Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שירות חדש עבור צעירים הגרים בגוש דן, ורוצים לבלות בעיר הגדולה ולשתות אלכוהול.

נראה לי פשוט רעיון מעולה עבור אותם אלו שרוצים לצאת לבלות ולשוב בבטחה הביתה.

"משרד התחבורה וחברת "קווים תחבורה ציבורית" משתפים פעולה ופותחים לתקופת הקיץ וחופשת הלימודים קו לילי חדש בכיוון מקומות הבילוי בתל אביב .

 

הקו שמספרו 555, נועד לשרת בעיקר צעירים המבלים בתל אביב ויעבור דרך כל מרכזי הבילוי מן הצפון אל הדרום .

 

זאת על מנת להעניק פיתרון תחבורה אמין ,נוח ובעיקר - בטוח, לצעירים תושבי האזור . "

 

 

99medium.png

 

 

 

 

 

 

*אין לי כל רווחים צד או/ו עיניין עם חברת קוים.

הדברים הובאו על מנת לידע את האוכלוסיה הצעירה בפורום שנמצאת בחופשת הקיץ.

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אגד מבצעים זאת בירושלים במשך כל השנה בימי חמישי ומוצ"ש

והחל מאתמול (1/7) יהיו קווי לילה בכל יום עד השעה 3.

בהחלט יוזמה מבורכת של חברות התחבורה הציבורית.

 

רק דבר אחד חבל לי, מנסיעה פעם אחת בקווים האלה ומסיפורים של חברים שאין להם רישיון או שלא היה להם באותו יום רכב

הנערים שעולים לאוטובוס לרוב שיכורים והרבה פעמים יש באוטובוס האלה מכות וזה נורא חבל.

לכן לדעתי, אם אין אוטו תתארגנו ותחזרו במונית.

יותר מהיר, בלי ילדים קטנים שיכורים, לא צריך להיות תלויים באוטובוס ואפשר לחזור מתי שרוצים.

Toyota Yaris TS

 

פורסם
בחיפה כבר התחילו עם זה לפני מס' חודשים.

 

יוזמה ברוכה ומבורכת.

 

ליתר דיוק זה התחיל בחופש גדול שעבר במשך כל ימי החופש וכאשר הלימודים חזרו הקו היה פועל בחמש"וש רק.

 

הקו הוא לא יותר מחיסכון בעלויות לצעירים מתחת גיל 18 זו דעתי, במשך כל השנה כמעט בכל יום שישי נסעתי בקו 200 שעובר במרכזי הבילוי בחיפה וגם שנה שעברה בחופש ממש חתמתי קבע בקו הזה כל יום הייתי יוצא, ואני יכול להגיד לכם שלא תמצאו צעיר אחד מעל גיל 18 באוטובוס או לחילופין נער בן 17 וחצי שקיבל רישיון, לא ממש פותר את עניין הנהג התורן.

 

אני יכול לספור על יד אחת את כמות האנשים שיש להם רישיון ונוסעים בקוים האלה וזה כולל את הנהג.

 

הקו שימושי וממש מפוצץ בילדים בני 14 וחוסכים בעלות של מונית וזה מניסיון של כמעט כל יום שישי במהלך השנה החולפת.

פורסם

לא רק 555 ולא רק בקווים, גם בדן התחיל אתמול שירות קווי לילה במספר קווים נבחרים.

http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=16&pageId=743

 

כל הכבוד על היוזמה. נקווה שימשיכו את פעילותם גם אחרי חודשי החופש הגדול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גם במעלה אדומים זה כך, קו 101 - החל מ-00:00 עד ל-03:30. כך גם בפסגת זאב - קו 106, כנ"ל בשעות.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

רועי, תאמין לי שלא כ"כ טוב שההגה בידיים של אגד

לפני 4 חודשים בערך חבר שלי היה על אוטובוס כזה בחזרה מבילוי בשעה 3 וחצי לפנות בוקר

והאוטובוס נכנס בעמוד

כנראה שגם הנהג בדיוק חזר מאיזה בילוי.

 

n1152413167_417233_2559208.jpg

 

n1152413167_417234_5892578.jpg

Toyota Yaris TS

 

פורסם

Nati N אני חושבת שאתה מעט טועה ועורך הכללה.

קח בחשבון שנהגים נמצאים מאחורי ההגה שעות רבות ביום וגומעים ק"מ רבים של נסיעה.

תאונות קורות ולאנשים שהם נהגים במקצועם עלולות לקרות יותר בגלל העובדות שציינתי קודם לכן.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ברור שתאונות קורות, ההודעה האחרונה נכנסה סתם בעקבות הודעתו של רועי.

לא הייתה שום כוונה להכללה חס וחלילה

Toyota Yaris TS

 

פורסם

יצא לי לסוע בקו כזה כמה פעמים לפני שנה-שנתיים.וזה לא חוויה נעימה.

נסיעה בקו כזה כוללת בד"כ 3645987 ילדים בגילאים שבין 12 ל16 שמקיאים על הרצפה,צועקים,הולכים מכות ומשחיתים את האוטובוס.

 

סעו במונית,אולי זה יותר יקר אבל זה יחסוך לכם מפגש עם "מיטב הנוער". :roll:

V5

פורסם
רועי, תאמין לי שלא כ"כ טוב שההגה בידיים של אגד

לפני 4 חודשים בערך חבר שלי היה על אוטובוס כזה בחזרה מבילוי בשעה 3 וחצי לפנות בוקר

והאוטובוס נכנס בעמוד

כנראה שגם הנהג בדיוק חזר מאיזה בילוי.

 

 

תאונות קורות לכל אחד.

אם ככה א תשווה כמה תאונות נהגי אגד עשו לעומת צעירים בליינים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

באסה אבל שזה עד 3:30 . מי שנשאר קצת יותר מאוחר אז הוא קצת בבעיה.

 

אם היו עושים את זה לפחות עד 4 וחצי או אפילו חמש זה היה מצויין.

 

מי שמבלה יותר מאוחר כנראה שבאמת עדיף לו לקחת מונית.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...