחיר את החלונות במושבים האחוריים.

היום קנינו נייר פילים באוטו דיפו,ומחר אנחנו מתכננים לעשות את הביצוע.

 

מישהו יכול להסביר את אופן ההדבקה ?

 

תודה.

פורסם

שלום רב

 

בכללי מומלץ להוציא את החלונות בשביל לקבל תוצאה טובה ואחידה יותר אך גם ללא להוציא אפשר

 

יש לגזור את הסרט הדבקה במידה של החלון כמעט

יש לנקות את החלון היטב מלכלוך

יש להפריד מהסרט הדבקה את הנילון השקוף לאט לאט תוך כידי שמישהו מושך אותו והאחר משפריץ ספריי חלונות על הסרט הדבקה וכמובן להשפריץ גם על החלון מעט.

לאחר מכן יש להדביק את הסרט הדבקה לחלון ובעזרת המגב שמצורף בערכה להתחיל להחליק את כול הנוזלים ובועות האוויר כלפי מטה ומעלה.

 

מומלץ לא לעשות את זה במקום שיש בו רוח כי זה יכול להדביק לסרט ליכלוך וחולות

 

 

בהצלחה :)

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

פורסם
שלום רב

 

בכללי מומלץ להוציא את החלונות בשביל לקבל תוצאה טובה ואחידה יותר אך גם ללא להוציא אפשר

 

יש לגזור את הסרט הדבקה במידה של החלון כמעט

יש לנקות את החלון היטב מלכלוך

יש להפריד מהסרט הדבקה את הנילון השקוף לאט לאט תוך כידי שמישהו מושך אותו והאחר משפריץ ספריי חלונות על הסרט הדבקה וכמובן להשפריץ גם על החלון מעט.

לאחר מכן יש להדביק את הסרט הדבקה לחלון ובעזרת המגב שמצורף בערכה להתחיל להחליק את כול הנוזלים ובועות האוויר כלפי מטה ומעלה.

 

מומלץ לא לעשות את זה במקום שיש בו רוח כי זה יכול להדביק לסרט ליכלוך וחולות

 

 

בהצלחה :)

 

 

תודה רבה...

מקווה שיצא טוב:wink:

פורסם

מותר להשחיר חלונות מאוחר עד 75%, כמובן לא את השמשה האחורית, אני ממליץ להשלים צורה עם ווילון מתאים.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...