Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מה אתם חושבים על השיטה של צביעת פסי הקישוט שהם עדין מורכבים על הרכב?

 

ברור לי שצביעה יותר איכותית ובטוחה שהפסי קישוט מחוץ לרכב,

אבל ברכב שלי סיאט איביזה 2005 כמו בשאר הוואגית ברגע שמורידים את הפסי קישוט הדבק הולך והם לא חוזרים אותו דבר כמו לפני וכמובן יש את הסכנה שזה ישבר

(בחברה זה בטוח בסביבות ה1000 שקל אם לא יותר)

 

דוגמא לפני

P1000798.jpg

 

דוגמא אחרי

P1020208.jpg

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

העברתי את הרכב שלי [גולף] צביעה מהסוג הזה.

אחורה וקדימה מתפרק ונצבע מצויין,בצדדים אמרו לי כמה בעלי מקצוע שלא מורידים את הפס מהסיבה שציינת.

רצוי לצבוע כמובן רק על הרכב,האיכות תלויה מאוד בבעל מקצוע.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

תודה על התגובה.

מדובר רק על הפסים בצדדים .

 

על איזה שלבים אני צריך לפקח שהצבעי לא מדלג?

 

צריך לשפשף עם נייר שיוף? (קצת מסוכן שזה על הרכב)

צבע יסוד?

לכה?

 

כמה אמורה לעלות צביעה כזאת וכמובן אם יש המצלה לצבעי סבלני ולא יקרן בפתח תקווה אשמח לשמוע

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

לכמה רגעים חשבתי לרכוש ספרי צבע מיצחק שדה וצבע יסוד אבל ירדתי מהרעיון כבר באותו רגע

הכוונה בשאלה שלי היתה על מה אני צריך להשים דגש שהצבעי יעשה , כדאי שלא תצבע עבודה חפר שתתחיל להתקלף אחרי חודשיים

 

אחרי הכול זה חלק שקיבל לא מעט ספרי סקאי (סיליקון-שמן)

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

אל תצבע

 

בפסי קיושוט קיימים שני סוגים שחור שאמור להישאר שחור ושחור שמיועד לצבע

 

שלך אמור להישאר שחור ומה שלא תעשה הצבע יתחיל להיתקלף ומי שאומר לך שלא שקרן ....

פורסם

התמונות שהעלת לא תקינות כך שקשה להבין מאיזה סוג הפסים שהזכרת.

אני עשיתי צביעה עצמית גם לפסי הקישוט וגם לטמבונים לצבע שחור ( היו בשחור דהוי וחיזקתי אותו ).

יצא מצויין. בהחלט מדגיש את ההבדל בין צבע הרכב ולמעשה הניגוד מחזק אותו כאילו צבעת מחדש את הרכב עצמו.

באשר להתקלפויות, אם אתה עושה זאת כמו שצריך עם החומרים היעודיים, זה אולי לא יחזיק 20 שנה

אבל מבחינת עלות ההשקעה שלך, גם אם יחזיק שנתיים זה בסדר גמור.

בנתיים אצלי אין התקלפויות, אבל צריך מאוד להזהר מטינר. נגיעה אחת וכל העבודה יורדת לטמיון.

פורסם

אצלי המקרה הוא אחר משחור אני רוצה לצבוע לצבע הרכב

ומדובר רק בפסי קישוט

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

עכשיו התמונות נראות טוב.

להגיד לך את האמת, השחור נראה יותר טוב. אבל זה עניין של טעם...

אם פסי הקישוט האלה מפלסטיק חלק ולא מחוספס, אולי זה באמת עלול להתקלף.

לדעתי צביעה על הרכב אינה בעייתית, וצבעי נורמלי לא אמור לקחת יותר מ500-600 ש"ח לחלק קטן כזה.

פורסם

ב500 600 שקל חביבי צובעים היום שתי טמבונים , באמת לא יודע מאיפה הבאת את המחיר הזה

לא משלם יותר מ200 250 שקל גג

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

×
×
  • תוכן חדש...