Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם יש מק"ט מיוחד של אותו דבק 3M ? איפה ניתן להשיג ?

אני קניתי את הדבק בהום סנטר או אייס (כבר לא זוכר בדיוק). הוא מחזיק לי את סמל 730I של BMW על תא מיטען כבר כחצי שנה. בבומרים חדשים סמל מקורי מודבק עם חומר שניראה בדיוק אותו דבר.

מק"ט אין לי, אבל בערב אני יוכל לבדוק מה רשום על האריזה. שים לב, שאם אתה קונה, תקנה את השחור שרשום אליו שהוא מתאים לשימוש חיצוני (הוא גם מחזיק משקל גדול יותר וקצת יקר יותר) ולא את דבק דו צדדי לבן שהוא חלש יותר ומיועד לשימושים פנימיים בלבד.

הדבק בא בגלילים כמו של נייר דבק. צד אחד אתה מדביק לסמל וגוזר אותו לפי צורה עם סכין חדה או מספריים. על צד השני יש סרט מודבק בצבע אדום שתוריד אותו ברגע שתרצה להדביק את הסמל לרכב. במילים אחרות, סרט הזה הופך סמל שלך למדבקה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני משתמש בסילקפלקס

נדבק כמו קרציה

להוריד את הסמל אחר כך רק עם דיסק או סכין יפני עם נכנס

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

כל הדבקים האלה לא יועילו ולא ייתנו פיתרון הולם למכת גניבות או לסימנים על הצבע,שמש,קור וכו.

יש דבק שנקרא "סופר 7 " זה נראה כמו סיליקון אבל זה לא סיליקון, זה דבק הכי טוב שקיים ומי שיגלה אותו, הוא לא יפסיק להשתמש בו, הוא מדביק הכל ברמה אחרת משאר הדבקים, מדביק הכל החל מ ריצוף קרמיקות, ארגזים למשאיות, מתכות,עץ אלומיניום...דבק שהוא קסם!

 

35 ש"ח, וצריך גם אקדח תואם.

 

 

תהנו....

536691.jpg

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני חושב שאני מכיר את זה, לא סגור על זה ב 100%.

זה נהיה קשה כמו אבן וזה לא גמיש ולכן עם הסמל יפול או ינסו לתלוש אותו, הוא יתלוש את הצבע איתו ביחד.

 

אני חושב עדיין שעדיף סיליקון שחור. הוא גמיש וגם חזק במיוחד.

  • 7 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...