Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא דיי טיפשית אך ברצוני לקנות מערכת ל106 שלי

עכשיו מה הם המרכיבים שעליי לחפש?

 

HU,מגבר,סאב,קומפוננט??

 

אבל איך זה מסתדר כאשר כרגע ברכב יש לי שני 6*9

הם במקום הסאב?

במקום הקומפוננט?

 

תודה מראש.

 

עריכה: ממה מורכב הקומפוננט? רמקולים לדלת? מה עוד?

אז מה זה טוויטרים?

 

פשוט הכל נמכר בנפרד אני לא יודע מה לקנות מה צריך ומה לא.

 

מישהו יכול לעשות לי סדר?

פורסם

כמו כל פעולה מורכבת או מוגברת שאתה עושה בחיים - אתה לא מתחיל ישר ממנה.

 

כשנולדת קודם כל למדת להתהפך על הגב ועל הבטן, אח"כ למדת להרים את הראש להסתכל קדימה ולזחול ורק אח"כ למדת לשבת,להעמד ובסופו של דבר להתאזן וללכת.

 

אז לפני שעשית את כל הדברים האלה - אל תצפה שתהיה מסוגל לרוץ...

 

תתחיל ממשהו פשוט וטוב, סט קומפוננט מאוזן לקדימה, HU (רדיו דיסק או יותר נכון יחידת ראש), סאב או 6*9 או שניהם - מגברים שירימו את כל העניין (או מגבר 4 או חמישה ערוצים).

 

למען האמת אתה יכול להתחיל כרגע מHU ורמקולים קדמיים ואחוריים - אח"כ להתחיל את כל נושא ההגברה ותוספת הסאב.

 

מציע לך קודם כל לבוא למפגשים, להתרשם קצת, לקבל מושג ואח"כ להתכוון לקנייה.

 

בשביל לענות על השאלות הבסיסיות להרכבת מערכת - חייבים לדעת שני דברים:

 

1. מה התקציב שלך.

2. איזה אופי צליל אתה אוהב לשמוע וסגנונות מוזיקה?

 

מעבר לזה - גם כדאי שתריץ קצת חיפוש.

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפי התקציב נוכל להתאים לך את הרכיבים

בשביל התחלה הייתי ממליץ לך ללכת על HU וקומפוננטים (שזה אומר רמקול גדול ורמקול קטן(שזה הטוויטר))

במידה ואתה מרוצה מהHU של תקנה מגבר ולאחר מכן לפי התקציב תקנה 6*9 או אם יש לך תקציב גדול יותר אז סאב

ה6*9 לא בא במקום שום רמקול הוא רק תוסף בשביל השלמת סאונד

יש המאמינים כי קומפוננט טוב בבמה הקידמית יכול לעשות את כול העבודה בכלל האוטו.

פורסם

יש המאמינים?

 

ישבת ברכב של רנזי?

ישבת ברכב של גורל עם סאב כבוי?

ישבת ברכב הפרטי שלי כשהאילייט עם סאב כבוי?

 

אם תרצה :-P אין זו אגדה :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...