Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

לא מזמן רכשנו את הרכב הנ"ל, אני מאוד מרוצה ממנו, במיוחד מתיפקוד הגיר הזריז

שמהווה עליית מדרגה לעומת הרכב הישן שהיה לנו בן ה-13 שהוחלף.

למרות זאת, יש לי כמה שאלות:

 

- האם עצם זריזותו של הגיר בהעברת הילוכים נועדה לשפר את צריכת הדלק?

- שמתי לב, כשאני בולם בהדרגה, לדוגמא, ממהירות של 80 קמ"ש לעצירה מוחלטת, הגיר מוריד הילוכים בצורה כזו:

 

הילוך 4 --> 3 ---> 1

האם הוא נוהג לדלג על ההילוך ה-2 אצל כולם ככה?

או שהוא מעביר גם אליו אך הסיפרה פשוט לא מופיע במחוון ההילוכים?

לעומת זאת בזמן האצה, אני רוצה בבירור שהוא משלב מראשון לשני וכן הלאה באופן נורמלי..

 

כמו כן, בזמן האטה, הגיר נוהג לרדת להילוך שלישי כבר ב-20-30 קמ"ש בקירוב

ואם אני מתחיל להאיץ שוב בהדרגה אז הוא לא מוריד להילוך שני אלא ממשיך בשלישי ואז לרביעי..

בד"כ באוטו בעל הילוכים ידניים, יש טווח מסויים שבו האוטו מסוגל "לסחוב" במהירויות מסויימות על הילוך מסויים,

אך המאזדה מסדרת כנראה ב-20 קמ"ש גם בהילוך שלישי..

 

בקיצור לדעתי האוטו נוסע חלק, אך האם צורת העברת ההילוכים היא נורמלית ככה אצל כולם?

מקווה שהצלחתי להעביר את המסר..

 

 

תודה..

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

שלום לך ,ברשותי מזדה 3 ומה שאתה מתאר זה בדיוק מה שקורה אצלי,גם אצל חברים ששאלתי,{מנוע 1600}

פורסם

סבבה! תודה לכם..

 

זה לא שדאגתי, זה פשוט היה מסקרן :-o

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

אהלן, כנ"ל אצלי, הגיר פועל בדיוק אותו הדבר

תתחדש, אוטו מהנה מאוד לנהיגה וגם נראה טוב עם עיצוב ייחודי

בקרוב תגיע ה 3 החדשה עם גיר חדש שאמור לתפקד בצורה יותר טובה עם המנוע הישן

×
×
  • תוכן חדש...